Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
...прочетох темите, но не съм сигурен дали в случая става дума само за чистене на сензора/буксата към него....аз имам същата грешка и във допълнителната водна помпа, пак в модзул IHKA - не знам дали няма връзка между двете?
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не бъркайте понятията помпа, клапан и сензор...
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
alexsch написа:...прочетох темите, но не съм сигурен дали в случая става дума само за чистене на сензора/буксата към него....аз имам същата грешка и във допълнителната водна помпа, пак в модзул IHKA - не знам дали няма връзка между двете?
Ннямат нищо общо. И аз я имам тази грешка за допълнителната водна помпа.

Сега ако кажеш, че имаш и Needle Motion Sensor...

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
A някой да има идея:
Air Charge Pressure Sensor - мисля това беше грешката ,при мой познат катп пуснахме ИНПА
Той е с електронно управление на турбото
Air Charge Pressure Sensor - мисля това беше грешката ,при мой познат катп пуснахме ИНПА
Той е с електронно управление на турбото
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора
8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor
8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Димитроф - ясно, че помпата и сензора са две различни неща. въпроса ми е- дали не са свързани от обща електрическа верига, която нещо да се ебава, или просто и двата компонента са дефектирали....
не мога да разбера грешката
short circuit to ground
какво ще рече. и при сензора и при помпата- това го пише....в буквален превод- закъсяване на веригата към нула, ама на практика какво означава?
чистих буксите- не е от лош контакт.....
не мога да разбера грешката
short circuit to ground
какво ще рече. и при сензора и при помпата- това го пише....в буквален превод- закъсяване на веригата към нула, ама на практика какво означава?
чистих буксите- не е от лош контакт.....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
short circuit to ground-на практика значи, че има проблем, не е задължително ,,късо съединение'', както е буквалния превод. Като се продължи с Dis има допълнителни проверки за уточняване на проблема, но вече се иска малко опит с програмата.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
....ще съм ти много благодарен ако кажеш как точно се правят тези допълнителни проверки, защото аз колкото и да четох навсякъде за тези неща пише че няма допълнителни тестови планове
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ще ти отговоря, най-общо, защото моят опит е минимален. Маркираш проблемът и кликваш долу вдясно зелената стрелка, програмата те води, ако разбираш какво те пита и какво ти казва. Всичко опира до практика и внимателно!, защото ако объркаш нещо си е твой проблем. DIS е хубава програма, защото е нагледна, но не се учи за един час. Във форума има колеги с много опит, но не могат да ни налеят знания в главата по Интернет, затова почвай с по-лесните неща- опциите на ключа, алармата, светлините. Вече ако има грешки можеш да ги триеш, след като разбереш какви са, ако пак се появят- маркираш ги и почваш да следваш програмата.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
NikVanov написа:Ще ти отговоря, най-общо, защото моят опит е минимален. Маркираш проблемът и кликваш долу вдясно зелената стрелка, програмата те води, ако разбираш какво те пита и какво ти казва. Всичко опира до практика и внимателно!, защото ако объркаш нещо си е твой проблем. DIS е хубава програма, защото е нагледна, но не се учи за един час. Във форума има колеги с много опит, но не могат да ни налеят знания в главата по Интернет, затова почвай с по-лесните неща- опциите на ключа, алармата, светлините. Вече ако има грешки можеш да ги триеш, след като разбереш какви са, ако пак се появят- маркираш ги и почваш да следваш програмата.

Един от малкото хора тук, който осъзнават, че с "Кажи ми как става точно" не се получават нещата...или по-точно, получават се, но отсрещната страна придобива едно измамно чувство, че знае кое и как...и стават белите!
Нещата се учат бавно, внимателно и поетапно!
С фунията...не става - пробвано вече 2 пъти - после нервите и проблемите по колите си остават за моя сметка...
Знаещите сме тук да помагаме и насочваме - смятам сме го доказали многократно - не ни се сърдете, че понякога не казваме кое и как - може би просто нещо не е по вашите възможности...в смисъл има риск да се объркат много неща...който не са във вашата компетенция

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
unikalen88 написа:ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора
8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor
никои ли е нямал тези грешки и нямате ли наблудения дали от падане на акомулатор могат да се получат

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
unikalen88 написа:unikalen88 написа:ако може да ми кажете тези грешки какво означават и възможно ли е да се получат след падане на акомулатора
8-glow system
82-cooling fan circuit
114-can-bus
54-boost pressure sensor
38-air mass sensor
никои ли е нямал тези грешки и нямате ли наблудения дали от падане на акомулатор могат да се получат
8- свещ/свещи или реле - проверете свещите и ако са наред - реле.
82- ел перка - верига (не си дал пълно описание) - може да се дължи и на разкачена перка при даден контакт или работеща кола.
114 - информационна шина - не си дал описание на грешката, а само грешка - може да е от много неща.
54- мап-а на задната страна на колектора - пак липсва описание за грешката - може да не надува турбото, може да пренадува, може и просто мап-а да се ебава - без описание - няма тълкуване!
38- дебитомер - гледайте го на живи данни с човек, който знае какво да гледа на дебитомера.
Gqbriel написа:A някой да има идея:
Air Charge Pressure Sensor - мисля това беше грешката ,при мой познат катп пуснахме ИНПА
Той е с електронно управление на турбото
Чухме се по телефона - казах ти от какво е най-вероятно

П.с. Ако искате правилно тълкуване на грешките - давайте и цялостно описание!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Искам и аз да попитам за една грешка.Значи искам да пусна ДИС 55 на една е39 през кръглата букса,имам преходник,кабел от склад 66-ОБД и съм инсталирал всичко както е описано,но като вляза да диагностирам колата ми излиза следното нещо:
http://imageshack.us/f/339/lkjklj.png/
Не съм пробвал на друг автомобил,но съм сигурен,че на всеки един ще ми излезе същото.Та,ако някой е по в час с ДИС 55,ако е възможно да ми каже къде греша и защо нямам връзка с диагностичната глава.
ПП Диагностичният кабел е на ЮСБ интерфейс.
http://imageshack.us/f/339/lkjklj.png/
Не съм пробвал на друг автомобил,но съм сигурен,че на всеки един ще ми излезе същото.Та,ако някой е по в час с ДИС 55,ако е възможно да ми каже къде греша и защо нямам връзка с диагностичната глава.
ПП Диагностичният кабел е на ЮСБ интерфейс.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
kalingk написа:Искам и аз да попитам за една грешка.Значи искам да пусна ДИС 55 на една е39 през кръглата букса,имам преходник,кабел от склад 66-ОБД и съм инсталирал всичко както е описано,но като вляза да диагностирам колата ми излиза следното нещо:
http://imageshack.us/f/339/lkjklj.png/
Не съм пробвал на друг автомобил,но съм сигурен,че на всеки един ще ми излезе същото.Та,ако някой е по в час с ДИС 55,ако е възможно да ми каже къде греша и защо нямам връзка с диагностичната глава.
ПП Диагностичният кабел е на ЮСБ интерфейс.
Прегледай тази тема колега
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B5%D1%80
Проблема ти е в мрежовата връзка.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги извинявам се предварително че ви занимавам и аз...но може ли някои да удари едно рамо и да каже какво да направя за да изгася лампата на аирбега.. 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани