Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
за да сме сигурни, че вайпъра не се е превърнал във фризьорска кола
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:steeN написа:...
Не, ти ми покажи мотор с такава![]()
ма няма проблеми. веднага ти показвам...


всички други коли дето ми ги изброихте или не ги имало 2009та година и/или ползват някакви доста сложни системи за газоразпределение. тва bmw 325i дето си ми го постнал е много подходящ пример. предния модел на този двигател с двоен ванос и валвтроник и 2.5 литра (N52)... после бива заменен от N53 (на който е графиката), които е 3 литра и няма валвтроник, вече използва директно впръскване, но има същата мощност. колко иронично нали

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти

Ето ти още по обикновен мотор тогава - моя 14 годишен М52Б25ТУ - единствено вануси има . Нещо с което Мустанг се гордеят 12 години по-късно

Разбери че всички недостатъци на американските коли - пластмасов интериор , липса на нови технологии (карбон/керамика) , ръчни кутии се правят с цел ИКОНОМИЯ . Малко по малко се ориентират в правилния път , но трябва време . До тогава блажени са вярващите

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Разбери че всички недостатъци на американските коли - пластмасов интериор , липса на нови технологии (карбон/керамика) , ръчни кутии се правят с цел ИКОНОМИЯ . Малко по малко се ориентират в правилния път , но трябва време . До тогава блажени са вярващите
европейците също икономисват
но техните икономии са под формата на ниска мощност и въртящ момент

No bling at the Ring
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Искам просто да попитам противниците на ВайпърО - кажете ми по-добра кола за тези пари ( приемаме, че тук идва 160к долара ) ? Чисто нова, спортна, да върИ? Не ми плескайте Ферарита и Ламбота за най-малко 600 000лв, щото са два пъти повече пари. Задавам ви въпроса каква спортна кола бихте си купили за около 300 000лв чисто нова, и ЗАЩО бихте взели нея.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Мен пък ми е интересен момента с точкуването на Авентадор и новото Ферари... като гледам времената на Ринга те стария Вайпър не могат да пернат, камо ли новия... 

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Темата пак тръгва в посока, че всичките тука се готвите за 24ч. на ринга и си търсите най-добрата бегачка за там
И то при положение, че още не са излязли нито времената на тежащата тон и половина Berlinetta със 740к.с. и на Aventador-а... нито пък на Viper-а
Ако няма да е Ринга, ще е цената... Не разбрахте ли, че само това са силните козове на тези коли... САМО... Готини са, имат емоция и сила, сигурно новите се карат готино... ама вашите твърдения против останалите са... меко казано забавни
А по темата за кривата на въртящия момент, мисля, че ясно показахме, че всички атмосферни мотори на BMW в последните 15 години са с не по-малко равномерно разпределение през оборотите, а и така се усещат, не е само на хартия... вярно, че не са с камионджииски стойности, но надали някоя логистична фирма ще избере Viper-и за влекачи
И има едно основно нещо, което сериозно се бърка в темата - защитниците на европейските коли (включително и аз) нито за секунда не са отрекли качествата на супер колите зад океана. Напротив... и всеки един от нас дори показа пристрастия/симпатии към поне един модел от тях... От другата страна обаче, вие, като защитници на американските супер-хипер-мега-ултра жестоки коли не спряхте да ни обяснявате как Ferrari-та, Porsche-та, Lamborghini-та и тем подобни ЛЕГЕНДАРНИ по ЦЕЛИЯ СВЯТ автомобили за нищо не стават, само са скъпи и нищо не предлагат, бавни са, гейски са, меки са, много електроники имали, никакво усещане и емоции...
Ако не вярвате на нас, то поне беше хубаво поне да видите клиповете на Motor Trend, дето идват от щатите и са търсили "The Best Driver's Car" в щатите и са определили 458 Italia за такава...
Та мен това лееекинко започва да ме дразни, щото ние сме били заслепени, не сме разбирали, говорели сме глупости и т.н. а от темата я има 2-3ма човека дето настина могат да си аргументират мнението в защита на американските коли, я не
А го защитават на база дъвки турбо и гръмки новини от нет-а 


Ако няма да е Ринга, ще е цената... Не разбрахте ли, че само това са силните козове на тези коли... САМО... Готини са, имат емоция и сила, сигурно новите се карат готино... ама вашите твърдения против останалите са... меко казано забавни

А по темата за кривата на въртящия момент, мисля, че ясно показахме, че всички атмосферни мотори на BMW в последните 15 години са с не по-малко равномерно разпределение през оборотите, а и така се усещат, не е само на хартия... вярно, че не са с камионджииски стойности, но надали някоя логистична фирма ще избере Viper-и за влекачи

И има едно основно нещо, което сериозно се бърка в темата - защитниците на европейските коли (включително и аз) нито за секунда не са отрекли качествата на супер колите зад океана. Напротив... и всеки един от нас дори показа пристрастия/симпатии към поне един модел от тях... От другата страна обаче, вие, като защитници на американските супер-хипер-мега-ултра жестоки коли не спряхте да ни обяснявате как Ferrari-та, Porsche-та, Lamborghini-та и тем подобни ЛЕГЕНДАРНИ по ЦЕЛИЯ СВЯТ автомобили за нищо не стават, само са скъпи и нищо не предлагат, бавни са, гейски са, меки са, много електроники имали, никакво усещане и емоции...
Ако не вярвате на нас, то поне беше хубаво поне да видите клиповете на Motor Trend, дето идват от щатите и са търсили "The Best Driver's Car" в щатите и са определили 458 Italia за такава...
Та мен това лееекинко започва да ме дразни, щото ние сме били заслепени, не сме разбирали, говорели сме глупости и т.н. а от темата я има 2-3ма човека дето настина могат да си аргументират мнението в защита на американските коли, я не


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз съм лаик ,но колкото повече карам различни марки автомобили толкова повече се убеждавам че BMW е мислено и премислено като пътно поведение,ергономия и материали в купето.Разбира се има и изключения но са единично случай това е моето скромно мнение 

Niki Lauda
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Виж, темата "спортни автомобили" никога не може да бъде напълно обективна. Това не е сравнение на малки хечове, в които да трябва да видиш коя има по-голям багажник, коя харчи по-малко, предлага повече вътрешно пространство и ХОП - вече имаме победител.
Просто тук говорим за автомобилите като за емоция, като начин на възприемане на света ако щеш. И всеки един в тази тема ( почти, ама айде, няма да изброявам имена
) има изградена "ценностна система" за това какъв трябва да бъде №1 спортният автомобил. И понеже говорим за вещи със стойност, често по-голяма от това , което съответния пишещ е изкарал за последните 5-10 години от живота си - адски малко от нас могат да погледнат на автомобила като реална покупка и да си кажат "струва ли си да дам ххх ххх лв за това?". Гледаме повече от една идеалистична преспектива на нещата, без да сме реални купувачи. Да, един Авентадор най-вероятно ще бъде по-бърз на правата, едно Ф12 ще събира повече погледи. Но да ги сравняваме е просто...идиотско, като сравнение между Боксер и Карера С. Като цена реално дори Калифорния ще дойде по-скъпа от Вайпъра - кои биха я избрали вместо него? Никой тук не би се състезавал професионално, предполагам, но ще натиска колите и ще ходи по трак дни. Калифорнията, мисля, е далеч по-подходяща за демонстриране на статус и за събиране на не-особено-трудни жени от "доста елитни заведения" , отколкото за здраво мачкане. Вайпър, Корвет и компания са достатъчно близко като параметри и достатъчно далеч като цена от "големите момчета" на Ламбо и Ферари, за да са прекрасен избор на един petrol head.
Въпрос на приоритети. Аз лично, въпреки всичките достойнства на Вайпъра не бих си го купил - но не бих взел и Калифорния. За тези пари една М5 , и даже ще ми останат пари за трак-дей кола, която да съсипвам на 10/10 и да не ми пука.
Просто тук говорим за автомобилите като за емоция, като начин на възприемане на света ако щеш. И всеки един в тази тема ( почти, ама айде, няма да изброявам имена

Въпрос на приоритети. Аз лично, въпреки всичките достойнства на Вайпъра не бих си го купил - но не бих взел и Калифорния. За тези пари една М5 , и даже ще ми останат пари за трак-дей кола, която да съсипвам на 10/10 и да не ми пука.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Много разумно казано... и тук стигаме до момента, който искам да прокрадна от самото начало на темата:
А именно, че американските спортни и супер коли са готини, някой от тях са наистина страхотни като визия, емоция, а от скоро и като поведение и управление. Като добавим към това и цената им стигаме до една перфектна Fun/Track кола, която всеки имащ желание и малко повече възможности може да си позволи. Но това, не означава, че слагат под ножа коли, които имат същите тези качества, но и още много... тук ще си спестя да повтарям хилядите неща изписани в темата назад.
Та както ти каза ако гледаме като хора, които не са потенциални клиенти на одумваните коли можем да гледаме на тях само като мечтани играчки в списъка от писмото до Дядо Коледа, които бихме сложили един ден в гаража...
Та стигаме до момента, в който всеки от нас си купува желаните BMWта, които може да си позволи... после като един ден дай Боже си осигури желаните от любимата марка започва да се цели малко по-високо - да търси максимално добра супер спортна кола за нормални пари, даваща повече емоции и адреналин от обикновено ///М BMW например - там са наистина добрите американски коли като ZL1, ZR1, Viper и т.н. и накрая като станем безсрамно богати започваме да търсим още повече и намираме Ferrari, Lamborghini и компания.
Поне за мен нещата стоят така, такива са приоритетите ми и така бих извървял жизнения си път, ако успея до такава степен да развия социалния си статус. За сега просто се радвам на всяка възможност да покарам такава кола и да си създам впечатление за нея, което да ми помага в бъдеще, като избирам какво да си купя. Така и до момента съм си създал впечатленията, за колите, които обсъждаме
Та недейте да ме убеждавате, че ако имам (или вие съответно) пари за Ferrari ще си купя вместо това Viper или ZR1, освен ако го нямам вече в гаража си...
А именно, че американските спортни и супер коли са готини, някой от тях са наистина страхотни като визия, емоция, а от скоро и като поведение и управление. Като добавим към това и цената им стигаме до една перфектна Fun/Track кола, която всеки имащ желание и малко повече възможности може да си позволи. Но това, не означава, че слагат под ножа коли, които имат същите тези качества, но и още много... тук ще си спестя да повтарям хилядите неща изписани в темата назад.
Та както ти каза ако гледаме като хора, които не са потенциални клиенти на одумваните коли можем да гледаме на тях само като мечтани играчки в списъка от писмото до Дядо Коледа, които бихме сложили един ден в гаража...
Та стигаме до момента, в който всеки от нас си купува желаните BMWта, които може да си позволи... после като един ден дай Боже си осигури желаните от любимата марка започва да се цели малко по-високо - да търси максимално добра супер спортна кола за нормални пари, даваща повече емоции и адреналин от обикновено ///М BMW например - там са наистина добрите американски коли като ZL1, ZR1, Viper и т.н. и накрая като станем безсрамно богати започваме да търсим още повече и намираме Ferrari, Lamborghini и компания.
Поне за мен нещата стоят така, такива са приоритетите ми и така бих извървял жизнения си път, ако успея до такава степен да развия социалния си статус. За сега просто се радвам на всяка възможност да покарам такава кола и да си създам впечатление за нея, което да ми помага в бъдеще, като избирам какво да си купя. Така и до момента съм си създал впечатленията, за колите, които обсъждаме

Та недейте да ме убеждавате, че ако имам (или вие съответно) пари за Ferrari ще си купя вместо това Viper или ZR1, освен ако го нямам вече в гаража си...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
The7omahawk написа: Вайпър, Корвет и компания са достатъчно близко като параметри и достатъчно далеч като цена от "големите момчета" на Ламбо и Ферари, за да са прекрасен избор на един petrol head.
А точно. Никой от нас не отрича качествата на ЕУ супер екзотиките. Но е малко срамно да се водиш най- добрия спортист на света незнам си кво и коли за половината пари да ти се доближава до характеристиките. Все едно ти да си на 30г и да дойде някой на 15 и да те набие. Самия факт ,че сме сложили американските мъсъл кари до европейските екзотики и се води 80 страници спор, значи ,че не са за изхвърляне.
И това дето умаловажавате цената като стойност, значи ,че верно все едно картинки от турбо сравняваме. Цената чисто и просто си е най-важното нещо не само при колите!
И да лоши и изглеждат американските коли като Ачката извади 3д изображения на нещо от което има 500 бройки и струва един кашон пари, ама ако гледаме реално на нещата на тоя вайпър пазарната конкуренцията е ауди р8 с В8, Карера С. Е кажи ми някое от тях доближава ли се до вайпъра като характеристики. Надолу положението още по зле пазарната конкуренция на мустанг 5.0 и камаро сс не е ц63 блек , а тройка дизел ама без много екстри, и ауди а3.
щото това е реалния свят - вадиш едни пари и гледаш кво можеш да си вземеш за тях. Иначе много лесно - готина била берлинетата ли, а частен самолет е по готин - вдига 1000 и нещо и мога да спя вътре.
ПС: Сега видях горния пост -

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:BMW имат 12-цилиндрови атмосферни мотори от времената преди ти да се родиш
Мда постижение си е:
- 70 години след V12-ката на Пакард
- 56год. след V12 и V16 на Кадилак
- 54год. след Линкълн



- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ти сериозно ли

A 12-cylinder 1925 BMW aircraft engine with 46 liters displacement and a constant performance of 500 hp at 1500 rpm
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Ти сериозно ли
A 12-cylinder 1925 BMW aircraft engine with 46 liters displacement and a constant performance of 500 hp at 1500 rpm
Аз мислех че говорим за автомобили и техните двигатели, ама щом и самолети намесихме....има едни двама братя Райт....


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Aко искаш да говорим за Brutus-а, който е с този мотор
А забрави да споменеш, че Пакард-а е двигател идващ от лодка/кораб...
Или ако искаш да споменем и за другите европейски компании слагащи V12 и V16 "директно" от самолетите в колите си
Като Rolls Royce, Bentley, Bugatti
Все европейски мисля...
Иначе аз специално визирах факта, че BMW са първите след войната вграждащи го в лимузина... Ferrari си ги правят от самото начало в историята си... Та

А забрави да споменеш, че Пакард-а е двигател идващ от лодка/кораб...
Или ако искаш да споменем и за другите европейски компании слагащи V12 и V16 "директно" от самолетите в колите си

Все европейски мисля...
Иначе аз специално визирах факта, че BMW са първите след войната вграждащи го в лимузина... Ferrari си ги правят от самото начало в историята си... Та

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани