Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
maxpower написа:Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.
Не вярвам да има някой тук който да не оценя приноса на хората като теб,които говорят от личен опит.Теорията е основата на практиката и нищо не губим ако знаем и на теория как действат нещата.Полезно е за всички и тези които ще я правят тази манипулация и тези които няма да я правят.
Достатъчно инфо има в началото на темата за което всеки който е направил тази доработка несъмнено е благодарен на вас колегите които дадохте това инфо.
Много колеги ,които са компетентни се отказват да пишат тук и не мога да разбера защо.Не трябва да се фокусират в неблагодарността на някои тук а в благодарността на другите.А не вярвам някой от вас знаещите и можещите тук да се съмнява в полезността си на имащите нужда от помощ тук.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Стоковия е тежък не щото не са могли да го направят лек, а защото лекия прави колата по-рязка. По-бързо качва оборотите, по-бързо и падат. Също е и лекия заточен вал и лекия кардан и т.н.
Колата е правена да може да я карат всички и да е балансирана. От там нататък ако някой иска повече перформънс си купува и надгражда по свой вкус.
Колата е правена да може да я карат всички и да е балансирана. От там нататък ако някой иска повече перформънс си купува и надгражда по свой вкус.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
maxpower написа:Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
искам да попитам колегите какво става ако ползваме нормалния не демферен вариант от М40/42/43?
стартера става от същия мотор?
някои говорят че бил малък и износвал много бързо съединителя?
има ли нещо вярно? имам подобна дилема свързна с темата но става дума за е30.. с М50
стартера става от същия мотор?
някои говорят че бил малък и износвал много бързо съединителя?
има ли нещо вярно? имам подобна дилема свързна с темата но става дума за е30.. с М50
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
ares2 написа:искам да попитам колегите какво става ако ползваме нормалния не демферен вариант от М40/42/43?
стартера става от същия мотор?
някои говорят че бил малък и износвал много бързо съединителя?
има ли нещо вярно? имам подобна дилема свързна с темата но става дума за е30.. с М50
Аз съм пробвал и двата вариятна ,при бездемферния вариянт става може би по-здрав съединителя и няма пребоксуване ...докато с демферния боксуваше при по -високи обороти

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
maxpower написа:Мисля, че влизаме в ненужни подробности с потенциални,динамични, кинетични и тн енергии. Това си е просто едно тежко желязо дето се върти. Нито е атомен реактор, нито е перпетум мобиле. Да беше двумасов маховик барем да обира там някакви колебания, а то си е един тежък метален диск, който колкото помага толкова и пречи, ама без него не може.
Не исках да влизам в подробности, а просто да изясня кое какво е, за тези които не са толкова запознати

Спор няма, че на едни им помага, на други им пречи - кой както му харесва

~Мишо~ написа:"Ненужните" подробности са важни, за теб може да е "просто тежко желязо", но не е сложено там само за да тежи.
bum_bum написа:Колата е правена да може да я карат всички и да е балансирана. От там нататък ако някой иска повече перформънс си купува и надгражда по свой вкус.



I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Когато и да изхвърлиш двумасовия,все е късно.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
bavar4o.70 написа:Когато и да изхвърлиш двумасовия,все е късно.
тва ще ми влезе в любимите цитати

но си е така. бум дето каза, че са правили колата всеки да може да я кара..мииии който неможе да не кара


Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Boyadjiev написа:FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара
аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
kirililiev написа:Boyadjiev написа:FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара
аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??
Ти нищо не разбираш, то пред великия 2.8 всичко се чупи и трябва най-якото, чувам че му викали вече "малката Мка"...





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Boyadjiev написа:kirililiev написа:Boyadjiev написа:FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара
аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??
Ти нищо не разбираш, то пред великия 2.8 всичко се чупи и трябва най-якото, чувам че му викали вече "малката Мка"...Виж че всички казват че няма да издържи...
Значи или да слагам нещо перформанс или да не го пипам и да си карам с тежкия ? Много жалко, доста мерак имах за тази интервенция..

Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Човека беше ироничен, мисля.
Аз също съм с този мотор и с този маховик/съединител и не мисля, че е проблем
Аз също съм с този мотор и с този маховик/съединител и не мисля, че е проблем

virtue and tranquillity
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани