КО ПАК СТАНА ВЕ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Мегаскуирта има за цел да замени оригиналния електронен блок на колата или ако е с механичен инжекцион да се направи с електронен(електрически инжекцион) блок.Когато си с механичен инжекцион обаче трябва и да си купиш електрически управляеми дюзи.Мегаскуирта има много варианти и възможности-можеш да го използваш само да управлява дюзите,можеш да го ползваш да управлява подаването на искрата(предварението) или и двете едновременно.Можеш да го направиш да дозира два вида гориво по два различни начина на една кола(бензинов и газов инжекцион на една кола),можеш да добавиш азот,можеш да добавиш и турбо дори и с електрически регулируем уестгейт за да командваш турбото какво налягане да прави по твое желание.Въобще Мегаскуирта има почти неограничени възможности.Най-хубавата му черта е че можеш да го програмираш много лесно с помоща на лаптоп когато си поискаш,като задаваш колко гориво да впръскват дюзите на различните обороти,на топло,на студено,можеш да задаваш какво предварение(центровка) да прави при различните обороти,на топло,на студено.Въобще Мегаскуирта може да се разглежда като чип тунинг,но специално за твоята кола и с много възможности.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Cuba.Libre написа:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=17661
vld,
Тенкю Баба

Са ше се образовам малко

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвенivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...








".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Frenz0 написа:Не съм компетентен но имаш приятен Адидас
Хаха не съм ти видял мнението досега

Не са адидас ама верно са много готини


Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
ivantchoG написа::OT:Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвенivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...![]()
![]()
Закачих осцилоскопа и ... - 335-345V пик-пик
![]()
![]()
![]()
Май пак дължа бира
Няма страшно закачасе на негатив на бобината и работи перфектно, проверено и изпитано, явно пиковете са мноого слаби и не му влиат!!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
ge_a написа:ivantchoG написа::OT:Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвенivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...![]()
![]()
Закачих осцилоскопа и ... - 335-345V пик-пик
![]()
![]()
![]()
Май пак дължа бира
Няма страшно закачасе на негатив на бобината и работи перфектно, проверено и изпитано, явно пиковете са мноого слаби и не му влиат!!!
ти имаш ли опит, занимавал ли си се?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
b2 написа:ти имаш ли опит, занимавал ли си се?
даже запалих мотора с МС и се движих, ама беше без ТПС и имаше малко забавяне, та ся си търса ТПС ако може за без пари


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Не че пиковете не му влияят-Мегаскуирта точно тях чака и отчита за да впръсква нормално бензина и така е конструиран.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Айде докарайте някоя вечер една колица с МС да я видиме че и аз съм голям фен и ми е ужасно интересно!
ge_a тебе какъв ТПС ти трябва
От М50 с променливо съпротивление ли? Щото от М20 имам 2-3 ми се търкалят... ама май на тебе не ти върши работа доколкото съм чел за МС 
ge_a тебе какъв ТПС ти трябва



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
едно въпросче имам аз, както винаги...
не знам дали тук му е мястото, но jetronica има вакуумна корекция на аванса на запалването. т.е. чрез вакуума определя натоварването на двигателя. по-късните мотроници го правят с TP sensor, а как става номера при първите мотроници като там има само TP switch?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
На оста на дроселовата клапа става перфектно от Опел Вектра,само че трябва да си направиш плочка-преход за да го захванеш на оригиналното място.
За Мегаскуирта трябва да е потенциометър,а не с ключета както е оригинално на Мотроника TPS-а.
Steen-нещо не ти разбрах точно въпроса-ако той е "Какво правиш с делкото при поставяне на Мегаскуирт ?",то отговора е:
1.При Джетроника можеш да оставиш делкото както си е да контролира аванса,а Мегаскуирта контролира само горивото.
2.Блокираш в делкото центробежния и вакуумен регулатор и чрез Мегаскуирта определяш предварението(центровката) на запалването-лошото е че изисква да си купиш допълнителен комутатор.
За Мегаскуирта трябва да е потенциометър,а не с ключета както е оригинално на Мотроника TPS-а.
Steen-нещо не ти разбрах точно въпроса-ако той е "Какво правиш с делкото при поставяне на Мегаскуирт ?",то отговора е:
1.При Джетроника можеш да оставиш делкото както си е да контролира аванса,а Мегаскуирта контролира само горивото.
2.Блокираш в делкото центробежния и вакуумен регулатор и чрез Мегаскуирта определяш предварението(центровката) на запалването-лошото е че изисква да си купиш допълнителен комутатор.
Последна промяна valentino на 01 Юни 2006, 12:42, променена общо 1 път
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Valentino написа:Не че пиковете не му влияят-Мегаскуирта точно тях чака и отчита за да впръсква нормално бензина и така е конструиран.
Не се бях замислял върхо този въпрос, но сега като казваш се сещам че е точно така

Дилян Пенчев написа:Айде докарайте някоя вечер една колица с МС да я видиме че и аз съм голям фен и ми е ужасно интересно!
ge_a тебе какъв ТПС ти трябваОт М50 с променливо съпротивление ли? Щото от М20 имам 2-3 ми се търкалят... ама май на тебе не ти върши работа доколкото съм чел за МС
Принципно все тая стига да е потенциометър, тия дет ги имаш от М20 ако са от Л-джетроник не стават, щот са само с горно и долно положение, ама може да ги замериш мултицета да не се окаже, че имаш пък аз търся дет не требе

Иначе такава кола с МС можеш да видиш по всяко време когато ми дойдеш на гости


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани