Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 21:26

лоша дума не искам да чувам за тази кола

- ооууу , веднага си едитваме постовете , щот некой си не иска да чува лоша дума :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Апр 2012, 21:30

въобще не ми пука какво смята целия свят. те и lady gaga я смятат за икона... ;)

Viper's weight is 3,354 pounds and lightens to 3,297 with an SRT Track Package. That's 105 pounds lighter than the previous model.


тва са 1521 kg и 1495 kg (zr1 е 1515 kg). и това е базовия модел (GTS). дори е по-лек от предния.
ако не му бяха сложили простотии като круз контрол и по-лек щеше да е.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 21:30

А какво са 1500кг и 740кс от Ф12 ? А догодина като излязат 850кс на 1350кг ?
И не знам кви са тия съображения - било базовия модел . Че кога в историята на автомобилите на спортист първо му излиза трак версията , после малко по-слабия и накрая най-слабия вариант :conf:
Последна промяна acho.rs на 04 Апр 2012, 21:32, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 21:31

steeN написа:въобще не ми пука какво смята целия свят. те и lady gaga я смятат за икона... ;)

Viper's weight is 3,354 pounds and lightens to 3,297 with an SRT Track Package. That's 105 pounds lighter than the previous model.


тва са 1521 kg и 1495 kg (zr1 е 1515 kg). и това е базовия модел (GTS). дори е по-лек от предния.
ако не му бяха сложили простотии като круз контрол и по-лек щеше да е.


аз ги разбирам простотиите, те са за да влезнат в по-широк спектър купувачи

но когато излезе АЦР версията няма да има такива работи, ще имаш седло и юзди само :)
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.11.2007

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от azotos » 04 Апр 2012, 21:31

На мен отвън като цяло ми допада ,за интериора да не говорим.
А и наистина личат сходните черти в дизайна с GTS-купето от 1996-а ,което си хардкор отвсякъде.

Още снимки тук: http://www.netcarshow.com/dodge/2013-srt_viper_gts/



п.с.:А керамичните спирачки стандарт ли са или опция?
...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 21:37

alx написа:мотора си е същия с няколко малки изключения

1. всичко е ковано в него (от до)
2. интейка е пластмасов
3. всичко е по-леко
4. 640 коня / 600 паунда въртящ момент от 8.4 литра
5. изходящите клапани са пълни с газ (содиум- не знам на бг кво е)


Демек неща дето са писани по учебниците от 80те (по които съм учил в техникума) :mhihi: Иначе със сигурност ще е страшно приятен за каране и ще върви изрудски :twisted: ама... по съвременните стандарти си е обикновен мотор с голям обем :help:

Като цяло съм със смесени чувства. Изглежда в крак с "модата", но има някаква дисхармония, както каза Ачо... Предницата е прекалено "Лотус", задницата си е типична "Viper"... Интериора е страхотен като визия, ще видим материалите и сглобката, само да не беше "телевизор", а класически аналогови уреди :roll: Дори толкова хулените от вас Ferrari-та са си аналогови ;)

Харесва ми, има някакъв скок напред към по-добро, но не съм впечатлен от нищо... може би всичките тия закани "гледайте кво ще стане като дойде новия Viper" вдигнаха очакванията ми прекалено много и американците не можаха да ги задоволят... ще видим в реалния свят как ще е и как ще е с карането :roll:

Ето да вземем F12 например - не съм очаквал нещо кой знае какво впечатляващо, защото имахме 599, което е уникално добро и не мислех, че може да се направи много повече... а те направиха космически кораб сравнено с него... светлинни години пред 599, което е невероятен автомобил.

Та какво стана - нито е толкова плашещо силен, нито революционно нарисуван, нито уникално оформен отвътре... та Berlinetta е 100 коня по-силна, доста по-красива, в пъти по-технологична и предполагам и по-добре направена вътре... не бинокъл - телескоп :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Апр 2012, 21:40

acho.rs написа:А какво са 1500кг и 740кс от Ф12 ? А догодина като излязат 850кс на 1350кг ?
И не знам кви са тия съображения - било базовия модел . Че кога в историята на автомобилите на спортист първо му излиза трак версията , после малко по-слабия и накрая най-слабия вариант :conf:


нямам идея, някакви музейни експонати сигурно :)
иначе съображенията са, че zr1 е топ модела, а ти го сравняваш с базовия viper.

acho.rs написа:И тук е момента да питаме за цифри при Вайпъра - ще успее ли да се калсира пред старичкия ЗР1 ?


аз отговарях на това...

п.с. за мен точно това, че е по технология от 80те(което е глупост в същност, щото набутай ти на един единствен вал толкова клапани и променливо газоразпределение) и е по-икономичен и върви повече от сума ти коли с такива характеристики мисля, че го прави много по-добра кола от някакви космически кораби...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 21:45

steeN написа:
acho.rs написа:А какво са 1500кг и 740кс от Ф12 ? А догодина като излязат 850кс на 1350кг ?
И не знам кви са тия съображения - било базовия модел . Че кога в историята на автомобилите на спортист първо му излиза трак версията , после малко по-слабия и накрая най-слабия вариант :conf:


нямам идея, някакви музейни експонати сигурно :)
иначе съображенията са, че zr1 е топ модела, а ти го сравняваш с базовия viper.

acho.rs написа:И тук е момента да питаме за цифри при Вайпъра - ще успее ли да се калсира пред старичкия ЗР1 ?


аз отговарях на това...

Така е но ВИНАГИ новия модел трябва да е малко по-добър от последната версия на 10 годишния конкурент .
Нещо да кажеш при сравнение с Берлинета - тя е базовата версия :mhihi:


ПС:
по-икономичен

- от кое е по-икономичен от Кайен Турбо С ли ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Апр 2012, 21:48

казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 21:51

steeN написа:казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+

дойдохме си на думата - по-евтино е . Ся като избацат 150 000 евро цена на вайпъра , друга песен ще се запее . А колкото до музейните експонати :
http://www.youtube.com/results?search_q ... 0l0l0ll0l0.
Пичовете имат и хубава страница във ФБ - при тях определно няма музейни експонати :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 21:53

acho.rs написа:
steeN написа:казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+

дойдохме си на думата - по-евтино е . Ся като избацат 150 000 евро цена на вайпъра , друга песен ще се запее . А колкото до музейните експонати :


под 120 к долара ще е виперО
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 21:54

steeN написа:п.с. за мен точно това, че е по технология от 80те(което е глупост в същност, щото набутай ти на един единствен вал толкова клапани и променливо газоразпределение) и е по-икономичен и върви повече от сума ти коли с такива характеристики мисля, че го прави много по-добра кола от някакви космически кораби...


Колко толкова клапани? И какво му е сложното на променливото газоразпределение? Или натриевите клапани са нещо специално?
Всички тези неща ги има в коли от 80те ;) Тези технологии ще го направят по-добър само ако конкурентите му са по-слаби в определено отношение, което както се вижда не е така :yes:

И пак опряхме до цената - добра е, защото е по-евтина :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 04 Апр 2012, 21:55

Оставете биноклите и телескопите. Интригата е дали ще завива добре, не гледайте само двигателя ;)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 21:57

BadAngel написа:
acho.rs написа:
steeN написа:казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+

дойдохме си на думата - по-евтино е . Ся като избацат 150 000 евро цена на вайпъра , друга песен ще се запее . А колкото до музейните експонати :


под 120 к долара ще е виперО

В америка може .Сложи му мита , такси , ддс (ако се начислява) , акциз и ще видиш как излиза от САЩ на 150 000 евро . Така де - ако някой извън америка евентуално го пожелае :mhihi:
И специален поздрав - 2008ма Галаярдо срещу 2012 ГТ-Р
-
http://www.youtube.com/watch?v=MtMj18sgzqg
:smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:00

acho.rs написа:
BadAngel написа:
acho.rs написа:
steeN написа:казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+

дойдохме си на думата - по-евтино е . Ся като избацат 150 000 евро цена на вайпъра , друга песен ще се запее . А колкото до музейните експонати :


под 120 к долара ще е виперО

В америка може .Сложи му мита , такси , ддс (ако се начислява) , акциз и ще видиш как излиза от САЩ на 150 000 евро . Така де - ако някой извън америка евентуално го пожелае :mhihi:
И специален поздрав - 2008ма Галаярдо срещу 2012 ГТ-Р
-
http://www.youtube.com/watch?v=MtMj18sgzqg
:smoke:


в тази цена има ДДС (VAT)


каква ще е цената, зависи от локалната ценова политика на додж

има много модели, които тук са по-евтини от колкото в щатите, по някакви си причини

като примерно нисан ГТР - сегашния е почти 94к долара там, тук си остава непомръднат - 174к лв за 550 коня версията

та.. тия сметки си ги правиш без кръчмар, ако додж решат да ударят всичко в земята могат да пуснат виперО и за 100к евро..



и ако го направят ще има теми БМВ Е90 М3 вс. ВИПЕРО и ще падам от стола от смях .. щото са в 1 ценови клас хаха
Последна промяна BadAngel на 04 Апр 2012, 22:02, променена общо 1 път
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook