Винаги пали от втория път
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Винаги пали от втория път
Колеги дайте акъл по тоя случай. Винаги сутрин, или ако е поседяла повечко през деня, винаги пали на второ завъртане. Моторетката е М44. Дали е грижа и от какво може да е? Предварително благодаря за мненията ви!
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Възможно е, малко време я карам и още се опознаваме
не мога да преценя кое е нормално и кое не. Предишната ми кола палеше с поглед, но нямаше нищо общо с БМВ

не мога да преценя кое е нормално и кое не. Предишната ми кола палеше с поглед, но нямаше нищо общо с БМВ

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
то и БМВто така пали ,твоето има някакъв малък дефект който трябва да отстраниш .. виж си горивния филтър ,моето така правеше като беше доста затлачен
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Нямам газова, принципно има ли такава възможност ако имах? Питам, защото газовата е вариант, но още не съм й се нарадвал 

Biggy написа:Нямам газова, принципно има ли такава възможност ако имах? Питам, защото газовата е вариант, но още не съм й се нарадвал
Ако имаш газова и колата ти пали на бензин след което автоматично ти прехвърля на газ и като спреш някъде ти я гасиш на газ.След това тя трябва пак да запали на бензин и при смяната на горивото има възможност да не ти запали от първия път.
А за газовите уредби няма какво да и се нарадваш на колата, за да си сложиш.Ако и сложиш газов инжекцион с дирекно впръскване почти няма да усетиш разлика в вървежа.Разлика ще имаш само в парите за литрите гориво които даваш на бензиностанцията.

- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
100 % На помпа отива работата
Има вътре в нея клапан който не ти задържа горивото и то след няколко часа пада затова се налага да качва гориво докато запали .Проблема ти се проявява след 2-3 часа седена на колата.

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Това ми намирисва на изваждане
мога ли по някакъв начин да засека това или само след ремонта? имаш ли идея как ще ми излезе ремонта?

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Нямам идея как се разбира дали е от това ,но в сервизите го хващат май по налягането на помпата при палене.За ремонт не съм чувал
,но в БГ всичко е възможно 


Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Откъм резервоара налягането го държи помпата, а откъм мотора - регулатора на налягането. Ако спада при престой, и двете неща са под съмнение. Ама регулатора май избушва по-честоAGT написа:... На помпа отива работата ...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
При мен също беше така като я взех,но след като смених свещи,горивен
филтър и регулатора за нялягане на бензина започна да пали от раз.
Лошото е,че не забелязах кога стана това,та не мога да ти кажа точно
в кое беше проблема.
филтър и регулатора за нялягане на бензина започна да пали от раз.
Лошото е,че не забелязах кога стана това,та не мога да ти кажа точно
в кое беше проблема.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани