Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ми аз много повече се кефя на Диаблото, отколкото на тия новите чекии дето ги правят ВАГ групата...
Si non confectus, non reficiat.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Чай ся, тва за
излъчването е относително, знам такива дето и проскубани веждички, впити дънчици с ниска талия, засукани причесчици с перчемче на една страна и тем подобни не им изглеждат никак гейски
Въпрос на вкус, ама да се сравнява излъчването на ламбо с някой американски мускул...никой не говори за поведение или някви такива, а за цялостно излъчване 



Re: Американските VS Европейските спортисти
официалното откриване на вайпъра - реално време- гледайте 
http://www.drivesrt.com/live/#.T3xMAyCw7Bw.facebook

http://www.drivesrt.com/live/#.T3xMAyCw7Bw.facebook
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:официалното откриване на вайпъра - реално време- гледайте
http://www.drivesrt.com/live/#.T3xMAyCw7Bw.facebook
задницата е убииствена

Re: Американските VS Европейските спортисти
То да е само задницата...
Цялата кола е прекрасно направена и изпипана от към детайли поне за мен.
А звукът...дано някой ден...

Цялата кола е прекрасно направена и изпипана от към детайли поне за мен.
А звукът...дано някой ден...

Re: Американските VS Европейските спортисти
това беше 
сега вече може:
50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари
и така

сега вече може:
50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари
и така
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Това горното е за серийния Вайпър, така ли?
Si non confectus, non reficiat.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:това беше
сега вече може:
50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари
и така
Нещо повече за новия мотор има ли?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
Zagy написа:Това горното е за серийния Вайпър, така ли?
да
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:alx написа:това беше
сега вече може:
50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари
и така
Нещо повече за новия мотор има ли?
какво искаш да знаеш?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Американските VS Европейските спортисти

V10 с 640 к.с. и 816 Нм
Воала
Последна промяна Kroki на 04 Апр 2012, 18:47, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:BMW_RIDER написа:alx написа:това беше
сега вече може:
50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари
и така
Нещо повече за новия мотор има ли?
какво искаш да знаеш?
Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н.

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н.
мотора си е същия с няколко малки изключения
1. всичко е ковано в него (от до)
2. интейка е пластмасов
3. всичко е по-леко
4. 640 коня / 600 паунда въртящ момент от 8.4 литра
5. изходящите клапани са пълни с газ (содиум- не знам на бг кво е)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:BMW_RIDER написа:Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н.
мотора си е същия с няколко малки изключения
1. всичко е ковано в него (от до)
2. интейка е пластмасов
3. всичко е по-леко
4. 640 коня / 600 паунда въртящ момент от 8.4 литра
5. изходящите клапани са пълни с газ (содиум- не знам на бг кво е)
Натрий (метал)

Si non confectus, non reficiat.
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
http://www.autoweek.com/article/2012040 ... /120409957
``the transmission is a six-speed manual , with the top gear is now used for maximum speed rather than just cruising``
``the transmission is a six-speed manual , with the top gear is now used for maximum speed rather than just cruising``
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани