Маслен радиатор на ИС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 07 Апр 2012, 22:49

Здравейте колеги,искам да си сложа маслен радиатор на ИС-а(м42) обаче незнам от къде да хвана маслото и как да го вържа за да стане както трябва.Знам че има доста колеги които са правили тази интервенция така че ще съм много благодарен ако някой ми каже как точно да го направя :help: Ако имате възможност и за снимков материал ще е още по-добре :)
Предварително благодаря на отзовалите се! :bowdown:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от DirtySouth » 07 Апр 2012, 23:41

Филтър , картер братле , само между тях минаваш през радиатора за маслото ... Продават се такива капачки за е36 даже с термостат ... Така или иначе тръбите за турбото са ти медни , защо не навиеш няколко серпентини пред бъбреците преди да влезе в турбото маслото
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 08 Апр 2012, 18:47

:help:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от Jim Beam » 08 Апр 2012, 19:36

DirtySouth написа:Филтър , картер братле , само между тях минаваш през радиатора за маслото ... Продават се такива капачки за е36 даже с термостат ... Така или иначе тръбите за турбото са ти медни , защо не навиеш няколко серпентини пред бъбреците преди да влезе в турбото маслото


Да стане нещо като тези на М44 за хидравликата? Не съм сигурен обаче, дали зимата тоя радиатор няма да има отрицателен ефект, освена ако не е с термостат де. По-добре едно 10в60.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 09 Апр 2012, 14:22

То маслото ще е 10в60 но ще ми трябва и маслен радиатор,все пак не е хубаво това масло да е постоянно след 100-120 градуса че и повече... :winky:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 11 Апр 2012, 0:36

:help:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e36 M43B18
Мечтае да кара: e36 m43b18 T

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от rumencvetanov5713 » 11 Апр 2012, 2:56

и аз искам да направя тази интервенция само че на m43b18 със радост ще следя темата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от ares2 » 11 Апр 2012, 11:14

трябва внимателно да премериш и да сметнеш какво става с твоето масло сега и дали има нужда от това охлаждане
иначе може да взаимстваш част от системата от някои дизел.. но ще попреработиш малко
ако мотора ти е с турбо тогава идеята е добре
уредите за температура на масло и налягане са желателни също
но спред мен за атмосферна М42 няма смисъл . но си е лично мнение.. идеята ти ми харесва.. мислил съм си много пъти но не ми се захваща
не ми се иска да постигна обратен ефект.. маслото да не е в работната си температура и да не смазва добре..
споделете още инфо ако знаете .. темата е интересна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 11 Апр 2012, 13:00

Колега много правилно си се досетил че колата ще е с турбо и уреди за налягане и температурата на маслото ще има задължително!
За масло както казах по-горе съм избрал 10в60,но мисля че ако отида на една писта да си покарам само 10тина минутки на дрифт и маслото ще мине 110-120 градуса,а тези температури не са добри за него.Точно за това искам да си сложа радиаторче и съм спокоен че двигателя ми ще е здрав.
Относно това да взема инсталация от дизел....на мен не ми е проблем радиатора,а от къде да хвана маслото и къде да го върна :dunno:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от ares2 » 11 Апр 2012, 20:43

за хващането някъде около масления.. всичко е алуминии и може да си завариш щуцер от там нататък прецени как и къде до радиаторчето.. за него имаш място под водния или там някъде.. важно е да не се допират и да не се удрят един в друг ..
а останалото е картера.. лепиш и на него едно щуцерче и това ще е
вече уредите ти ща имат някакви сензори но за тях трябва повече инфо..
а и май се говори за система като термостат за да пуска маслото над определени градуси за да не си е ок всичко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Маслен радиатор на ИС

Мнение от dicho0o » 11 Апр 2012, 21:01

Начина по който си го описал ти ми е лесен и мога да но направя,но не мисля че е правилен.Лесно ще хвана масло някъде от филтъра и лесно ще го вкарам в картера,също и термостат не е проблем да се сложи,но има едно но!След като отвори този термостат и както е хванато по този начин маслото ще падне налягането на маслената помпа и може да си строша двигателя.По гореописания начин е един вид успоредно свързан,а на мен ми трябва да е последователно.
Ако греша нека някой който го е правил и разбира от тези неща да ме поправи ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook