Забива на около 3000 оборота топла.....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от Nasko_325TD » 22 Мар 2012, 22:29

Значи аз имам едно забиване на около 3000об.понякога и по-рано.Или пък хич не върви.
Все едно нещо и реже нафтата и спира. :dunno:
Къде да търся причината!?
Смених датчика на колекторите с нов такъв,но пак е същата работа. :dunno:
Последна промяна Nasko_325TD на 23 Мар 2012, 20:51, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от Coulthard » 22 Мар 2012, 23:21

Насе за кой датчик става въпрос ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от joriev_83 » 22 Мар 2012, 23:46

Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от vladobate » 22 Мар 2012, 23:58

ТДС-а на колекторите има един единствен датчик , за какво го питате повече човека , ГПС данни за това къде съвсем точно се намира няма нужда да се дават :mhihi: . Това в кръга на шегата ама което си е истина си е истина за датчика за температурата на входящия въздух си пита човека и не е за подгряването а мери температура , по-точно променя съпротивлението си в във функция от температурата на въздуха и така тези данни се използват от ДДЕ да смята горивото . Най-много да ти се покачи разхода пък ДДЕ да използва аварийни данни заместващи тези от липсващия датчик. Жив и здрав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от Nasko_325TD » 23 Мар 2012, 0:47

Може ли да забива от него.Колата си върви нормално,нбира супер и като загрее повечеко просто все едно някой и спира гпривото изведнъж и едвааам едвааам набира след 3000об.А понякога го прави и след 2000.Все едно няма турбо или нафта,незнам и аз. :dunno:
:conf:
Последна промяна Nasko_325TD на 23 Мар 2012, 0:49, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от Nasko_325TD » 23 Мар 2012, 0:48

joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.

Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 23 Мар 2012, 21:38

Nasko_325TD написа:
joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.

Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.

Води се датчик подготовка горивна смес,но както казва Владо ,при повреда ДДЕ взима взаимстваща информация от заложените карти.Няма грижи да се кара и без него.Разбира се повишава разхода Няма общо със забиването на колата.По скоро е температурен сензор за водата.Последния на главата .Наско като забие ,извади буксата и пробваи,щото твоята кола е трудна с диагностиката .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от Dream_BMW » 23 Мар 2012, 23:00

Е от самолет се вижда,че минава в авариен режим,ама що,това вече е сложно да се определи от тук.Диагностика само може да помогне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от jakson » 23 Мар 2012, 23:44

Колега, не разбирам много от дизели, но според мен проблемите може да са следните: горивната помпа, дюзи или най-лошото- турбината.
На 1 приятел на Пасата му правеше нещо подобно и каза, че му сваляли турбината и по негови думи я чистили....
Може и дюза да е.
На мен ми правеше подобни неща, на бензиново БМВ да подчертая и се оказа, че контактните пластини на дюзите са зеленясали и при ускоряване нещо се объркваше компа, колата се чудеше какво да прави.
Точно все 1 бензина свършва и след малко се изстреля, след малко пак забие нос.
Свалих дюзите и им почистих контактните пластини. Всичко се оправи.
Пак казвам, не разбирам от дизели, но може да погледнеш и тази възможност.
А само да попитам, забелязвал ли си в огледалото, някакви странни пушилки зад колата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от vladobate » 24 Мар 2012, 0:19

jakson написа:Колега, не разбирам много от дизели, но според мен проблемите може да са следните: горивната помпа, дюзи или най-лошото- турбината.
На 1 приятел на Пасата му правеше нещо подобно и каза, че му сваляли турбината и по негови думи я чистили....
Може и дюза да е.
На мен ми правеше подобни неща, на бензиново БМВ да подчертая и се оказа, че контактните пластини на дюзите са зеленясали и при ускоряване нещо се объркваше компа, колата се чудеше какво да прави.
Точно все 1 бензина свършва и след малко се изстреля, след малко пак забие нос.
Свалих дюзите и им почистих контактните пластини. Всичко се оправи.
Пак казвам, не разбирам от дизели, но може да погледнеш и тази възможност.
А само да попитам, забелязвал ли си в огледалото, някакви странни пушилки зад колата ?

Два пъти го пишеш и двата пъти си много прав :mhihi: , за това че не разбираш от дизели :mhihi: .
Това е 100% в кръга на шегата ( макар че е истина ) да не вземеш да се обидиш , оценявам че искаш да помогнеш на човека :bowdown: .При фолксваген им забиват щото турбините ( не всички само 90% от тях :mhihi: ) им са с променлива геометрия която се зацапва и така вече нямат предпазен клапан и влизат в свръхобороти та се налага дде да се намеси и бута горивото. При тдс това е доста рядко срещано обаче е възможност писал съм за това къде ли не и се хваща ако имаш инсталиран манометър ( много полезен уред и не скъп ) , запича клапана и си иска почистване турбинката . Ама и се усеща дали е от това защото докато забие му трябват 6 секунди да задържи надналягане 1.5бара и тогава чак дде се намесва та може да се прецени дали е от това , ако набираш и веднага на 3000оборота забие не е от това трябва си повечко напън да се задържи. По втора точка при бензиновите горивото което постъпва в цилиндъра се подава от дюзата ( тя пуска и не пуска ) командвана от компа , докато при тдс тя играе роля на транзитен възел демек щом ГНП подаде нужното налягане на съответната дюза то тя отваря и пропуска горивото ( само една пружинка противодейства ) тъй че мисля това предположение не е верния отговор ( мое мнение ). Наско споделя че все едно му спира горивото , ами демонтира клапана на ГНП и му маха котвата дет затваря отвора за рропускането на горивото и след това пак монтира ( а и пружинката да я няма ). След това едно подходящо съдче с нафта и с мъркучле се захранва ГНП дирректно от него ( разкача се мъркучлето след горивния филтър ) и така се пали и кара да се види дали е от гориводоставната система или е в самото ГНП проблема или дде-то . Само една подробност хубаво е и обратната нафта след гнп да се разкачи и забучи пак в същия съд , че да е по-продължителен теста :mhihi: . Това за мен е хардуерна диагностика и е по-точна от софтуерната която в случая е наистина затруднена . Ако пак забива остава ГНП и компютър , щом не светят лампи и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от Nasko_325TD » 24 Мар 2012, 5:28

Утре пак ще меря дали всичко сме направили както трябва,че и сменях инсталацията покрай мотора(не цялата)само на буксата на ГНП,че мойта беше счупена.
Макар,че днес я мерихме на компа и излиза пин по пин на точните места на букста на компа-гледано от аутодата.
То не ,че има какво да се обърка,те са на цветове.Тази от моргата беше от 525ТДС,но тя пак става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Датчик на колекторите....ТДС

Мнение от Nasko_325TD » 24 Мар 2012, 5:31

Пресиян Василев написа:
Nasko_325TD написа:
joriev_83 написа:Ако става въпрос за датчика отдолу на колектора той май беше за това дали да греят свещите или не.

Да за тоз от долу на колекторите става дума.Но той не определя подгрева на свещите.

Води се датчик подготовка горивна смес,но както казва Владо ,при повреда ДДЕ взима взаимстваща информация от заложените карти.Няма грижи да се кара и без него.Разбира се повишава разхода Няма общо със забиването на колата.По скоро е температурен сензор за водата.Последния на главата .Наско като забие ,извади буксата и пробваи,щото твоята кола е трудна с диагностиката .

Вярно е и в Мкар ходих,ама пак късмет нямам.Нямали няква батерия на нещо си ,била в Стара загора в склада.И ми казаха ,че ми звъннат-от умрял писмо! :lol:
Не е от този датчик на колектора,Владобаце даде чисто нов и с него е същия х**. :banghead:
Ако трябва пак ще я разчекна цялата.Колектори ,тръби на гнп и пак ще гледам.
Връзките ги запоявахме,но според мен не може да се разпояват от жегата.Все пак не става 300 градуса в тази кутия.Тя щеше да се стопи да го ей..а :banghead:
Ще прегледам този клапан за гасенето.Даже в движение ще си прекарам кабел вътре и ще закача уреда да видя дали случайно не получава 12волта от някъде. :dunno:
Като правя самодиагностика с педала,дюзата ми мига 5,8,15 и 29 пъти.
5 и 8 май са за ЕГР и обердюзата(умната дюза).Обаче тя е на има няма 30000км купувана е чисто нова. :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Забива на около 3000 оборота топла.....

Мнение от Nasko_325TD » 13 Апр 2012, 13:48

Оказа се от МАП-а.Имаше някакъв боклук и явно като надуе турбото го запушваше и забиването идваше от там.От почистването му ,вече е е правила така.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook