Съвет за двигатели
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- waterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Съвет за двигатели
Къде 15 там и 20 .... дали ше е на 300000 или на 400000 се тая пак е карана много
лично за мене м44 е по пъргав

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Съвет за двигатели
waterboy написа:Къде 15 там и 20 .... дали ше е на 300000 или на 400000 се тая пак е карана многолично за мене м44 е по пъргав
Всеки си знае, аз бих си взел на 15години и на 300000....



- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Съвет за двигатели
Това че е 1-2 год по нов не е никаква гаранция, че не е на повече километри. И М42 и М44 са добри моторчета, но все пак малолитражни.
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвет за двигатели
Вярно е,че са малолитражни.Но в темата за спортните валове много ясно стана,че тези двигатели си излизат още от завода с един вид много добър тунинг!Кой друг двигател 1,8л от онези години,само с една ДИСА-клапа излиза със 140к.с.?Само от газоразпределение,колектори и управление?Другите имат вариатори,повече свещи и т.н. и пак същата работа!От мен също един голям плюс за М42В18 !
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Съвет за двигатели
flairmotion написа:М42![]()
от около година карам такъв и бая тормоз поема ,а е и с ковани бутала
![]()
Не всички, даже повечето не са с ковани бутала, ама айде, радвайте се.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Съвет за двигатели
Ковани ковани
и дъртия вариант е по-здрав щото биелите са мноо дебели (разбирай здрави
)
Всъщност късния вариант има предимството на по-леки биели - по-добре за атмосферка, по-тънки стебла на клапаните - по-добре флоуваща глава (това за сток мотор едва ли има значение) и единични по-твърди пружини вместо двойни меки - по-лека маса се натиска от валовете - по-малко износване и възможност за по-високи обороти



ares2 написа:ако мислиш за 4 цил. си намери М42 но от тези слагани по в началото .. без пистовите ремъци
Всъщност късния вариант има предимството на по-леки биели - по-добре за атмосферка, по-тънки стебла на клапаните - по-добре флоуваща глава (това за сток мотор едва ли има значение) и единични по-твърди пружини вместо двойни меки - по-лека маса се натиска от валовете - по-малко износване и възможност за по-високи обороти

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Съвет за двигатели
5та година с един от последните M42 излезнали от конвейра. Доволен съм от мотора, върви хубаво и е лесен за обслужване. Аз лично го предпочитам пред най-малкия 6 цилиндров мотор - 2.0
Но и М44 да вземеш няма да сбъркаш, има изтеглен въртящ момент малко по-рано от М42. Просто гледай тези 2 мотора и си вземи този, който е подържан по-добре
Но и М44 да вземеш няма да сбъркаш, има изтеглен въртящ момент малко по-рано от М42. Просто гледай тези 2 мотора и си вземи този, който е подържан по-добре

Re: Съвет за двигатели
През тая дупка можех да си прекарам ръката до рамото
Това по повод здравината на м42.



Това по повод здравината на м42.
virtue and tranquillity
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Съвет за двигатели
Е то и м3 се чупи , значи да си зема 28цата ако е по-нова за издевателства ,а ? 

I'm slowly drifting


- waterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Съвет за двигатели
Няма какво да се каже повече по темата по добре да се заключи че се почват глупостите, това е кола на 18-20 години колкото и да е била здрава и надеждно направена всичко се разваля рано или късно. Дали м42 или м44 или м50 се тая кола на 20 години е неясен пробег на КМ. Вземи квото ти изпадне в по добра кондиция и тва е 

Re: Съвет за двигатели
Не, мисълта ми беше, че си повтаряме все едни и същи клишета 
м42 било много здраво, понеже било с ковани карантии, м52 е ПВЦ и т.н.

м42 било много здраво, понеже било с ковани карантии, м52 е ПВЦ и т.н.
virtue and tranquillity
Re: Съвет за двигатели
318iBMW написа:Здравейте,колеги!Имам един въпрос отностно двигателите или по-точно,че М40 вече издъхва горкото,много газ му се раздава и съм се замислил да сложа нещо друго под капака като искам пак да е 4 цилиндъра.Имам колата от 4 години и съм чувал,че М44 май е от най-здравите от 4 цилиндровите.Та въпроса ми е,ако може да кажете няколко думи за този мотор като цяло поддръжка,части,слаби места,впечатления от М44 или ако може да препоръчате и нещо друго от гамата.Много ще съм благодарен.
колега много съм доволен от м 43 железен двигател препоръчвам ти го

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съвет за двигатели
M10 написа:Ковани ковани![]()
и дъртия вариант е по-здрав щото биелите са мноо дебели (разбирай здрави
)
ares2 написа:ако мислиш за 4 цил. си намери М42 но от тези слагани по в началото .. без пистовите ремъци
Всъщност късния вариант има предимството на по-леки биели - по-добре за атмосферка, по-тънки стебла на клапаните - по-добре флоуваща глава (това за сток мотор едва ли има значение) и единични по-твърди пружини вместо двойни меки - по-лека маса се натиска от валовете - по-малко износване и възможност за по-високи обороти
да . съгласен съм .. аз имах предвид не версията от е30 с двоините пружини а онази слагана на първите е36 която е с по тънките клапани и по леките биели.. исках да кажа че после идва една серия с клапана за картерни газове.. няккаква пластмасова диса клапа и тн..пистови ремъци.. това не ми допадаше много.. но пък си става и по пъргав към М44.. няма спор.
а здравината си зависи от експлоатацията.. ако мотора е във форма си е много здррав даже..
като не му е сменяно маслото 200 000 км стават и проблеми.. много често се оплакваме от мотори на по 20 години..
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Съвет за двигатели
Тук всеки хвали каквото кара...
По темата...
М42 или М44, който ти изпадне на по-добра цена и по-добро състояние, въпреки, че второто е много под въпрос... но само при условия, че държиш на 4 цилиндъра...
По темата...
М42 или М44, който ти изпадне на по-добра цена и по-добро състояние, въпреки, че второто е много под въпрос... но само при условия, че държиш на 4 цилиндъра...
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани