Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от maxpower » 16 Фев 2012, 21:26

Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Dream_BMW » 16 Фев 2012, 22:16

maxpower написа:Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.

Не вярвам да има някой тук който да не оценя приноса на хората като теб,които говорят от личен опит.Теорията е основата на практиката и нищо не губим ако знаем и на теория как действат нещата.Полезно е за всички и тези които ще я правят тази манипулация и тези които няма да я правят.
Достатъчно инфо има в началото на темата за което всеки който е направил тази доработка несъмнено е благодарен на вас колегите които дадохте това инфо.
Много колеги ,които са компетентни се отказват да пишат тук и не мога да разбера защо.Не трябва да се фокусират в неблагодарността на някои тук а в благодарността на другите.А не вярвам някой от вас знаещите и можещите тук да се съмнява в полезността си на имащите нужда от помощ тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от bum_bum » 16 Фев 2012, 22:21

Стоковия е тежък не щото не са могли да го направят лек, а защото лекия прави колата по-рязка. По-бързо качва оборотите, по-бързо и падат. Също е и лекия заточен вал и лекия кардан и т.н.

Колата е правена да може да я карат всички и да е балансирана. От там нататък ако някой иска повече перформънс си купува и надгражда по свой вкус.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Boyadjiev » 17 Фев 2012, 0:56

maxpower написа:Проблема ни е ,че има много Теоретици и малко практици тук във форума и кой чул, кой недочул ама давай с рогата напред. Аз едно време се възмущавах от хората дето спират да пишат какво си правят по колите. Вече ги разбирам защо е така. Аз написах каквото имам да пиша в таи тема и повече няма да се включвам.

:yes: :bowdown: :bowdown: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от ares2 » 18 Фев 2012, 8:31

искам да попитам колегите какво става ако ползваме нормалния не демферен вариант от М40/42/43?
стартера става от същия мотор?
някои говорят че бил малък и износвал много бързо съединителя?
има ли нещо вярно? имам подобна дилема свързна с темата но става дума за е30.. с М50
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Smoocki » 18 Фев 2012, 17:27

ares2 написа:искам да попитам колегите какво става ако ползваме нормалния не демферен вариант от М40/42/43?
стартера става от същия мотор?
някои говорят че бил малък и износвал много бързо съединителя?
има ли нещо вярно? имам подобна дилема свързна с темата но става дума за е30.. с М50

Аз съм пробвал и двата вариятна ,при бездемферния вариянт става може би по-здрав съединителя и няма пребоксуване ...докато с демферния боксуваше при по -високи обороти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от drago_pavlov » 20 Фев 2012, 15:15

maxpower написа:Мисля, че влизаме в ненужни подробности с потенциални,динамични, кинетични и тн енергии. Това си е просто едно тежко желязо дето се върти. Нито е атомен реактор, нито е перпетум мобиле. Да беше двумасов маховик барем да обира там някакви колебания, а то си е един тежък метален диск, който колкото помага толкова и пречи, ама без него не може.


Не исках да влизам в подробности, а просто да изясня кое какво е, за тези които не са толкова запознати :yes:

Спор няма, че на едни им помага, на други им пречи - кой както му харесва :ok:

~Мишо~ написа:"Ненужните" подробности са важни, за теб може да е "просто тежко желязо", но не е сложено там само за да тежи.


bum_bum написа:Колата е правена да може да я карат всички и да е балансирана. От там нататък ако някой иска повече перформънс си купува и надгражда по свой вкус.


:ok: :ok: :ok:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от bavar4o.70 » 20 Фев 2012, 19:56

Когато и да изхвърлиш двумасовия,все е късно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от bebcho__ » 20 Фев 2012, 20:33

bavar4o.70 написа:Когато и да изхвърлиш двумасовия,все е късно.

тва ще ми влезе в любимите цитати :mhihi:
но си е така. бум дето каза, че са правили колата всеки да може да я кара..мииии който неможе да не кара :mhihi: :mhihi:
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 3.03.2005
Пол: Мъж

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от FAVORITE » 21 Фев 2012, 1:25

Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!
Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Boyadjiev » 21 Фев 2012, 21:13

FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!

Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от kirililiev » 21 Фев 2012, 21:55

Boyadjiev написа:
FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!

Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара :wave:

аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Boyadjiev » 21 Фев 2012, 23:45

kirililiev написа:
Boyadjiev написа:
FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!

Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара :wave:

аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??

Ти нищо не разбираш, то пред великия 2.8 всичко се чупи и трябва най-якото, чувам че му викали вече "малката Мка"... :mhihi: Виж че всички казват че няма да издържи... :clap:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 3.03.2005
Пол: Мъж

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от FAVORITE » 22 Фев 2012, 1:12

Boyadjiev написа:
kirililiev написа:
Boyadjiev написа:
FAVORITE написа:Колеги искам да попитам (явно нещо чета между редовете), понеже ми замина съединителя (е36 м52б28) и искам да сложа лек маховик 6,3, но с който и да го обсъдя, винаги мнението е, че съединителят от м20 няма да издържи на този мотор - та да ви попитам и вас за мнение? Бюджета в момента не ми позволява да си взема Закс Спорт и т.н. , за това се чудя има ли варянт с нормално сток Заксче за м20 или ще го сменям през 1 месец ? Благодаря предварително!!

Виж JB racing за съединител и маховик, с тоя мотор ще сменяш през няколко карания съединител ако си с такъв от м20, най-много до месец и половина да изкара :wave:

аз карам с такъв маховик от м20 малко по силна кола от на колегата,и леко турбинирана...та колко викаш че изкарва??

Ти нищо не разбираш, то пред великия 2.8 всичко се чупи и трябва най-якото, чувам че му викали вече "малката Мка"... :mhihi: Виж че всички казват че няма да издържи... :clap:


Значи или да слагам нещо перформанс или да не го пипам и да си карам с тежкия ? Много жалко, доста мерак имах за тази интервенция.. :D
Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от vladye » 22 Фев 2012, 1:31

Човека беше ироничен, мисля.
Аз също съм с този мотор и с този маховик/съединител и не мисля, че е проблем :yes:
virtue and tranquillity

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook