ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от deyan-enchev » 23 Фев 2012, 8:56

Изобщо НЕ значи че си е заминаш шпера, просто е поизносен.
Това, че на лед колелото ти върти е нормално, я ръсни малко пясък под колелото с леда и виж как това в пряспата ще почне то да превърта.

Нито свистене , нито стържене се чува от моя, пък ми се е случвало НЕ ВИНАГИ да заключва. Това да не е заварен дифф че 24/7 да е на разположение сцепление навсякъде.
Сложете си АСЦ :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Poki » 23 Фев 2012, 17:47

Значи да разбирам, че при много голяма разлика в сцеплението на двете колела, е нормално да не зацепи, особено при положение че със сигурност е поизносен.

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от SpUd3r » 23 Фев 2012, 18:43

Той затова дифа е 25% от завода, ако искаш на 100% - телчарката ;)
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от deyan-enchev » 24 Фев 2012, 12:48

Poki написа:Значи да разбирам, че при много голяма разлика в сцеплението на двете колела, е нормално да не зацепи, особено при положение че със сигурност е поизносен.


Точно така !
Карай си и си свиркай, шпера ти си е наред за 20 годишна част.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ///Явор » 24 Фев 2012, 12:50

шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Poki » 26 Фев 2012, 12:51

Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A :winky:


:yes:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ge_a » 28 Фев 2012, 19:10

Poki написа:
Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A :winky:


:yes:


Да и аз го тествах шпера и работи нормално, имай предвид обаче, че всеки един пластинчат шпер, при нормално потегляне не заключва или поне всички които са с нормални фази на заключване(демек заводско вгражданите), пробвай да видиш какво ще се случи с по рязко подаване на газ, тогава няма начин да не се завърти и другата особено ако продължиш да повишаваш въртящия момент, то и до тогава ще се въртят и двете заедно, след достигане на максимален момент шпера отново отключва, или по просто казано шпера заключва само докато даваш газ и увеличаваш подаването на газта след стигането на максимума пак отключва ;)
Надявам се да съм бил полезен и не само на теб ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Poki » 28 Фев 2012, 20:11

ge_a написа:
Poki написа:
Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A :winky:


:yes:


Да и аз го тествах шпера и работи нормално, имай предвид обаче, че всеки един пластинчат шпер, при нормално потегляне не заключва или поне всички които са с нормални фази на заключване(демек заводско вгражданите), пробвай да видиш какво ще се случи с по рязко подаване на газ, тогава няма начин да не се завърти и другата особено ако продължиш да повишаваш въртящия момент, то и до тогава ще се въртят и двете заедно, след достигане на максимален момент шпера отново отключва, или по просто казано шпера заключва само докато даваш газ и увеличаваш подаването на газта след стигането на максимума пак отключва ;)
Надявам се да съм бил полезен и не само на теб ;)


Определено е важно да се знае това. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Haddess » 08 Апр 2012, 11:32

Какви са външните разлики м/у шперовия и обикновения диф ?
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от GEORGIEV » 09 Апр 2012, 10:33

Haddess написа:Какви са външните разлики м/у шперовия и обикновения диф ?

външно тея двете , :mhihi:
Изображение

но най-сигурно ръка да пипне ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от troublemaker » 28 Апр 2012, 18:48

И от мен няколко въпроса наскоро си взех един шпер от е34 голямо прасе 2,65. Аз съм с компакт 318тдс .Налях му кастрол 75/140 около 1300мл и като отпусна газта се чува един шум нз как да го опиша точно дали му трябва още масло да му долея или да си търся друг отворен диф от е34 и да сложа там касетата ? иначе е мн стегнат шпера без луфтове и заключва според мен много добре
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ge_a » 02 Май 2012, 15:32

A това масло дето си го сипал за шперове ли е ? В смисъл пише ли, че за лимитет слип диф?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от troublemaker » 02 Май 2012, 17:22

да колега точно това пише,но сме му сипали 1300мл и сега ще му долеем като сменя едната семеринга дето капе
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ///Явор » 02 Май 2012, 22:23

а знаеш ли колко събира и какво масло....и кой раздел....
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от troublemaker » 03 Май 2012, 5:58

кастрол 75/140 1600-1700мл ...това е което знам
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook