Потъва педала на спирачката
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Потъва педала на спирачката
Помагайте
Потъва при първото натискане и при второто хваща вече. Системата е обезвъздушена,нямам загуба на спирачна течност,спирачната помпа е ок. Ходих при майстор...каза някакви щифтчета на спирачните апарати били паднали
Сложи им там квото им сложи...пак потъва. Върнах се при него,въртя се,чеса се...каза едното въже на ръчната било скъсано,това била причината,гледа го-здраво...Накрая решиха,че,цитирам,"таблите на барабаните трябвало да се развартят,задържали"
Това,защото при първото натискане на педала челюстите не опирали догоре и при второто захващали вече...Развърташе,пръска ги с нещо подобно на WD-то,а аз гледам безпомощно отстрани...
И накрая пак същата работа,вдигна се малко за известно време педала,ама сега пак потъва. Незнам какво да я правя и дали това е причината изобщо,ама там вече не ми се ходи,че за няколко неща се издъниха
И само се разправяме с тях
Пък моя си майстор все няма време,пък и аз не ходя с оплаквания при него,а все загадки му поставям да разрешава по колата
Та ако някой може да помогне с идея ще съм му благодарна







Та ако някой може да помогне с идея ще съм му благодарна

- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Първо виж дали сервото не е пълно със спирачна течност
Второ кога за последно си сменявала барабани или задни накладки и колко са ти тънки предните дискове

Второ кога за последно си сменявала барабани или задни накладки и колко са ти тънки предните дискове

street disorder workshop


- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
обезвъздуши ли всички колела поотделно? педалът потъва при въздух в спирачната система. ако са ти сменили спирачната течност с машина, после пак трябва обезвъздушаване. ако си сменял спирачна течност зимата, като се стопли пак трябва обезвъздушаване - аз карам с Мотул 5.1 и така си реших проблемите с потъващата спирачка
има вероятност да е от сервото - трябва да има към 5см празен ход на педалът - тогава се отваря атмосферното клапанче на сервото. пусни колата на празен ход, мушни се при педалите и леко с ръка натискай спирачката - трябва да чуеш едно съскане в края на празния ход на спирачката - тогава едната част на мембраната на сервото се пълни с атмосферен въздух. по време на празния ход педалът е много мек, след това става нормално по-твърд(след съскането) - почва да натиска буталото на спирачната помпа. има един винт на спирачния педал(на връзката към сервото) - оттам се регулира празния ход.
на сервото има едно пинче(казва се щок) - то бута буталото на спирачната помпа. трябва да е регулирано така, че да опира буталото на помпата, но без да го натиска при ненатиснат педал. ако е пипано нещо там и щока не опира буталото на спирачната помпа - оттук също може да е празния ход - като напомпиш се обира този луфт.
има вероятност да е от сервото - трябва да има към 5см празен ход на педалът - тогава се отваря атмосферното клапанче на сервото. пусни колата на празен ход, мушни се при педалите и леко с ръка натискай спирачката - трябва да чуеш едно съскане в края на празния ход на спирачката - тогава едната част на мембраната на сервото се пълни с атмосферен въздух. по време на празния ход педалът е много мек, след това става нормално по-твърд(след съскането) - почва да натиска буталото на спирачната помпа. има един винт на спирачния педал(на връзката към сервото) - оттам се регулира празния ход.
на сервото има едно пинче(казва се щок) - то бута буталото на спирачната помпа. трябва да е регулирано така, че да опира буталото на помпата, но без да го натиска при ненатиснат педал. ако е пипано нещо там и щока не опира буталото на спирачната помпа - оттук също може да е празния ход - като напомпиш се обира този луфт.
maggkrabar,ще я прегледам тези дни като ми остане време и ще информирам
По принцип всичко е така както казваш,че трябва да си е,има към 5см празен ход на педала,чува се съскането в края на празния ход и след това си става по-твърд...
мисля,че ще е това...
Жорка,капитана каза,че не са гумички....пък знам ли,той спирачки не ползва

maggkrabar написа:на сервото има едно пинче.... щока не опира буталото на спирачната помпа - оттук също може да е празния ход - като напомпиш се обира този луфт
мисля,че ще е това...

Impasse написа:Гумички на помпата
Жорка,капитана каза,че не са гумички....пък знам ли,той спирачки не ползва

- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
щока се проверява много лесно - напомпваш спирачката няколко пъти, отвиваш спирачната помпа от сервото(без да пипаш тръбичките за течността), откачаш помпата от сервото и натискаш с пръст щока. ако потъне - значи не е добре регулиран, има луфт. на върха му има клинче с контра гайка, развива се леко и пак се пробва - трябва да не потъва. ако пък не потъва, леко го издърпваш с ръка и налагаш обратно помпата все едно е нормално закрепена(да натисне щока), после пак я махаш и проверяваш за луфт. в нормално състояние буталото на помпата трябва да опира щока, но без да го натиска. най-сигурно обаче е с нещо да премериш колко се подава щока от равнината на сервото и после колко е дълбока дупката в буталото на помпата(където влиза щока) - трябва да е еднакво разстоянието
така можеш да пробваш и дали сервото не изпуска от някъде - даваш на някой да натиска спирачката(при запален двигател) и натискаш щока с ръка докато той помпи по спирачката - така ще усетиш дали не се губи вакуум отнякъде. можеш и да го почистиш и да го намажеш със спирачна грес - една червена, продава се на Цар Симеон 165, тубичката е 2лв. друга грес не се ползва за спирачните механизми!
аз имах много проблеми със спирачките - втвърдяваше ми се педалът на спирачката и накладките постоянно натискаха дисковете, дадох една чанта с пари за майстори и черколяци без ефект, накрая сам си разглобих цялата спирачна система, занесох чарковете в къщи и почнах да се уча на тях. оказа се точно лошо регулиран щок в комбинация с лошо регулиран спирачен педал. по принцип тези неща се правят със специални инструменти, ама става и на око. а и така ще научиш тва онова от неволята
така можеш да пробваш и дали сервото не изпуска от някъде - даваш на някой да натиска спирачката(при запален двигател) и натискаш щока с ръка докато той помпи по спирачката - така ще усетиш дали не се губи вакуум отнякъде. можеш и да го почистиш и да го намажеш със спирачна грес - една червена, продава се на Цар Симеон 165, тубичката е 2лв. друга грес не се ползва за спирачните механизми!
аз имах много проблеми със спирачките - втвърдяваше ми се педалът на спирачката и накладките постоянно натискаха дисковете, дадох една чанта с пари за майстори и черколяци без ефект, накрая сам си разглобих цялата спирачна система, занесох чарковете в къщи и почнах да се уча на тях. оказа се точно лошо регулиран щок в комбинация с лошо регулиран спирачен педал. по принцип тези неща се правят със специални инструменти, ама става и на око. а и така ще научиш тва онова от неволята

- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
да бе ама става въпрос за е21 ?!
ремонтен комплект гумички за спирачна помпа и обезвъздушаване и ела да видиш
ремонтен комплект гумички за спирачна помпа и обезвъздушаване и ела да видиш

- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
Ми нали казва че спирачната помпа била ок - ако ще се оправи със смяна на гумичките - то и майстора му е за смяна - и то на първо място 

- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
не знам за майстора ,ама за гумичките съм сигурен!
сичките ми е21 минават по тая процедура още при покупката
имисля че спират поне когато са движение
сичките ми е21 минават по тая процедура още при покупката

имисля че спират поне когато са движение

- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
noty boy написа:maggkrabar написа:.... то и майстора му е за смяна
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Дали де не е МАЙСТОРА И а????????
хъх... тва кака ли било

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани