Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от alexsch » 23 Мар 2012, 7:57

...прочетох темите, но не съм сигурен дали в случая става дума само за чистене на сензора/буксата към него....аз имам същата грешка и във допълнителната водна помпа, пак в модзул IHKA - не знам дали няма връзка между двете?
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 23 Мар 2012, 8:00

Не бъркайте понятията помпа, клапан и сензор...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от jivko2828 » 23 Мар 2012, 10:05

alexsch написа:...прочетох темите, но не съм сигурен дали в случая става дума само за чистене на сензора/буксата към него....аз имам същата грешка и във допълнителната водна помпа, пак в модзул IHKA - не знам дали няма връзка между двете?

Ннямат нищо общо. И аз я имам тази грешка за допълнителната водна помпа. :winky:
Сега ако кажеш, че имаш и Needle Motion Sensor... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 23 Мар 2012, 10:12

A някой да има идея:
Air Charge Pressure Sensor - мисля това беше грешката ,при мой познат катп пуснахме ИНПА

Той е с електронно управление на турбото
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от unikalen88 » 23 Мар 2012, 11:36

ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора

8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от alexsch » 23 Мар 2012, 12:49

Димитроф - ясно, че помпата и сензора са две различни неща. въпроса ми е- дали не са свързани от обща електрическа верига, която нещо да се ебава, или просто и двата компонента са дефектирали....
не мога да разбера грешката
short circuit to ground
какво ще рече. и при сензора и при помпата- това го пише....в буквален превод- закъсяване на веригата към нула, ама на практика какво означава?
чистих буксите- не е от лош контакт.....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NikVanov » 23 Мар 2012, 15:08

short circuit to ground-на практика значи, че има проблем, не е задължително ,,късо съединение'', както е буквалния превод. Като се продължи с Dis има допълнителни проверки за уточняване на проблема, но вече се иска малко опит с програмата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от alexsch » 24 Мар 2012, 10:20

....ще съм ти много благодарен ако кажеш как точно се правят тези допълнителни проверки, защото аз колкото и да четох навсякъде за тези неща пише че няма допълнителни тестови планове
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NikVanov » 24 Мар 2012, 14:35

Ще ти отговоря, най-общо, защото моят опит е минимален. Маркираш проблемът и кликваш долу вдясно зелената стрелка, програмата те води, ако разбираш какво те пита и какво ти казва. Всичко опира до практика и внимателно!, защото ако объркаш нещо си е твой проблем. DIS е хубава програма, защото е нагледна, но не се учи за един час. Във форума има колеги с много опит, но не могат да ни налеят знания в главата по Интернет, затова почвай с по-лесните неща- опциите на ключа, алармата, светлините. Вече ако има грешки можеш да ги триеш, след като разбереш какви са, ако пак се появят- маркираш ги и почваш да следваш програмата.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 24 Мар 2012, 18:55

NikVanov написа:Ще ти отговоря, най-общо, защото моят опит е минимален. Маркираш проблемът и кликваш долу вдясно зелената стрелка, програмата те води, ако разбираш какво те пита и какво ти казва. Всичко опира до практика и внимателно!, защото ако объркаш нещо си е твой проблем. DIS е хубава програма, защото е нагледна, но не се учи за един час. Във форума има колеги с много опит, но не могат да ни налеят знания в главата по Интернет, затова почвай с по-лесните неща- опциите на ключа, алармата, светлините. Вече ако има грешки можеш да ги триеш, след като разбереш какви са, ако пак се появят- маркираш ги и почваш да следваш програмата.


:ok:

Един от малкото хора тук, който осъзнават, че с "Кажи ми как става точно" не се получават нещата...или по-точно, получават се, но отсрещната страна придобива едно измамно чувство, че знае кое и как...и стават белите!

Нещата се учат бавно, внимателно и поетапно!

С фунията...не става - пробвано вече 2 пъти - после нервите и проблемите по колите си остават за моя сметка...
Знаещите сме тук да помагаме и насочваме - смятам сме го доказали многократно - не ни се сърдете, че понякога не казваме кое и как - може би просто нещо не е по вашите възможности...в смисъл има риск да се объркат много неща...който не са във вашата компетенция :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от unikalen88 » 25 Мар 2012, 8:33

unikalen88 написа:ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора

8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor

никои ли е нямал тези грешки и нямате ли наблудения дали от падане на акомулатор могат да се получат
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 25 Мар 2012, 8:55

unikalen88 написа:
unikalen88 написа:ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора

8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor

никои ли е нямал тези грешки и нямате ли наблудения дали от падане на акомулатор могат да се получат


8- свещ/свещи или реле - проверете свещите и ако са наред - реле.
82- ел перка - верига (не си дал пълно описание) - може да се дължи и на разкачена перка при даден контакт или работеща кола.
114 - информационна шина - не си дал описание на грешката, а само грешка - може да е от много неща.
54- мап-а на задната страна на колектора - пак липсва описание за грешката - може да не надува турбото, може да пренадува, може и просто мап-а да се ебава - без описание - няма тълкуване!
38- дебитомер - гледайте го на живи данни с човек, който знае какво да гледа на дебитомера.

Gqbriel написа:A някой да има идея:
Air Charge Pressure Sensor - мисля това беше грешката ,при мой познат катп пуснахме ИНПА

Той е с електронно управление на турбото


Чухме се по телефона - казах ти от какво е най-вероятно :yes:


П.с. Ако искате правилно тълкуване на грешките - давайте и цялостно описание!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от kalingk » 26 Мар 2012, 17:20

Искам и аз да попитам за една грешка.Значи искам да пусна ДИС 55 на една е39 през кръглата букса,имам преходник,кабел от склад 66-ОБД и съм инсталирал всичко както е описано,но като вляза да диагностирам колата ми излиза следното нещо:
http://imageshack.us/f/339/lkjklj.png/
Не съм пробвал на друг автомобил,но съм сигурен,че на всеки един ще ми излезе същото.Та,ако някой е по в час с ДИС 55,ако е възможно да ми каже къде греша и защо нямам връзка с диагностичната глава.
ПП Диагностичният кабел е на ЮСБ интерфейс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от stilko » 26 Мар 2012, 22:53

kalingk написа:Искам и аз да попитам за една грешка.Значи искам да пусна ДИС 55 на една е39 през кръглата букса,имам преходник,кабел от склад 66-ОБД и съм инсталирал всичко както е описано,но като вляза да диагностирам колата ми излиза следното нещо:
http://imageshack.us/f/339/lkjklj.png/
Не съм пробвал на друг автомобил,но съм сигурен,че на всеки един ще ми излезе същото.Та,ако някой е по в час с ДИС 55,ако е възможно да ми каже къде греша и защо нямам връзка с диагностичната глава.
ПП Диагностичният кабел е на ЮСБ интерфейс.


Прегледай тази тема колега
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B5%D1%80

Проблема ти е в мрежовата връзка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 27 Мар 2012, 15:01

Колеги извинявам се предварително че ви занимавам и аз...но може ли някои да удари едно рамо и да каже какво да направя за да изгася лампата на аирбега.. :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook