Поредното заключено БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Поредното заключено БМВ
кобрата написа:Пробвайте през багажника да стигнете до задната врата(ако е седан ще е тегаво).
Е то ако не е седан няма задни врати... Демек няма "ако" - ще е тегаво със сигурност

По темата: Имах един приятел с такива врати без дръжки на рено 19 - тунинга е голям


I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Поредното заключено БМВ
Това за първи път го чувам.stony1 написа:...Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
Аз незнам какви са тия акумулатори дето ги ползвате - на мен колкото и да се е изтощавал централнота винаги е сработвал. Това че не може да запали после е друга тема.
Re: Поредното заключено БМВ
Ние си пишем и четеме,ама той колегата нещо изгуби интерес по темата.Ако си отключил кажи какви са резултатите,или пораженията.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Поредното заключено БМВ
bmw325tds написа:Това за първи път го чувам.stony1 написа:...Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
Аз незнам какви са тия акумулатори дето ги ползвате - на мен колкото и да се е изтощавал централнота винаги е сработвал. Това че не може да запали после е друга тема.
Ако акумулатора има мъртва клетака, напрежението след заряд бързо пада до 8V, а понякога и по-малко. Има случаи когато се задържа около 12V. Проблема обаче е в това, че тока на акумулатора пада, защото мъртвата клетка на практика е късо съединение вътре в самия акумулатор. Така той се изтощава сам. Това е разликата между изтощен акумулатор и такъв с мъртва клетка. При този с мътвата клетка има ток на саморазряд, който се дължи на пониженото (почти ражно на 0) вътрешно съпротивление. При това положение дори и да протече ток във веригата на централното(което е малко вероятно), той ще е в пъти по-малък и недостатъчен, което няма да позволи на централното да сработи. При изтощен акумулатор, напрежението му е около 12V, тока в акумулатора е доста под съответните Аh, заложени от производителя. Разликата обаче е, че в този акумулатор има остатъчен ток и той ще го отдаде във веригата на централното.
Относно това, че колата ми се отключва сама при изтощаване на акумулатора и аз бях учуден, но е факт. Дори няколко пъти пробвах с различни прецакани акумулатори и всеки път резултата е един и същ. Вземам акумулатор, зареждам го, слагам го на колата и активирам алармата (заводска е) и колата се заключва. На другия ден отивам при колата - тя отключена. Отварям вратата и алармата започва да свири. Така пробвах няколко пъти с различни акумулатори просто за да видя винаги ли ще се оключи колата. Резултат беше един и същ.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Поредното заключено БМВ
Doviciozo написа:Ние си пишем и четеме,ама той колегата нещо изгуби интерес по темата.Ако си отключил кажи какви са резултатите,или пораженията.
Най-вероятно колата вече е преминала в следващ етап на тунинг - Lambo doors


Re: Поредното заключено БМВ
plradev написа:Doviciozo написа:Ние си пишем и четеме,ама той колегата нещо изгуби интерес по темата.Ако си отключил кажи какви са резултатите,или пораженията.
Най-вероятно колата вече е преминала в следващ етап на тунинг - Lambo doors

- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Поредното заключено БМВ
Не знам от къде решихте, че БМВ-то е с някакъв селски тунинг
Просто няма ключалки (така е купено) с цел предотвратяване на кражба (и да влизаш в колата си
)
Седан е
Явно ще трябва да я вдигаме на крик, за да я отключим...


кобрата написа:И за какво сте махнали дръжките, ебати тунинга няма щоТова с подаването на ток през плафон го забравете ще направите по голяма беля
. Пробвайте през багажника да стигнете до задната врата(ако е седан ще е тегаво).
Седан е

Явно ще трябва да я вдигаме на крик, за да я отключим...

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Поредното заключено БМВ
А пъпките на вратите показват ли се когато е заключена?Ако се виждат може да я отворите с тел.
2 пъти сме отключвали Е36 седан по този начин. 


Re: Поредното заключено БМВ
BMWACSCHNITZER написа:А пъпките на вратите показват ли се когато е заключена?Ако се виждат може да я отворите с тел.2 пъти сме отключвали Е36 седан по този начин.
На двайската и разтварях леко вратата от горе с отверка и забивах дървен клин между купето и вратата,после както казва колегата с тел дърпах и ставаше номера.Има опастност за стъклото,много внимавай.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Поредното заключено БМВ
Колега,ние 2ма човека с дланите напъвахме джама надолу и се отваряше няколко мм пролука,без да напъваме вратата.Но все пак и двата начина са си опасни за стъклото.Doviciozo написа:BMWACSCHNITZER написа:А пъпките на вратите показват ли се когато е заключена?Ако се виждат може да я отворите с тел.2 пъти сме отключвали Е36 седан по този начин.
На двайската и разтварях леко вратата от горе с отверка и забивах дървен клин между купето и вратата,после както казва колегата с тел дърпах и ставаше номера.Има опастност за стъклото,много внимавай.

- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: Поредното заключено БМВ
абе не че нещо ама да бяхте жертвали единия прозорец и отдавна да си карате колата. части поне бол,а цените им са вече символични 

- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Поредното заключено БМВ
Преди няколко дена и аз се заключих. Много гадна ситуация, а колата ми даже и работеше и единствения ми ключ беше на таблото. Както и да е ,най-лесния и безболезнен според мен вариант(който и аз направих) е сваляне на стъклото няколко мм надолу и с тел се дърпа ключалката или дръжката на вратата. Всичката тая работа 7-8 мин. максимум. По добре е от колкото да измисляте какви ли не щуротии по токовете.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Поредното заключено БМВ
Е как се заключвате бе колеги? Толкова ли е трудно да си оправите ключалките на шофьорските врати. Няма как да се заключи тази врата ако е отворена, дори централното не заключва, защото има защитен механизъм на бравата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Поредното заключено БМВ
И аз съм си заключвал ключовете вътре:затворих вси4ки врати без задната заклю4их с дистанционото,за да мога само да затворя вратата като се натоваря с багажлъка,оба4е оставих клю4овете на седалката отзад за да взема каквото има6е за взвмане и хлопнах вратата,правя 2 кра4ки и осъзнавам какво стана ключовете вътре,колата заклю4ена, аз НЯМАМ нито резервен клю4 нито резервно дистанционо.
Това с телта при мен не свър6и работа за6тото моята кола поддържа двойно заключване и до утре да дърпа6 лост4ето или дръжката за отваряне отвътре ни6то не става,само с клю4 или дистанционо,ама аз нямам такива.
Отворих я като с лост се напъна вратата,пъхна се възду6на възглавница между вратата и купето,напомпих разтворисе вратата и с тел си извадих клю4овете.Но ако бяха на таблото незнам как 6тех да ги отка4ам от там.
според мен ако с тел и дърпане става зна4и все пак имате накакъв проблем с центарлното
Това с телта при мен не свър6и работа за6тото моята кола поддържа двойно заключване и до утре да дърпа6 лост4ето или дръжката за отваряне отвътре ни6то не става,само с клю4 или дистанционо,ама аз нямам такива.
Отворих я като с лост се напъна вратата,пъхна се възду6на възглавница между вратата и купето,напомпих разтворисе вратата и с тел си извадих клю4овете.Но ако бяха на таблото незнам как 6тех да ги отка4ам от там.
според мен ако с тел и дърпане става зна4и все пак имате накакъв проблем с центарлното
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Поредното заключено БМВ
аз ако може да използвам темата пак за врата, но не съм се заключил, ами просто пасажерската врата отказа да се отваря. централното си работи - отключва и заключва, механизмите са вързани - работят си дръжките не са откачени но вратата не помръдва. махнах кората отвътре и я закарах на майстор ама и той не успя да я отвори, явно и той колкото мен разбира. дайте няква идея как да я отворя тая врата....
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани