Шпилки м/у колектора и двуцевката
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Шпилки м/у колектора и двуцевката
Ей за това става въпрос (позиция 4):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Няма да ви казвам къде и как ги намерих тея шпилки най-накрая (та да не ми се смеете).
Още не съм пробвал на място как идват, но ме вълнува следния въпрос:
Шпилките представляват резба-гладко-резба (то и на схемата си личи)
Само дето едната резба е някъде към 2см а другата към 1 см.
Въпросът ми е: според вас късата резба ли се навива във фланеца на изпускателния колектор или дългата?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Няма да ви казвам къде и как ги намерих тея шпилки най-накрая (та да не ми се смеете).
Още не съм пробвал на място как идват, но ме вълнува следния въпрос:
Шпилките представляват резба-гладко-резба (то и на схемата си личи)
Само дето едната резба е някъде към 2см а другата към 1 см.
Въпросът ми е: според вас късата резба ли се навива във фланеца на изпускателния колектор или дългата?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Късата е в колекторите към главата а дългата е през генерацията за да може да се сложи гайка отдолу
Я кажи на струг ли ти ги "врътнаха" или
П.С. Сега пак погледнах линк-а дето си дал... нещо малко не е показано като хората... поне при мен (М20) в колектора дето идва от главата има дупка с резба която не излиза от другия край... демек навиваш в нея шпилката а на самата генерация към гърнетата няма резба ами се вкарва на шпилките и се слага гайка...!
При теб също би трябвало да е така

Я кажи на струг ли ти ги "врътнаха" или

П.С. Сега пак погледнах линк-а дето си дал... нещо малко не е показано като хората... поне при мен (М20) в колектора дето идва от главата има дупка с резба която не излиза от другия край... демек навиваш в нея шпилката а на самата генерация към гърнетата няма резба ами се вкарва на шпилките и се слага гайка...!
При теб също би трябвало да е така


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Благодаря колеги. И аз така подозирах че е, но от питане ... не боли.
Нали ви казах, че ше ми се смеете:
търсих в два сервиза за ауспуси, във Вари 2000, Ауто +;
Най-близко до реализация бях в М-комплект 33 в Дружба - рекоха ми "М10 е много рядък размер - почти всичко е М8" и ме упътиха към една железария да си купя некви яки болтове Wurth с якостен индекс над 10 да съм им рязал главите с ножовка и ето ти шпилка. Намерих въпросната железария, но нямаха достатъчно дълги (40мм) М10-ки, та пропадна далаверата.
Накрая видех че няма лабаво и отидох да ми ги "врътнат" в Дарукар за 31.92
Тва (почти) 20 годишното BMW е като елитна компаньонка - първо те зарибява и после започваш да се бъркаш надълбоко.
Още един технически въпрос - шпилката в колектора се завива "на ръка" (поради липса на алтернатива) доколкото рабирам и после след като се хване с гайката вече няма мърдане, нал тъй?
Дилян Пенчев написа: Я кажи на струг ли ти ги "врътнаха" или
Нали ви казах, че ше ми се смеете:
търсих в два сервиза за ауспуси, във Вари 2000, Ауто +;
Най-близко до реализация бях в М-комплект 33 в Дружба - рекоха ми "М10 е много рядък размер - почти всичко е М8" и ме упътиха към една железария да си купя некви яки болтове Wurth с якостен индекс над 10 да съм им рязал главите с ножовка и ето ти шпилка. Намерих въпросната железария, но нямаха достатъчно дълги (40мм) М10-ки, та пропадна далаверата.
Накрая видех че няма лабаво и отидох да ми ги "врътнат" в Дарукар за 31.92

Тва (почти) 20 годишното BMW е като елитна компаньонка - първо те зарибява и после започваш да се бъркаш надълбоко.
Още един технически въпрос - шпилката в колектора се завива "на ръка" (поради липса на алтернатива) доколкото рабирам и после след като се хване с гайката вече няма мърдане, нал тъй?
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
stenly написа:Още един технически въпрос - шпилката в колектора се завива "на ръка" (поради липса на алтернатива) доколкото рабирам и после след като се хване с гайката вече няма мърдане, нал тъй?
Шпилка винаги се завива с две гайки, контрирани една към друга. На ръка само се повежда, за да не тръгне накриво

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
stenly написа:Благодаря колеги. И аз така подозирах че е, но от питане ... не боли.Дилян Пенчев написа: Я кажи на струг ли ти ги "врътнаха" или
Нали ви казах, че ше ми се смеете:
търсих в два сервиза за ауспуси, във Вари 2000, Ауто +;
Най-близко до реализация бях в М-комплект 33 в Дружба - рекоха ми "М10 е много рядък размер - почти всичко е М8" и ме упътиха към една железария да си купя некви яки болтове Wurth с якостен индекс над 10 да съм им рязал главите с ножовка и ето ти шпилка. Намерих въпросната железария, но нямаха достатъчно дълги (40мм) М10-ки, та пропадна далаверата.
Накрая видех че няма лабаво и отидох да ми ги "врътнат" в Дарукар за 31.92
Тва (почти) 20 годишното BMW е като елитна компаньонка - първо те зарибява и после започваш да се бъркаш надълбоко.
Още един технически въпрос - шпилката в колектора се завива "на ръка" (поради липса на алтернатива) доколкото рабирам и после след като се хване с гайката вече няма мърдане, нал тъй?
За тия пари щеше да си купиш една шепа неръждаеми болтове-магазина се намираше на "Пиротска" мисля.При интерес ще потърся адреса.
sheyn написа:Според мене лично човека си обича и глези машинката. Така и трябва. Много носят на напън нашите коли, но си искат своето.
За обичане - обичам я, но не бих я глезил излишно.
В случая след 2 магазина, 2 сервиза за ауспуси и една железария продаваща болтове Wurth и като не намерих нищо дето да става, реших че ми е писнало.
Изгубих 3 часа. Не ми се губеха още 3.
Инак сега ако трябва да го правя пак, знам че:
1) Хората от М-Комплект бяха добронамерени и наистина искаха да помогнат, но шпилките от Дарукар не бяха със индекс на якост чак 10+
Т.е. предполагам че нещо от 8.8 нагоре би свършило работа.
2) Специалните месингови "приплескани гайки" обаче не мисля че могат да се заменят от обикновени гайки.
Ако в железарията, която се опитва да си спомни Valentino ги има - тогава дано се сетиш къде е

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Адреса от който съм купувал преди две години неръждаеми болтове е ул"Пиротска"97.
Тази фирма има и страница в Интернет http://www.metamix.hit.bg.
Тази фирма има и страница в Интернет http://www.metamix.hit.bg.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани