Забива на около 3000 оборота топла.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Забива на около 3000 оборота топла.....
Значи аз имам едно забиване на около 3000об.понякога и по-рано.Или пък хич не върви.
Все едно нещо и реже нафтата и спира.
Къде да търся причината!?
Смених датчика на колекторите с нов такъв,но пак е същата работа.
Все едно нещо и реже нафтата и спира.

Къде да търся причината!?
Смених датчика на колекторите с нов такъв,но пак е същата работа.

Последна промяна Nasko_325TD на 23 Мар 2012, 20:51, променена общо 2 пъти
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Датчик на колекторите....ТДС
Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.
Re: Датчик на колекторите....ТДС
ТДС-а на колекторите има един единствен датчик , за какво го питате повече човека , ГПС данни за това къде съвсем точно се намира няма нужда да се дават
. Това в кръга на шегата ама което си е истина си е истина за датчика за температурата на входящия въздух си пита човека и не е за подгряването а мери температура , по-точно променя съпротивлението си в във функция от температурата на въздуха и така тези данни се използват от ДДЕ да смята горивото . Най-много да ти се покачи разхода пък ДДЕ да използва аварийни данни заместващи тези от липсващия датчик. Жив и здрав.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Датчик на колекторите....ТДС
Може ли да забива от него.Колата си върви нормално,нбира супер и като загрее повечеко просто все едно някой и спира гпривото изведнъж и едвааам едвааам набира след 3000об.А понякога го прави и след 2000.Все едно няма турбо или нафта,незнам и аз.



Последна промяна Nasko_325TD на 23 Мар 2012, 0:49, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Датчик на колекторите....ТДС
joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.
Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Датчик на колекторите....ТДС
Nasko_325TD написа:joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.
Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.
Води се датчик подготовка горивна смес,но както казва Владо ,при повреда ДДЕ взима взаимстваща информация от заложените карти.Няма грижи да се кара и без него.Разбира се повишава разхода Няма общо със забиването на колата.По скоро е температурен сензор за водата.Последния на главата .Наско като забие ,извади буксата и пробваи,щото твоята кола е трудна с диагностиката .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Забива на около 3000 оборота топла.....
Е от самолет се вижда,че минава в авариен режим,ама що,това вече е сложно да се определи от тук.Диагностика само може да помогне.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Забива на около 3000 оборота топла.....
Колега, не разбирам много от дизели, но според мен проблемите може да са следните: горивната помпа, дюзи или най-лошото- турбината.
На 1 приятел на Пасата му правеше нещо подобно и каза, че му сваляли турбината и по негови думи я чистили....
Може и дюза да е.
На мен ми правеше подобни неща, на бензиново БМВ да подчертая и се оказа, че контактните пластини на дюзите са зеленясали и при ускоряване нещо се объркваше компа, колата се чудеше какво да прави.
Точно все 1 бензина свършва и след малко се изстреля, след малко пак забие нос.
Свалих дюзите и им почистих контактните пластини. Всичко се оправи.
Пак казвам, не разбирам от дизели, но може да погледнеш и тази възможност.
А само да попитам, забелязвал ли си в огледалото, някакви странни пушилки зад колата ?
На 1 приятел на Пасата му правеше нещо подобно и каза, че му сваляли турбината и по негови думи я чистили....
Може и дюза да е.
На мен ми правеше подобни неща, на бензиново БМВ да подчертая и се оказа, че контактните пластини на дюзите са зеленясали и при ускоряване нещо се объркваше компа, колата се чудеше какво да прави.
Точно все 1 бензина свършва и след малко се изстреля, след малко пак забие нос.
Свалих дюзите и им почистих контактните пластини. Всичко се оправи.
Пак казвам, не разбирам от дизели, но може да погледнеш и тази възможност.
А само да попитам, забелязвал ли си в огледалото, някакви странни пушилки зад колата ?
Re: Забива на около 3000 оборота топла.....
jakson написа:Колега, не разбирам много от дизели, но според мен проблемите може да са следните: горивната помпа, дюзи или най-лошото- турбината.
На 1 приятел на Пасата му правеше нещо подобно и каза, че му сваляли турбината и по негови думи я чистили....
Може и дюза да е.
На мен ми правеше подобни неща, на бензиново БМВ да подчертая и се оказа, че контактните пластини на дюзите са зеленясали и при ускоряване нещо се объркваше компа, колата се чудеше какво да прави.
Точно все 1 бензина свършва и след малко се изстреля, след малко пак забие нос.
Свалих дюзите и им почистих контактните пластини. Всичко се оправи.
Пак казвам, не разбирам от дизели, но може да погледнеш и тази възможност.
А само да попитам, забелязвал ли си в огледалото, някакви странни пушилки зад колата ?
Два пъти го пишеш и двата пъти си много прав


Това е 100% в кръга на шегата ( макар че е истина ) да не вземеш да се обидиш , оценявам че искаш да помогнеш на човека



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Забива на около 3000 оборота топла.....
Утре пак ще меря дали всичко сме направили както трябва,че и сменях инсталацията покрай мотора(не цялата)само на буксата на ГНП,че мойта беше счупена.
Макар,че днес я мерихме на компа и излиза пин по пин на точните места на букста на компа-гледано от аутодата.
То не ,че има какво да се обърка,те са на цветове.Тази от моргата беше от 525ТДС,но тя пак става.
Макар,че днес я мерихме на компа и излиза пин по пин на точните места на букста на компа-гледано от аутодата.
То не ,че има какво да се обърка,те са на цветове.Тази от моргата беше от 525ТДС,но тя пак става.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Датчик на колекторите....ТДС
Пресиян Василев написа:Nasko_325TD написа:joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.
Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.
Води се датчик подготовка горивна смес,но както казва Владо ,при повреда ДДЕ взима взаимстваща информация от заложените карти.Няма грижи да се кара и без него.Разбира се повишава разхода Няма общо със забиването на колата.По скоро е температурен сензор за водата.Последния на главата .Наско като забие ,извади буксата и пробваи,щото твоята кола е трудна с диагностиката .
Вярно е и в Мкар ходих,ама пак късмет нямам.Нямали няква батерия на нещо си ,била в Стара загора в склада.И ми казаха ,че ми звъннат-от умрял писмо!

Не е от този датчик на колектора,Владобаце даде чисто нов и с него е същия х**.

Ако трябва пак ще я разчекна цялата.Колектори ,тръби на гнп и пак ще гледам.
Връзките ги запоявахме,но според мен не може да се разпояват от жегата.Все пак не става 300 градуса в тази кутия.Тя щеше да се стопи да го ей..а

Ще прегледам този клапан за гасенето.Даже в движение ще си прекарам кабел вътре и ще закача уреда да видя дали случайно не получава 12волта от някъде.

Като правя самодиагностика с педала,дюзата ми мига 5,8,15 и 29 пъти.
5 и 8 май са за ЕГР и обердюзата(умната дюза).Обаче тя е на има няма 30000км купувана е чисто нова.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Забива на около 3000 оборота топла.....
Оказа се от МАП-а.Имаше някакъв боклук и явно като надуе турбото го запушваше и забиването идваше от там.От почистването му ,вече е е правила така.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани