КО ПАК СТАНА ВЕ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 26 Май 2006, 13:06

Мегаскуирта има за цел да замени оригиналния електронен блок на колата или ако е с механичен инжекцион да се направи с електронен(електрически инжекцион) блок.Когато си с механичен инжекцион обаче трябва и да си купиш електрически управляеми дюзи.Мегаскуирта има много варианти и възможности-можеш да го използваш само да управлява дюзите,можеш да го ползваш да управлява подаването на искрата(предварението) или и двете едновременно.Можеш да го направиш да дозира два вида гориво по два различни начина на една кола(бензинов и газов инжекцион на една кола),можеш да добавиш азот,можеш да добавиш и турбо дори и с електрически регулируем уестгейт за да командваш турбото какво налягане да прави по твое желание.Въобще Мегаскуирта има почти неограничени възможности.Най-хубавата му черта е че можеш да го програмираш много лесно с помоща на лаптоп когато си поискаш,като задаваш колко гориво да впръскват дюзите на различните обороти,на топло,на студено,можеш да задаваш какво предварение(центровка) да прави при различните обороти,на топло,на студено.Въобще Мегаскуирта може да се разглежда като чип тунинг,но специално за твоята кола и с много възможности.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Май 2006, 13:51

Благодаря за обяснението,а колко струва :?:
Последна промяна vld на 02 Юни 2006, 8:33, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.11.2005

Мнение от Cuba.Libre » 26 Май 2006, 15:43


Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Май 2006, 16:15

Cuba.Libre написа:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=17661

vld, :winky:

Тенкю Баба :mhihi:
Са ше се образовам малко ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Май 2006, 23:42

:OT:
ivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...
Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвен :uups: :uups: :uups: Закачих осцилоскопа и ... - 335-345V пик-пик :uups: :uups: :uups: :dummy: Май пак дължа бира :mhihi:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 27 Май 2006, 11:37

:ok: :yes:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 31 Май 2006, 23:21

Frenz0 написа:Не съм компетентен но имаш приятен Адидас :D


Хаха не съм ти видял мнението досега :D
Не са адидас ама верно са много готини 8) :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Юни 2006, 10:40

ivantchoG написа::OT:
ivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...
Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвен :uups: :uups: :uups: Закачих осцилоскопа и ... - 335-345V пик-пик :uups: :uups: :uups: :dummy: Май пак дължа бира :mhihi:


Няма страшно закачасе на негатив на бобината и работи перфектно, проверено и изпитано, явно пиковете са мноого слаби и не му влиат!!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 01 Юни 2006, 10:51

ge_a написа:
ivantchoG написа::OT:
ivantchoG написа:... Ако МС-а е с високоомен вход и напрежение до 12-15V не е проблем да го вържеш на бобината. Там сигнала е +12/-12V ...
Аз, ъъъъъ, таковата, пак съм се изказал неподготвен :uups: :uups: :uups: Закачих осцилоскопа и ... - 335-345V пик-пик :uups: :uups: :uups: :dummy: Май пак дължа бира :mhihi:


Няма страшно закачасе на негатив на бобината и работи перфектно, проверено и изпитано, явно пиковете са мноого слаби и не му влиат!!!



ти имаш ли опит, занимавал ли си се?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Юни 2006, 11:03

b2 написа:ти имаш ли опит, занимавал ли си се?


даже запалих мотора с МС и се движих, ама беше без ТПС и имаше малко забавяне, та ся си търса ТПС ако може за без пари :mhihi: за да продължа с експериментите :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 01 Юни 2006, 12:10

Не че пиковете не му влияят-Мегаскуирта точно тях чака и отчита за да впръсква нормално бензина и така е конструиран.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Юни 2006, 12:17

Айде докарайте някоя вечер една колица с МС да я видиме че и аз съм голям фен и ми е ужасно интересно!

ge_a тебе какъв ТПС ти трябва :?: От М50 с променливо съпротивление ли? Щото от М20 имам 2-3 ми се търкалят... ама май на тебе не ти върши работа доколкото съм чел за МС :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 01 Юни 2006, 12:23

едно въпросче имам аз, както винаги... :) не знам дали тук му е мястото, но jetronica има вакуумна корекция на аванса на запалването. т.е. чрез вакуума определя натоварването на двигателя. по-късните мотроници го правят с TP sensor, а как става номера при първите мотроници като там има само TP switch?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 01 Юни 2006, 12:27

На оста на дроселовата клапа става перфектно от Опел Вектра,само че трябва да си направиш плочка-преход за да го захванеш на оригиналното място.
За Мегаскуирта трябва да е потенциометър,а не с ключета както е оригинално на Мотроника TPS-а.
Steen-нещо не ти разбрах точно въпроса-ако той е "Какво правиш с делкото при поставяне на Мегаскуирт ?",то отговора е:
1.При Джетроника можеш да оставиш делкото както си е да контролира аванса,а Мегаскуирта контролира само горивото.
2.Блокираш в делкото центробежния и вакуумен регулатор и чрез Мегаскуирта определяш предварението(центровката) на запалването-лошото е че изисква да си купиш допълнителен комутатор.
Последна промяна valentino на 01 Юни 2006, 12:42, променена общо 1 път

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Юни 2006, 12:30

Valentino написа:Не че пиковете не му влияят-Мегаскуирта точно тях чака и отчита за да впръсква нормално бензина и така е конструиран.


Не се бях замислял върхо този въпрос, но сега като казваш се сещам че е точно така :yes:

Дилян Пенчев написа:Айде докарайте някоя вечер една колица с МС да я видиме че и аз съм голям фен и ми е ужасно интересно!

ge_a тебе какъв ТПС ти трябва :?: От М50 с променливо съпротивление ли? Щото от М20 имам 2-3 ми се търкалят... ама май на тебе не ти върши работа доколкото съм чел за МС :roll:


Принципно все тая стига да е потенциометър, тия дет ги имаш от М20 ако са от Л-джетроник не стават, щот са само с горно и долно положение, ама може да ги замериш мултицета да не се окаже, че имаш пък аз търся дет не требе :mhihi:
Иначе такава кола с МС можеш да видиш по всяко време когато ми дойдеш на гости :winky: щот нали знаеш че още съм без книжка и няма как да дойда аз :confused:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook