Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 800 коня и 900 нютона![]()
![]()
така, ама колко щеше да струва, като 400 коньовото такова е 200 бона?
Като няма за какво да говорите, почвате с цената"Абе, да, не е толкова добър, ма поне е евтин"
![]()
![]()
ми цената си е една от цифрите, за които говорим - коне, нютъни
бмв не могат да направят 8 литров мотор, защото просто нямат от къде да го извадят
на теб трябва да ти е ясно, че не се събират 10 енженера (с е) и да почнат да мъдруват нов мотор
всеки мотор, а и не само... даже всеки агрегат къвто и да е бил той, е плод на дългогодишно наследство
бмв нямат мотор, който да е подходящ да евулюира до 8 литров с 800 коня.. просто те си правят малолитражки и това им е бъдещето като цяло
No bling at the Ring
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:DrivinGGoD написа:...
тя е ефтина нарочно. просто защото няма смисъл да е скъпа. ся тва ако не може да го разберете, има ли смисъл да пишем изобщо. просто борба на две философии. повече не винаги е по-добре, те ферари имаха и двигатели с по 5 клапана на цилидър, но ги зарязаха, защото освен да усложняват нищо друго не правят.
покажи ми атмосферна кола с такава крива на въртящия момент. аз като я гледам тази графика и се чудя къде са скрили компресора![]()
Веднага !

Обикновена 3ка с 200коня моторче

Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона![]()
![]()
Драйвинг, мойте уважения, но това беше детско изказване. Много по-добре от мен знаеш концепцията на М-двигателите![]()
Евала на Додж, че все още съумяват да се противопоставят на световната тенденция по даунсайзинг
Да - концепцията е висока литрова мощност и високи обороти


acho.rs написа:Обикновена 3ка с 200коня моторче![]()
Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Започнахте сравнение на Вайпър с М3 - жалки сте , ей
Всъщност за пореден път да питам - БЪД!ейнжала КВО ПРАВИ В ТОЯ ФОРУМ ? Нито е БМВ ентусиаст , нито е карал някога БМВ , нито харесва БМВ , вместо това във всяка възможна тема оспорва качества за които си няма на идея и то на място където е ясно че дразни хората по този начин . Та - кво праиш тука


Всъщност за пореден път да питам - БЪД!ейнжала КВО ПРАВИ В ТОЯ ФОРУМ ? Нито е БМВ ентусиаст , нито е карал някога БМВ , нито харесва БМВ , вместо това във всяка възможна тема оспорва качества за които си няма на идея и то на място където е ясно че дразни хората по този начин . Та - кво праиш тука



Последна промяна acho.rs на 04 Апр 2012, 22:27, променена общо 2 пъти
Re: Американските VS Европейските спортисти
djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям![]()
кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал

погледни 6.2 литровия атм АМГ мотор, тази идея евулюира в продължение на 20 години.. от времето на w140 още
просто автомобилната конюктура в европа не предразполага развитието на такива мотори
на дизел с 3-3.5 литра.. ОК, но на бензин.. и то такъв.. просто няма шанс
за това и американците са толкова напред по отношение на моторите, те имат огромни ресурси, които им позволяват използването на авангардни материали
и съответното автомобилно наследство, което да им позволи да си развиват едролитражните
някой няма ли да аплодира виперО, че въпреки 8те си литра е достатъчно еко и меко? това никак не е лесна работа в днешни дни
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW имат 12-цилиндрови атмосферни мотори от времената преди ти да се родиш
Имат и V8 и V12 с би-турбо...


BadAngel написа:за това и американците са толкова напред по отношение на моторите, те имат огромни ресурси, които им позволяват използването на авангардни материали



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям![]()
кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал![]()

Ти мА утрепа


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?
800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?
800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Nickelback написа:DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона![]()
![]()
Драйвинг, мойте уважения, но това беше детско изказване. Много по-добре от мен знаеш концепцията на М-двигателите![]()
Евала на Додж, че все още съумяват да се противопоставят на световната тенденция по даунсайзинг
Да - концепцията е висока литрова мощност и високи оборотиСметките това показват при 8,4 литра
acho.rs написа:Обикновена 3ка с 200коня моторче![]()
Да ти ровя ли сега за графики на новите ферарите и ламбота с по 700 НМ , как имат по 650НМ от 2500 оборота до 8000+ ? Сега ти ми кажи на кой атмосферен спортист въздуха му свършва толкова рано и за кво са ти 820 НМ на 2000 оборота във спортна кола , която се кара в доста по-високи обороти ?
И кажи за колко време набира обороти 6,3 на Ферари и 8,4 на Вайпър . Всъщност недей - по-скъпи са ония .
Остави сметките... Знаеш ли за кое най ме е яд? Че БМВ никога не са имали подобен двигател



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Дълга тема... каквото било - било - няма да се върне 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?
800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко

И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...
Re: Американските VS Европейските спортисти
djkita написа:BadAngel написа:djkita написа:Малолитражки по 6000кубика и битурбо..... шЪ се застрелям![]()
кой е тоя модел на бмв, който е 6 литра битурбо? аз съм го изпуснал![]()
![]()
Ти мА утрепаhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/42448.html
смятай, колко сериозен и популярен мотор е това, след като току що научих за него
аз си мислех, че още си бръмчат с атм в12ката ха-ха

ок, бмв имат битурбо в12.. какъв му е потенциала от тук нататък за спортен автомобил?
след като разполагат с такава артилерия, защо я ограничават само до 7ма серия? що не я сложат в 6цата примерно?
щото е такава автомобилната конюктура в европа

само мерцедес могат да си позволят по-едри мотори (за това и ги харесвам), но това се дължи на латентността на клиентите им
сега си помислете за компресиран вайпър

No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?
800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко![]()
И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...
Аз да не те обиждам ама вече си и пророк освен супер разбирач? Коли дето не са излезли още чак на магистралата ги сложи ,че и разбра коя ше победи и коя ше захапе......а нещо за пари и любов да ми кажеш

Абе като са им такива графиките с толко много НМ що джипа на мазерати го готвят с хеми мотора от чаленджъра?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:BMW_RIDER написа:Абе за колко време набирало обороти, ти седиш там с хронометър и ги засичаш всяко за колко?
Голяма работа ли ти се струва това - високи обороти и кс/литър. Ми добре мотора ми е 2006 и от 1000цц вади близо 200кс и се развърта до 13500 по бързо от ферарито. Много по добра технология от ферари тогава?
800нм на 2000 оборота са си супер, а и да не са кво ви пречи разнообразието. Или трябва да стане като немските премиуми м5- в8 битурбо, е63 - в8 битурбо, рс6 - в10 битурбо..... поне различни цветове ли са ебаси?
Темата за пореден път залита към бисерите
Не искам да те обиждам ама ставаш по-зле от оня смешния . Виждал ли си графика на Мурсиелаго ? На Авантадор ? На Берлинета или ФФ - имаш ли представа че ония правят невъзможното и 90% от 700НМ ги имат от 2000 до 8000 оборота . Никой не седи ине мери с хронометър - ако на магистрала тоя вайпър се опита да захапе ГТ като берлинета или Авантадор ще бъде ТОЧКОВАН жестоко![]()
И много ясно че технологията в "пистарките" е върхова - но там са 1 литър и 2 колела . При колите имаш поне 6 пъти по-голям обем и хиляда други неща за които да се мисли .
Тва е ...
Аз да не те обиждам ама вече си и пророк освен супер разбирач? Коли дето не са излезли още чак на магистралата ги сложи ,че и разбра коя ше победи и коя ше захапе......а нещо за пари и любов да ми кажеш![]()
Абе като са им такива графиките с толко много НМ що джипа на мазерати го готвят с хеми мотора от чаленджъра?
Колега - хеми мотора вероятно е 5 пъти по-евтин а и за какво са му 8000 оборота на джип ?
Не знам дали съм пророк , но знам че има закони на физиката

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани