Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:18

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:
DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 800 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


така, ама колко щеше да струва, като 400 коньовото такова е 200 бона? :)


Като няма за какво да говорите, почвате с цената :winky: "Абе, да, не е толкова добър, ма поне е евтин" :mhihi: :mhihi: :mhihi:


ми цената си е една от цифрите, за които говорим - коне, нютъни

бмв не могат да направят 8 литров мотор, защото просто нямат от къде да го извадят

на теб трябва да ти е ясно, че не се събират 10 енженера (с е) и да почнат да мъдруват нов мотор

всеки мотор, а и не само... даже всеки агрегат къвто и да е бил той, е плод на дългогодишно наследство

бмв нямат мотор, който да е подходящ да евулюира до 8 литров с 800 коня.. просто те си правят малолитражки и това им е бъдещето като цяло
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 04 Апр 2012, 22:20

Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям :ok: :ok:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 22:21

steeN написа:
DrivinGGoD написа:...


тя е ефтина нарочно. просто защото няма смисъл да е скъпа. ся тва ако не може да го разберете, има ли смисъл да пишем изобщо. просто борба на две философии. повече не винаги е по-добре, те ферари имаха и двигатели с по 5 клапана на цилидър, но ги зарязаха, защото освен да усложняват нищо друго не правят.

покажи ми атмосферна кола с такава крива на въртящия момент. аз като я гледам тази графика и се чудя къде са скрили компресора ;)

Изображение

Веднага !
Изображение

Обикновена 3ка с 200коня моторче :idea:
Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:22

Nickelback написа:
DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Драйвинг, мойте уважения, но това беше детско изказване. Много по-добре от мен знаеш концепцията на М-двигателите ;)

Евала на Додж, че все още съумяват да се противопоставят на световната тенденция по даунсайзинг :yes:


Да - концепцията е висока литрова мощност и високи обороти :) Сметките това показват при 8,4 литра :wave:

acho.rs написа:Обикновена 3ка с 200коня моторче :idea:
Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .


:yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 22:22

Започнахте сравнение на Вайпър с М3 - жалки сте , ей :mhihi:
Всъщност за пореден път да питам - БЪД!ейнжала КВО ПРАВИ В ТОЯ ФОРУМ ? Нито е БМВ ентусиаст , нито е карал някога БМВ , нито харесва БМВ , вместо това във всяка възможна тема оспорва качества за които си няма на идея и то на място където е ясно че дразни хората по този начин . Та - кво праиш тука :?: :?: :?:
Последна промяна acho.rs на 04 Апр 2012, 22:27, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:25

djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям :ok: :ok:

кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал :ok:

погледни 6.2 литровия атм АМГ мотор, тази идея евулюира в продължение на 20 години.. от времето на w140 още

просто автомобилната конюктура в европа не предразполага развитието на такива мотори

на дизел с 3-3.5 литра.. ОК, но на бензин.. и то такъв.. просто няма шанс

за това и американците са толкова напред по отношение на моторите, те имат огромни ресурси, които им позволяват използването на авангардни материали

и съответното автомобилно наследство, което да им позволи да си развиват едролитражните



някой няма ли да аплодира виперО, че въпреки 8те си литра е достатъчно еко и меко? това никак не е лесна работа в днешни дни
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:26

BMW имат 12-цилиндрови атмосферни мотори от времената преди ти да се родиш :winky: Имат и V8 и V12 с би-турбо...

BadAngel написа:за това и американците са толкова напред по отношение на моторите, те имат огромни ресурси, които им позволяват използването на авангардни материали


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 04 Апр 2012, 22:28

BadAngel написа:
djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям :ok: :ok:

кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал :ok:

:OT:
Ти мА утрепа :ok: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/42448.html
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 22:28

Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?

800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 04 Апр 2012, 22:29

DrivinGGoD написа:
Nickelback написа:
DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Драйвинг, мойте уважения, но това беше детско изказване. Много по-добре от мен знаеш концепцията на М-двигателите ;)

Евала на Додж, че все още съумяват да се противопоставят на световната тенденция по даунсайзинг :yes:


Да - концепцията е висока литрова мощност и високи обороти :) Сметките това показват при 8,4 литра :wave:

acho.rs написа:Обикновена 3ка с 200коня моторче :idea:
Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .


:yes:


Остави сметките... Знаеш ли за кое най ме е яд? Че БМВ никога не са имали подобен двигател :banghead: Единствен S70 е бил шедьовърът продаден на Макларън :banghead: И май-май никога няма да имат :banghead:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:32

Дълга тема... каквото било - било - няма да се върне :cry:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 22:34

BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?

800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите

Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко :idea:
И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:34

djkita написа:
BadAngel написа:
djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям :ok: :ok:

кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал :ok:

:OT:
Ти мА утрепа :ok: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/42448.html


смятай, колко сериозен и популярен мотор е това, след като току що научих за него

аз си мислех, че още си бръмчат с атм в12ката ха-ха :)

ок, бмв имат битурбо в12.. какъв му е потенциала от тук нататък за спортен автомобил?

след като разполагат с такава артилерия, защо я ограничават само до 7ма серия? що не я сложат в 6цата примерно?


щото е такава автомобилната конюктура в европа :ok:


само мерцедес могат да си позволят по-едри мотори (за това и ги харесвам), но това се дължи на латентността на клиентите им




сега си помислете за компресиран вайпър :driving:
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 22:44

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?

800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите

Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко :idea:
И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...



Аз да не те обиждам ама вече си и пророк освен супер разбирач? Коли дето не са излезли още чак на магистралата ги сложи ,че и разбра коя ше победи и коя ше захапе......а нещо за пари и любов да ми кажеш :mhihi:

Абе като са им такива графиките с толко много НМ що джипа на мазерати го готвят с хеми мотора от чаленджъра?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 22:53

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?

800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите

Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко :idea:
И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...



Аз да не те обиждам ама вече си и пророк освен супер разбирач? Коли дето не са излезли още чак на магистралата ги сложи ,че и разбра коя ше победи и коя ше захапе......а нещо за пари и любов да ми кажеш :mhihi:

Абе като са им такива графиките с толко много НМ що джипа на мазерати го готвят с хеми мотора от чаленджъра?

Колега - хеми мотора вероятно е 5 пъти по-евтин а и за какво са му 8000 оборота на джип ?
Не знам дали съм пророк , но знам че има закони на физиката :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook