Винаги пали от втория път

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Винаги пали от втория път

Мнение от Biggy » 28 Май 2006, 12:07

Колеги дайте акъл по тоя случай. Винаги сутрин, или ако е поседяла повечко през деня, винаги пали на второ завъртане. Моторетката е М44. Дали е грижа и от какво може да е? Предварително благодаря за мненията ви!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 30 Май 2006, 10:52

вероиатно не6то от стартера аз имах една калибра праве6е го са6тото ниама от какво друго да е!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 30 Май 2006, 11:05

Възможно е, малко време я карам и още се опознаваме :mhihi:
не мога да преценя кое е нормално и кое не. Предишната ми кола палеше с поглед, но нямаше нищо общо с БМВ :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Май 2006, 19:41

то и БМВто така пали ,твоето има някакъв малък дефект който трябва да отстраниш .. виж си горивния филтър ,моето така правеше като беше доста затлачен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 31 Май 2006, 0:54

Може и бензиновата помпа да е много стара и да не подава както трябва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 31 Май 2006, 11:44

Сега съм пред смяна на горивен филтър и дано да се оправи пък ще го мисля после

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 31 Май 2006, 14:00

Имаш ли газова?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 31 Май 2006, 14:16

Нямам газова, принципно има ли такава възможност ако имах? Питам, защото газовата е вариант, но още не съм й се нарадвал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 31 Май 2006, 14:50

Biggy написа:Нямам газова, принципно има ли такава възможност ако имах? Питам, защото газовата е вариант, но още не съм й се нарадвал :mhihi:


Ако имаш газова и колата ти пали на бензин след което автоматично ти прехвърля на газ и като спреш някъде ти я гасиш на газ.След това тя трябва пак да запали на бензин и при смяната на горивото има възможност да не ти запали от първия път.
А за газовите уредби няма какво да и се нарадваш на колата, за да си сложиш.Ако и сложиш газов инжекцион с дирекно впръскване почти няма да усетиш разлика в вървежа.Разлика ще имаш само в парите за литрите гориво които даваш на бензиностанцията. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 31 Май 2006, 14:58

Мерси sasho. Почти съм го решил, но искам да и пооправя някои неща и тотогава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 01 Юни 2006, 15:45

100 % На помпа отива работата :( Има вътре в нея клапан който не ти задържа горивото и то след няколко часа пада затова се налага да качва гориво докато запали .Проблема ти се проявява след 2-3 часа седена на колата.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d '13
Мечтае да кара: М-power

Мнение от Biggy » 01 Юни 2006, 15:53

Това ми намирисва на изваждане :( мога ли по някакъв начин да засека това или само след ремонта? имаш ли идея как ще ми излезе ремонта?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 01 Юни 2006, 18:49

Нямам идея как се разбира дали е от това ,но в сервизите го хващат май по налягането на помпата при палене.За ремонт не съм чувал :( ,но в БГ всичко е възможно ;)
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Юни 2006, 10:02

AGT написа:... На помпа отива работата ...
Откъм резервоара налягането го държи помпата, а откъм мотора - регулатора на налягането. Ако спада при престой, и двете неща са под съмнение. Ама регулатора май избушва по-често :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Юни 2006, 23:08

При мен също беше така като я взех,но след като смених свещи,горивен
филтър и регулатора за нялягане на бензина започна да пали от раз.
Лошото е,че не забелязах кога стана това,та не мога да ти кажа точно
в кое беше проблема.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook