Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Ново 2- с тая мойта кошница.Значи гася е вечер и на сутринта педала е твърд.Като я запаля омеква.Като го припомпя се чува че прави налягане сервото.Обаче наблюдавам много интерсно нещо.Педала потъва когато го натисна и на изгасен и на запален двигател.
Примерно карам си,натискам спирачката спира.Когато задържа натиснат педала на светофара,започва да потъва педала.Не трябва ли да си стои натиснат в едно положение.Когато е загасена и напомпя втвърдява педала,обаче ако го задържа не много силно натиснат запова да пропада лека полека.Въздух няма,нямам и течове.Какво става незнам и аз.Помагайте къде да търся проблема.
Примерно карам си,натискам спирачката спира.Когато задържа натиснат педала на светофара,започва да потъва педала.Не трябва ли да си стои натиснат в едно положение.Когато е загасена и напомпя втвърдява педала,обаче ако го задържа не много силно натиснат запова да пропада лека полека.Въздух няма,нямам и течове.Какво става незнам и аз.Помагайте къде да търся проблема.
Последна промяна Nasko_325TD на 07 Мар 2012, 1:28, променена общо 1 път
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем със спирачки...серви или...помпа...!?
Горната
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем със спирачки...серви или...помпа...!?
+1 за помпата. Типичен симптом е това.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със спирачки...серви или...помпа...!?
Игнатов написа:едната помпа е заминала (па може и двете)
Тя не е ли една на самото серво в мотрния отсег.Съединителя е з 2.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със спирачки...серви или...помпа...!?
Dirty M5 driveR написа:+1 за помпата. Типичен симптом е това.
А ако губи вакум от някъде,няма ли същите симптоми.Понеже сутрин ми се втвърдява педала.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем със спирачки...серви или...помпа...!?
Nasko_325TD написа:А ако губи вакум от някъде,няма ли същите симптоми.Понеже сутрин ми се втвърдява педала.
Сутрин е нормално педала да е твърд, и с паленето да омекне. Но не трябва да потъва при задържане на спирачката. Значи тая течност от някъде се изпуска, пада налягането и педала ти слиза. Щом нямаш течове, значи би трябвало да е помпата. На запален двигател отвори казанчето за спирачна течност и почни да натискаш спирачката, а някой да гледа дали излизат мехурчета на повръхността. Чувал съм, че те са признак за заминала помпа.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Ок ще пробвам този метод!
До скоро не ми се втвърдяваше педала,винаги си стоеше мек-дори и 3 дена да стои колата без да я паля.
До скоро не ми се втвърдяваше педала,винаги си стоеше мек-дори и 3 дена да стои колата без да я паля.

- PURKO
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 17.10.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325 TDS
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Смени си гумичките на помпата, че една помпа е от 150лв. нагоре и ще се види.Но това ти е проблема ( и тук нямаш горна и долна помпа
) И преди да купуваш си погледни спирачната система Lucas ли е или ATE, че има разлика в помпите.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Нали скоро пита за вакум помпата? Ако си ровил там може би си размърдал клапанчето на сервото, и сега губи вакум. Нармално е на престояла кола да е твърд, макар че ако е добро клапанчето задържа вакума дълго.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?

Последна промяна Игнатов на 08 Мар 2012, 0:02, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Има ли начин да проверя клапана на вакуум помпата дали държи?
А не може ли този клапан на ЕГР -а да не държи?Понеже и той хваща от този на сервото!?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=27
О този О пръстен(номер 4) може ли да дърпа въздух!?
И нормално ли е когато напомпя на запален мотор след няколко пъти да втвърди педала на спирачката!?
Иначе на загасен си втвърдява след 3-4 пъти.
Най интересното е,че когато е загасена и напомпя да втвърди и задържа силно педала на спирачката-не потъва,а когато задържа с умерен натиск потъва лека полека на етапи!?



А не може ли този клапан на ЕГР -а да не държи?Понеже и той хваща от този на сервото!?

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=27
О този О пръстен(номер 4) може ли да дърпа въздух!?
И нормално ли е когато напомпя на запален мотор след няколко пъти да втвърди педала на спирачката!?
Иначе на загасен си втвърдява след 3-4 пъти.
Най интересното е,че когато е загасена и напомпя да втвърди и задържа силно педала на спирачката-не потъва,а когато задържа с умерен натиск потъва лека полека на етапи!?




- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Износени гумички на помпата и при задържан педал сп.течност минава от пред буталото през гумичките и отива зад буталото на помпата и за това пропада педала бавно.
Сменя се цялата помпа защото се износва елипсовидно(макар и трудно доловимо има го този момент мерил съм със часовник вътромер ) и след смяна само с гумички след определено време пак почва да пропада.
Клапана можеш да го провериш като го откачиш от сервото като надуеш трябва да пропуска,като засмучеш НЕ трябва да пропуска.(ако откачиш от колектора по обратния ред)
Сменя се цялата помпа защото се износва елипсовидно(макар и трудно доловимо има го този момент мерил съм със часовник вътромер ) и след смяна само с гумички след определено време пак почва да пропада.
Клапана можеш да го провериш като го откачиш от сервото като надуеш трябва да пропуска,като засмучеш НЕ трябва да пропуска.(ако откачиш от колектора по обратния ред)
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Ами пробвах всичко.Аз съм с вакуум помпа.Нали е дизел мойта кошница.В едната посока пуска в другата не.Остава да сменя О пръстена за който ставаше дума в предния ми пост-когато сменям помпата.
Каква помпа да си взема,някакви препоръки?

Каква помпа да си взема,някакви препоръки?

- kater68
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320и
Re: Проблем със спирачки...серво или...помпа...!?
Nasko_325TD написа:Ами пробвах всичко.Аз съм с вакуум помпа.Нали е дизел мойта кошница.В едната посока пуска в другата не.Остава да сменя О пръстена за който ставаше дума в предния ми пост-когато сменям помпата.![]()
Каква помпа да си взема,някакви препоръки?
и моята щом спра двигателя на секундата педала се втвърдява,но не пропада.мисля че е от клапанчето на сервото
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани