Съвет за двигатели

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: Съвет за двигатели

Мнение от waterboy » 01 Апр 2012, 17:25

Къде 15 там и 20 .... дали ше е на 300000 или на 400000 се тая пак е карана много :mhihi: лично за мене м44 е по пъргав

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Съвет за двигатели

Мнение от Киров » 01 Апр 2012, 20:05

waterboy написа:Къде 15 там и 20 .... дали ше е на 300000 или на 400000 се тая пак е карана много :mhihi: лично за мене м44 е по пъргав

Всеки си знае, аз бих си взел на 15години и на 300000.... :yes: за пъргавината на М44 съм съгласен с теб.... :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Съвет за двигатели

Мнение от PREDATOR_318is » 01 Апр 2012, 21:27

Това че е 1-2 год по нов не е никаква гаранция, че не е на повече километри. И М42 и М44 са добри моторчета, но все пак малолитражни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 30.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe

Re: Съвет за двигатели

Мнение от Jorjinio » 01 Апр 2012, 21:30

+1 и от мен за м42 и м44 така небезизвестните IS-ки :D
;)

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Съвет за двигатели

Мнение от ildivvy » 03 Апр 2012, 11:11

Вярно е,че са малолитражни.Но в темата за спортните валове много ясно стана,че тези двигатели си излизат още от завода с един вид много добър тунинг!Кой друг двигател 1,8л от онези години,само с една ДИСА-клапа излиза със 140к.с.?Само от газоразпределение,колектори и управление?Другите имат вариатори,повече свещи и т.н. и пак същата работа!От мен също един голям плюс за М42В18 !
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Съвет за двигатели

Мнение от Jim Beam » 03 Апр 2012, 12:48

flairmotion написа:М42 :yes: :yes: от около година карам такъв и бая тормоз поема ,а е и с ковани бутала :driving: :driving:


Не всички, даже повечето не са с ковани бутала, ама айде, радвайте се.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Съвет за двигатели

Мнение от M10 » 03 Апр 2012, 20:53

Ковани ковани :mhihi: :mhihi: и дъртия вариант е по-здрав щото биелите са мноо дебели (разбирай здрави :mhihi: )
ares2 написа:ако мислиш за 4 цил. си намери М42 но от тези слагани по в началото .. без пистовите ремъци

Всъщност късния вариант има предимството на по-леки биели - по-добре за атмосферка, по-тънки стебла на клапаните - по-добре флоуваща глава (това за сток мотор едва ли има значение) и единични по-твърди пружини вместо двойни меки - по-лека маса се натиска от валовете - по-малко износване и възможност за по-високи обороти :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съвет за двигатели

Мнение от b00st » 03 Апр 2012, 21:07

5та година с един от последните M42 излезнали от конвейра. Доволен съм от мотора, върви хубаво и е лесен за обслужване. Аз лично го предпочитам пред най-малкия 6 цилиндров мотор - 2.0
Но и М44 да вземеш няма да сбъркаш, има изтеглен въртящ момент малко по-рано от М42. Просто гледай тези 2 мотора и си вземи този, който е подържан по-добре :yes:

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Съвет за двигатели

Мнение от vladye » 03 Апр 2012, 21:14

През тая дупка можех да си прекарам ръката до рамото :lol:
Това по повод здравината на м42.

Изображение

Изображение
virtue and tranquillity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Съвет за двигатели

Мнение от DirtySouth » 03 Апр 2012, 22:29

Е то и м3 се чупи , значи да си зема 28цата ако е по-нова за издевателства ,а ? :mhihi:
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e38 735i
Мечтае да кара: вана
Детайли за колата: M62

Re: Съвет за двигатели

Мнение от waterboy » 03 Апр 2012, 22:40

Няма какво да се каже повече по темата по добре да се заключи че се почват глупостите, това е кола на 18-20 години колкото и да е била здрава и надеждно направена всичко се разваля рано или късно. Дали м42 или м44 или м50 се тая кола на 20 години е неясен пробег на КМ. Вземи квото ти изпадне в по добра кондиция и тва е :yes:

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Съвет за двигатели

Мнение от vladye » 03 Апр 2012, 22:41

Не, мисълта ми беше, че си повтаряме все едни и същи клишета :)
м42 било много здраво, понеже било с ковани карантии, м52 е ПВЦ и т.н.
virtue and tranquillity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Съвет за двигатели

Мнение от kokoko » 03 Апр 2012, 22:45

318iBMW написа:Здравейте,колеги!Имам един въпрос отностно двигателите или по-точно,че М40 вече издъхва горкото,много газ му се раздава и съм се замислил да сложа нещо друго под капака като искам пак да е 4 цилиндъра.Имам колата от 4 години и съм чувал,че М44 май е от най-здравите от 4 цилиндровите.Та въпроса ми е,ако може да кажете няколко думи за този мотор като цяло поддръжка,части,слаби места,впечатления от М44 или ако може да препоръчате и нещо друго от гамата.Много ще съм благодарен. :driving:

колега много съм доволен от м 43 железен двигател препоръчвам ти го :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Съвет за двигатели

Мнение от ares2 » 03 Апр 2012, 22:55

M10 написа:Ковани ковани :mhihi: :mhihi: и дъртия вариант е по-здрав щото биелите са мноо дебели (разбирай здрави :mhihi: )
ares2 написа:ако мислиш за 4 цил. си намери М42 но от тези слагани по в началото .. без пистовите ремъци

Всъщност късния вариант има предимството на по-леки биели - по-добре за атмосферка, по-тънки стебла на клапаните - по-добре флоуваща глава (това за сток мотор едва ли има значение) и единични по-твърди пружини вместо двойни меки - по-лека маса се натиска от валовете - по-малко износване и възможност за по-високи обороти :)



да . съгласен съм .. аз имах предвид не версията от е30 с двоините пружини а онази слагана на първите е36 която е с по тънките клапани и по леките биели.. исках да кажа че после идва една серия с клапана за картерни газове.. няккаква пластмасова диса клапа и тн..пистови ремъци.. това не ми допадаше много.. но пък си става и по пъргав към М44.. няма спор.
а здравината си зависи от експлоатацията.. ако мотора е във форма си е много здррав даже..
като не му е сменяно маслото 200 000 км стават и проблеми.. много често се оплакваме от мотори на по 20 години..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Съвет за двигатели

Мнение от Ненко Вранков » 03 Апр 2012, 22:56

Тук всеки хвали каквото кара...

По темата...
М42 или М44, който ти изпадне на по-добра цена и по-добро състояние, въпреки, че второто е много под въпрос... но само при условия, че държиш на 4 цилиндъра...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook