ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Изобщо НЕ значи че си е заминаш шпера, просто е поизносен.
Това, че на лед колелото ти върти е нормално, я ръсни малко пясък под колелото с леда и виж как това в пряспата ще почне то да превърта.
Нито свистене , нито стържене се чува от моя, пък ми се е случвало НЕ ВИНАГИ да заключва. Това да не е заварен дифф че 24/7 да е на разположение сцепление навсякъде.
Сложете си АСЦ
Това, че на лед колелото ти върти е нормално, я ръсни малко пясък под колелото с леда и виж как това в пряспата ще почне то да превърта.
Нито свистене , нито стържене се чува от моя, пък ми се е случвало НЕ ВИНАГИ да заключва. Това да не е заварен дифф че 24/7 да е на разположение сцепление навсякъде.
Сложете си АСЦ

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Значи да разбирам, че при много голяма разлика в сцеплението на двете колела, е нормално да не зацепи, особено при положение че със сигурност е поизносен.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Той затова дифа е 25% от завода, ако искаш на 100% - телчарката 

Tux0 Ca !


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Poki написа:Значи да разбирам, че при много голяма разлика в сцеплението на двете колела, е нормално да не зацепи, особено при положение че със сигурност е поизносен.
Точно така !
Карай си и си свиркай, шпера ти си е наред за 20 годишна част.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Poki написа:Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A
Да и аз го тествах шпера и работи нормално, имай предвид обаче, че всеки един пластинчат шпер, при нормално потегляне не заключва или поне всички които са с нормални фази на заключване(демек заводско вгражданите), пробвай да видиш какво ще се случи с по рязко подаване на газ, тогава няма начин да не се завърти и другата особено ако продължиш да повишаваш въртящия момент, то и до тогава ще се въртят и двете заедно, след достигане на максимален момент шпера отново отключва, или по просто казано шпера заключва само докато даваш газ и увеличаваш подаването на газта след стигането на максимума пак отключва

Надявам се да съм бил полезен и не само на теб

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
ge_a написа:Poki написа:Явор написа:шпера си работи муцка..лично аз съм го тествал и колегата GE_A
Да и аз го тествах шпера и работи нормално, имай предвид обаче, че всеки един пластинчат шпер, при нормално потегляне не заключва или поне всички които са с нормални фази на заключване(демек заводско вгражданите), пробвай да видиш какво ще се случи с по рязко подаване на газ, тогава няма начин да не се завърти и другата особено ако продължиш да повишаваш въртящия момент, то и до тогава ще се въртят и двете заедно, след достигане на максимален момент шпера отново отключва, или по просто казано шпера заключва само докато даваш газ и увеличаваш подаването на газта след стигането на максимума пак отключва![]()
Надявам се да съм бил полезен и не само на теб
Определено е важно да се знае това.

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Haddess написа:Какви са външните разлики м/у шперовия и обикновения диф ?
външно тея двете ,


но най-сигурно ръка да пипне


- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
И от мен няколко въпроса наскоро си взех един шпер от е34 голямо прасе 2,65. Аз съм с компакт 318тдс .Налях му кастрол 75/140 около 1300мл и като отпусна газта се чува един шум нз как да го опиша точно дали му трябва още масло да му долея или да си търся друг отворен диф от е34 и да сложа там касетата ? иначе е мн стегнат шпера без луфтове и заключва според мен много добре

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
A това масло дето си го сипал за шперове ли е ? В смисъл пише ли, че за лимитет слип диф?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
да колега точно това пише,но сме му сипали 1300мл и сега ще му долеем като сменя едната семеринга дето капе

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
а знаеш ли колко събира и какво масло....и кой раздел....

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани