Поредното заключено БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Поредното заключено БМВ
Колеги, на един приятел му се е заключила Е36-цата. И на двете предни врати няма ключалка, а акумолатора е паднал. Търсих други подобни теми и пише да дам ток отнякъде, но от къде точно и как, че хич ме няма с жиците 
Решение : С отверка изкарахме прозореца от уплатнението, огънахме го леко и с ръка отключихме. Как лесно се отключват тия БМВ-та ...

Решение : С отверка изкарахме прозореца от уплатнението, огънахме го леко и с ръка отключихме. Как лесно се отключват тия БМВ-та ...
Последна промяна ///Maximalniq на 22 Фев 2012, 14:05, променена общо 1 път
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Поредното заключено БМВ
Ква е 36тицата?А акумулатора случайно да е в багажника? 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Поредното заключено БМВ
Как така се е заключила и няма ключалка на шофьорската врата? Да не би проблема да е в това, че ключовете са останали в колата? Дай малко повечеи инфо за положението.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Поредното заключено БМВ
Явно колата е с някакъв мунинг на вратите или са и разбити ключалките и не функционират. Аз така си го обяснявам
А ток иначе може да подадете на клемата на тяговото реле(шалтера) на стартера (+) и съответно някъде на маса.Сега вече ,как ще я вдигате в тия снегове ,ще залягате под нея и ще бъркате ,си е ваша грижа
И това при условие ,че колата е с акумулатор в коша при мотора. Ако имате ключове и акумулатора е в багажника ,тая тема е напълно безсмислена . Освен и на багажника ако няма ключалка 

А ток иначе може да подадете на клемата на тяговото реле(шалтера) на стартера (+) и съответно някъде на маса.Сега вече ,как ще я вдигате в тия снегове ,ще залягате под нея и ще бъркате ,си е ваша грижа



- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Поредното заключено БМВ
Ами и аз това му казах, да пуснем ток от стартера, но няма ли някакъв по-лесен вариант ?
Акумолаторът няма ток и е в коша, багажникът се отваря с ключ, който е в нас. Някъде бях чел, че може да се подаде ток от крушките за номера или от лампичката в багажника, но някой, ако може да обясни как точно става...
П.П. Ейй... големи разбирачи се водим, една кола не можем да отключим

Акумолаторът няма ток и е в коша, багажникът се отваря с ключ, който е в нас. Някъде бях чел, че може да се подаде ток от крушките за номера или от лампичката в багажника, но някой, ако може да обясни как точно става...

П.П. Ейй... големи разбирачи се водим, една кола не можем да отключим

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Поредното заключено БМВ
Можеш да подадеш ток от плафона на багажника ,по плюсовия кабел и минуса на маса на купето , като багажника е отворен !Или на самият прекъсвач към плафона на багажника! И в двата случая трябва да отиде ток до акомулатора. 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Поредното заключено БМВ
е добре не може ли да влезете през багажника бре пичове след като имате ключ ?
Ако не можете да намерите щифта просто махнете едната колона и някой с по дълги ръце да бръкне и готово ....после другото ви е ясно как да стигнете до ръчката за предния капак
Има и вариянт ако има малко ток ,някой да си пъхне ръката покрай лоста за скоростите и да натисне някой от ел джамовете ...те поне няма начин да не се смъкнат макар и малко
Ако не можете да намерите щифта просто махнете едната колона и някой с по дълги ръце да бръкне и готово ....после другото ви е ясно как да стигнете до ръчката за предния капак

Има и вариянт ако има малко ток ,някой да си пъхне ръката покрай лоста за скоростите и да натисне някой от ел джамовете ...те поне няма начин да не се смъкнат макар и малко

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Поредното заключено БМВ
plradev написа:А човека случайно да има усилвател в багажника ?
С тоя тунинг на дръжките, ще е цяло чудо ако няма


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Поредното заключено БМВ
vld написа:plradev написа:А човека случайно да има усилвател в багажника ?
С тоя тунинг на дръжките, ще е цяло чудо ако няма
Точно това имам предвид



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Поредното заключено БМВ
Като чета какви невероятни неща измисляте, няма да се учудя ако полсе прочета "Защо се запалих?"
И пак питам, каква е колата, седан, купе, ...? Наипиши, за да получиш адекватна помощ. Така само догадки може да правим.
1. Плафона на багажника няма да върши работа, защото кабела му е 0,5 квадрата, а на вас ви трябва захранване за машинките за централното, комфорта( ако няма комфорт, ZVM модула) и алармата. На бързо пресметнато ще е нужен поне 4 квардата проводник.
2. Идеята за ел. стъклата - проводниците към машинките са по 2,5 квадрата и са от изпълнителната верига. Добавете захранването на модила за управлението им и пак стигаме до една прилична стойност на тока. Акок може да се свали стъкло, то ще може да се отключи и колата, защото централното дърпа по-малко ток.
3. Ако може да се отвори багажника, не виждам къде е проблема. Ако колата е нямала ски сак, сега вече ще има.
Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
И пак питам, каква е колата, седан, купе, ...? Наипиши, за да получиш адекватна помощ. Така само догадки може да правим.
1. Плафона на багажника няма да върши работа, защото кабела му е 0,5 квадрата, а на вас ви трябва захранване за машинките за централното, комфорта( ако няма комфорт, ZVM модула) и алармата. На бързо пресметнато ще е нужен поне 4 квардата проводник.
2. Идеята за ел. стъклата - проводниците към машинките са по 2,5 квадрата и са от изпълнителната верига. Добавете захранването на модила за управлението им и пак стигаме до една прилична стойност на тока. Акок може да се свали стъкло, то ще може да се отключи и колата, защото централното дърпа по-малко ток.
3. Ако може да се отвори багажника, не виждам къде е проблема. Ако колата е нямала ски сак, сега вече ще има.
Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: Поредното заключено БМВ
И за какво сте махнали дръжките, ебати тунинга няма що
Това с подаването на ток през плафон го забравете ще направите по голяма беля
. Пробвайте през багажника да стигнете до задната врата(ако е седан ще е тегаво).


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Поредното заключено БМВ
stony1 написа:Като чета какви невероятни неща измисляте, няма да се учудя ако полсе прочета "Защо се запалих?"
...........
Като цяло си прав в поста си ,ама не съвсем ... Да се подаде ток през кабелчето на плафона и да се задействат аларми,централно и т.н. е немислимо,наистина. Но за възбуждане на акумулатора ,колкото да сработи алармата ще свърши работа . Аз лично съм си събуждал акумулатора до състояние да завърти стартера с 14В- 0.5А зарядно за акумулаторен фенер . Както сам се сещаш,кабелчето му е смешно,но след 6 часов заряд ,успях да завъртя и да запаля някак си за мое щастие. В тоя случай импровизирах и нямах други опции да запаля колата,та така ... През кабела на плафона ,просто единствения вариант за измъкване от ситуацията е да възбудят акумулатора с продължителен заряд на малък ампераж . Друг шанс не виждам . То и много зависи колко е умряла батерията де ....

- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Поредното заключено БМВ
ако си отключат багажника няма ли да стане да се подаде ток на машинката на централното.
добрия заварчик ампеража не го бърка
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: Поредното заключено БМВ
Най-удачно е на стартера да се подаде ток, като се внимава много и да няма човек от доло
какво не ви се заляга ли, че търсите вода от 9 кладеница
.Ако се подава през кабела на плафона, колкото да повъзбуди акумулатора с нисък ампераж, веднага ще се задейства алармата за нарушена хермитизация на колата и ток нанайки.Ако ще правите тази интервнция, зачекнете палеца на пусковия сензор в долно полужение, та да менти алармата, че багайника е затворен 



40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани