Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 15:40

Ми аз много повече се кефя на Диаблото, отколкото на тия новите чекии дето ги правят ВАГ групата...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 04 Апр 2012, 16:28

Чай ся, тва за :gay: излъчването е относително, знам такива дето и проскубани веждички, впити дънчици с ниска талия, засукани причесчици с перчемче на една страна и тем подобни не им изглеждат никак гейски :mhihi: Въпрос на вкус, ама да се сравнява излъчването на ламбо с някой американски мускул...никой не говори за поведение или някви такива, а за цялостно излъчване ;)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 18:03

официалното откриване на вайпъра - реално време- гледайте :)

http://www.drivesrt.com/live/#.T3xMAyCw7Bw.facebook
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Царево
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от barabqga » 04 Апр 2012, 18:14

alx написа:официалното откриване на вайпъра - реално време- гледайте :)

http://www.drivesrt.com/live/#.T3xMAyCw7Bw.facebook



задницата е убииствена :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от slatanic » 04 Апр 2012, 18:20

То да е само задницата... :twisted:
Цялата кола е прекрасно направена и изпипана от към детайли поне за мен.
А звукът...дано някой ден... ;)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 18:26

това беше :)

сега вече може:

50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари

и така
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 18:27

Това горното е за серийния Вайпър, така ли?
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 18:30

alx написа:това беше :)

сега вече може:

50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари

и така


Нещо повече за новия мотор има ли?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 18:31

Zagy написа:Това горното е за серийния Вайпър, така ли?


да
алекс
трабант 601с
разни други возила

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 18:31

BMW_RIDER написа:
alx написа:това беше :)

сега вече може:

50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари

и така


Нещо повече за новия мотор има ли?


какво искаш да знаеш?
алекс
трабант 601с
разни други возила

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4176
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Kroki » 04 Апр 2012, 18:38

Изображение

V10 с 640 к.с. и 816 Нм

Воала
Последна промяна Kroki на 04 Апр 2012, 18:47, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 18:45

alx написа:
BMW_RIDER написа:
alx написа:това беше :)

сега вече може:

50 кила по-лек (80% карбон)
40-50 коня по-мощен (трак пакет)
най-голям въртящ момент от всички атмосферни двигатели във сериини коли
електронно окачване
ланч контрол
мултифункционално табло
седалки от същата фирма която прави тези на ферари

и така


Нещо повече за новия мотор има ли?


какво искаш да знаеш?


Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н. :D
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 18:54

BMW_RIDER написа:Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н. :D


мотора си е същия с няколко малки изключения

1. всичко е ковано в него (от до)
2. интейка е пластмасов
3. всичко е по-леко
4. 640 коня / 600 паунда въртящ момент от 8.4 литра
5. изходящите клапани са пълни с газ (содиум- не знам на бг кво е)
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 04 Апр 2012, 18:57

alx написа:
BMW_RIDER написа:Еми още ли е вал в блока, официални коне и НМ, материали, колектори, директна инвекция ли е. VVT? някакви нововъведения и т.н. :D


мотора си е същия с няколко малки изключения

1. всичко е ковано в него (от до)
2. интейка е пластмасов
3. всичко е по-леко
4. 640 коня / 600 паунда въртящ момент от 8.4 литра
5. изходящите клапани са пълни с газ (содиум- не знам на бг кво е)

Натрий (метал) :mrgreen: Значи разчитат на конвекционно охлаждане - същото като в хийтпайповете в охлажданията на процесорите.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Царево
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от barabqga » 04 Апр 2012, 18:59

http://www.autoweek.com/article/2012040 ... /120409957


``the transmission is a six-speed manual , with the top gear is now used for maximum speed rather than just cruising``

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook