Горивен филтър е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Горивен филтър е36

Мнение от Benord » 02 Апр 2012, 23:54

Колега ще Ви помоля да свалите само една от свещите,без значение коя,да и щтракнете една ясна,хубава снимчица отлизо,отдолу откъм електрода и изолатора му, и да я постнете в темата! Да видим най-накрая, каква е болката на мотора.Така ще разберем,богата или бедна е сместа или самата свещ не е предала вече богу дух.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 03 Апр 2012, 7:15

скоро време ще имате снимка :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 03 Апр 2012, 13:18


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Горивен филтър е36

Мнение от plradev » 03 Апр 2012, 14:59

И май няма да е лошо да смениш гарнитурите на капака на клапаните около свещите ( и не само) като си оправиш проблема с прекъсването и глъхненето.

Иначе аз от няколко дни имам идентичен проблем като твоя с моя кош (само ,че М42) ,който се задълбочава все повече ,но нямам време да разбера точно какво се случва с тая кола ,но нещо ми подсказва ,че целия този невървеж се дължи на умираща бензинова помпа :confused:
Следя ти темата с интерес ,а пък аз ако имам някакво развитие по диагностицирането на проблема ,ще споделя тук
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Горивен филтър е36

Мнение от CTORH » 03 Апр 2012, 17:00

Цвета на електродите и изолатора е добър, не личи да е бедна или богата сместа. Обаче това масло по резбата е кофти. Смени си тея гарнитури, които колегата ти е казал и си провери лулите, защото това масло е вредно за тях.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 03 Апр 2012, 18:49

преди няма и 1 месец смених гарнитурата ,сложил съм на Реинз :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 03 Апр 2012, 18:50

лутите и бубините ги проверих сичко е точно,само от сондата е неостана др :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.08.2010
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: Горивен филтър е36

Мнение от cd3 » 03 Апр 2012, 19:24

tedideo написа:лутите и бубините ги проверих сичко е точно,само от сондата е неостана др :shock:


а проверил ли си дали дърпа паразитен въздух от някаде (тръбички/колектор) :smoke: може да вземеш един спрей да пръснеш за по сигорно :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Горивен филтър е36

Мнение от Benord » 04 Апр 2012, 2:19

Колега,първо да Ви благодаря за чудесните снимки!Свещите са Ви чудесни и ще Ви служат още дълго време.Нагарът говори за съвсем леко обогатена смес доказвайки,че ламбдасондата наистина не е в час и лекият гланц показващ добро горене на масло.Моторът си е малко стар,но си е шест.Очаквах откровенно черен изолатор със видими сажди.Не е бензинова помпа,защото заяждащата помпа направо гаси мотора и от време на време ще Ви оставя по средата на улицата с изтормозен акумулатор и изпилени нерви.Значи да обобщя,колата си пали горе-долу веднага при студен и топъл мотор,има стабилни обороти на празен ход,при нормално каране не се усеща да се тормози с нещо,при рязко натискане на газта почва да се чуди и отскоро направо си прекъсва и като вдигне малко обороти си се оправя и започва да набира нормално.Това ме навежда на мисълта,че имате запушени дюзи.Номерът на дюзите би трябвало да е 1 730 059 номер на БМВ или 0 280 150 414 номер на БОШ ,което е едно и също като детайл.Ако намерите нещо различно като номер ще му мислим допълнително.Значи в цилиндъра има три компонента.Въздух,бензин и електрическа високоволтова дъга.Количеството на въздуха го определяте Вие директно с педала на газта,а бензина го определя ЕКУ-то чрез сложна система от потенциометри и датчици и един софтуер,за който само богоизбраните инженери в БМВ знаят под смъртна заплаха за отлъчване от земният живот,какво точно прави.Електричеството си следва глобалните закони като се съобразява едиственно с момента на създаването си от същият гореспоменат неприкосновен софтуер.В този ред на мисли си имате и трите компонента,но точно бензина не Ви достига в необходимото количество точно в момента на най-голямата нужда от него.Затова съветът ми е по мързеливия начин с някаква добавка към бензина специално за почистване на дюзите както е споменато в темата и от друг колега за две три седмици да си решите проблема или идиотския начин със свалянето на дюзите и директното им почистване и проверка на стенд,което си струва пари,и време за намиране на читав майстор,но веднага се вижда дали не съм Ви изпратил за зелен хайвер. :mhihi: И ако всичко е наред,нова сонда и безаварийно шофиране! :yes:


За колегата с М42 ,драснете номера на дюзите,ако е възможно,разбира се,за да се светна за вашият проблем,защото има два вида оригинално поставяни на Вашият мотор с коренно различни проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 04 Апр 2012, 9:43

Мерси колега за точната и бърза информация :bowdown: Ще сменя сондата и ще сложа някоя добавка :) Да ми препоръчаш някоя :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Горивен филтър е36

Мнение от ~Мишо~ » 04 Апр 2012, 12:05

Я смени първо сондата без да буташ друго, и кажи как е. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 8.03.2008

Re: Горивен филтър е36

Мнение от chirenski » 04 Апр 2012, 17:14

Идентични проблеми имам с м42 свещите изглеждат по същия начин, с нова ламбда съм, нови филтри и т.н. Колата има едно замисляне до около 3000оборота след това тръгва както трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Горивен филтър е36

Мнение от Benord » 05 Апр 2012, 0:38

tedideo написа:Мерси колега за точната и бърза информация :bowdown: Ще сменя сондата и ще сложа някоя добавка :) Да ми препоръчаш някоя :shock:


Аз лично веднъж годишно слагам "Injection-Reiniger" на Liqui Moly,проверено върши работа,даже на последните дюзи им беше разтворил пластмасите,което не ми хареса много.Ползувал съм и други добри,но в момента не се сещам за имената им.Пълните резервоара до половината с гориво,сипвате цялото количество от препарата и допълвате до ръбчето на гърловината.Засичате си километрите на дневният километраж като го нулирате.Ползувате си горивото докато свърши почти нацяло и при следващото зареждане само с бензин до горе,ще имате засечен до милилитър разхода на двигателя на 100км. пробег.И надявам се перфектно движещ се автомобил! Споделете резултата!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 20.08.2010
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: s50

Re: Горивен филтър е36

Мнение от tedideo » 06 Апр 2012, 18:49

Здравеите :wave: Днес ходих да ми сменят сондата , колата се пораздвижи малко ,но гадният проблем пак си остана :banghead: Налага ми се малко патуване извън градът и си взех добавката която ми каза колегата :ok: Въпроса ми е ще стане ли нещо,ако не я разтворя в 60 кг бензин ми наприпер в 40 кг по финансови причини ? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Горивен филтър е36

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Апр 2012, 20:42

tedideo написа:Въпроса ми е ще стане ли нещо,ако не я разтворя в 60 кг бензин ми наприпер в 40 кг по финансови причини ? :mhihi:


Предозиране в определени граници не би било проблем, стига да не е драстично.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook