39ти бушон - за какво точно служи? Само ми гърми :help:
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
39ти бушон - за какво точно служи? Само ми гърми :help:
Постоянно ми гърми дават го 7,5А но изгаря, сложих 10А и изгърмя на момента. Сложих 30А и се стопи за 2 дена.
Знам, че е за климатика, но за какво точно?
Мисля си, че е за перката на радиатора на климата, но не съм сигурен, че е само за нея май има и още нещо на този бушон.
А като въртя перката на ръка не блокира и се върти лесно. Махнах куплунга и я захраних с една батерия на 12в - върти и като че ли не консумира голям ток, та си мисля, че има нещо друго.
Някакви идеи?
Знам, че е за климатика, но за какво точно?
Мисля си, че е за перката на радиатора на климата, но не съм сигурен, че е само за нея май има и още нещо на този бушон.
А като въртя перката на ръка не блокира и се върти лесно. Махнах куплунга и я захраних с една батерия на 12в - върти и като че ли не консумира голям ток, та си мисля, че има нещо друго.
Някакви идеи?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Да ама защо е дадено само 7,5А, а на мен ми стопи 30 амперов бушон?
И какво може да ми консумира толкова ток в таз верига?
Само да поясня климатика си охлажда, а бушона гърми само като пусна климата. Даже и без него пак си охлажда климатика, но вентилатора на радиатора (този от пред за охлаждане на фреона) не се върти. С 30А бушон се върти, но стапя бушона бързо.
Вентилатора го пробвах с една пробна батерия на 12в и върти, като че ли не я натоварва толкова (не съм мерил колко ток консумира), но все пак е батерия, а не цял акумулатор.
Мисълта ми е вентилатора ли консумира толкова ток или има нещо друго закачено на тоз бушон, че да го търся в него проблема.
И какво може да ми консумира толкова ток в таз верига?
Само да поясня климатика си охлажда, а бушона гърми само като пусна климата. Даже и без него пак си охлажда климатика, но вентилатора на радиатора (този от пред за охлаждане на фреона) не се върти. С 30А бушон се върти, но стапя бушона бързо.
Вентилатора го пробвах с една пробна батерия на 12в и върти, като че ли не я натоварва толкова (не съм мерил колко ток консумира), но все пак е батерия, а не цял акумулатор.
Мисълта ми е вентилатора ли консумира толкова ток или има нещо друго закачено на тоз бушон, че да го търся в него проблема.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Не ти препоръчвам да слагаш бушони,по-големи от стандартните,освен
ако не искаш да си видиш колата как би изглеждала като факел
Явно има проблем във вентилатора,може да има късо или проблем в ел.мотора.
ако не искаш да си видиш колата как би изглеждала като факел

Явно има проблем във вентилатора,може да има късо или проблем в ел.мотора.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Да не е някой филтър нещо на парното ми така топоше и гореше бушони когато беше затлачен филтъра.Като го смених се оправи.Купувай само бушони бош.Ония които ги продават по бензиностанциите се топят попринцип дори и да няма проблем.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Митак, дай и частта от схемата, където отива от "2" на релетоmitak_o написа:...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
вентилатора ти блокирва и от там ти гори бушона.ватре му е с4упен магнита.може да се залепи.ина4е нов е 800лв.после на вентилатора има едно реле или дат4ик.моето е изгоряло и не искаше при определена температура да вкл.перката.и се наложи да го изолирам.оба4е сега като вкл.климатроника перката варти постояно.ако някои знае каде може да се намери такав дат4ик да пише.
Той си беше разлепен магнита и го направих и за това казах, че съм го пробвал и уж не черпи толкова ток. Но резистора за първата степен на вентилатора беше изгорял и го изолирах.
Днес ми казаха на сервиза, че за това изгарял бушона, но не е това според мен и ме лъжат да земат парите - нали все пак на втора степен си работи директно и не би трябвало да е това проблема.
П.с. бушона е 40ти - не съм го преброил правилно, но пак е за климата и и е 30А
Днес ми казаха на сервиза, че за това изгарял бушона, но не е това според мен и ме лъжат да земат парите - нали все пак на втора степен си работи директно и не би трябвало да е това проблема.
П.с. бушона е 40ти - не съм го преброил правилно, но пак е за климата и и е 30А
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
откачи си буксата за перката , сложи си нов бушон пусни си климатика и ще видиш ,че няма да изгори бушона докато не работи перката
100% съм сигурен затова. Кога залепи тези магнити? Аз от доста време съм ги залепил и перката на климатика си работи нормално, само не мога да сменя този датчик когато загрее фреона да включва автоматично перката, защото както ти казах като пусна климатика и перката работи без да спира.
100% съм сигурен затова. Кога залепи тези магнити? Аз от доста време съм ги залепил и перката на климатика си работи нормално, само не мога да сменя този датчик когато загрее фреона да включва автоматично перката, защото както ти казах като пусна климатика и перката работи без да спира.
Уффф вече се вързват работите - мислех, че се броят само бушоните без празните места между тях, но и те се броели.
Значи е 41 и е за помощния вентилатор. Сега го видях в схемата, дадена в горните теми. Ясна е работата - тъп вентилатор - 800лв как ли пък не.
А ако тръгна на дълъг път този радиатор дали се обдухва достатъчно, за да работи климатика без вентилатора на радиатора му?
Значи е 41 и е за помощния вентилатор. Сега го видях в схемата, дадена в горните теми. Ясна е работата - тъп вентилатор - 800лв как ли пък не.
А ако тръгна на дълъг път този радиатор дали се обдухва достатъчно, за да работи климатика без вентилатора на радиатора му?
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани