DIY Скъсени вакуум пътища.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Вчера смених въздушния филтър и понеже четох темата реших да поразгледам. Май май при мен няма никаква дилема, мисля, че съм с ел. управление, ако не бъркам.
http://imageshack.us/photo/my-images/593/20110724093724.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/402/20110724093848.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/20110724094029.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/593/20110724093724.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/402/20110724093848.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/20110724094029.jpg/
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
струва ми се че си ритате турбините с тоя мод 

- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Предималко си правих опити със скъсяването на турбо пътищата.Разликата със и без него е малка, когато се скъсят наистина колата реагира малко по-бързо и изпущва малко повече(като смачкаш гаста),а когато минават през вакумното резервоарче реагира по-бавно и почти не изпушва, но това с пушекът си го обяснявам, че двигателя се натоварва малко повече със скъсени пътища и затова изпушва малко повече.Аз изолирах резервоарчето...Всеки сам решава какво да прави
Извинете ме за дългия пост....







- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
pazokolarov написа:Хъмм... Много странно... При мен определено няма ефект. Освен рязкото натоварване на турбото.
Май трябва да сменям всички маркучи за вакуума![]()
Някой може ли да препоръча магазин от където да си взема маркучета с шермовка, както оригиналните, а не голи маркучета?
Аз трябва да ги сменям също че работата при мен е много зле, преди време смених част от тях ма не всички. Та препоръчвам ти да вземеш оригинални. Един познат работи в "Порше изток" та цената на метър е една и съща както в акционерно дружество "Дарукар" та най-добре да се плати повечко на метър ма да купиш нещо качествено, щото човек не знае на какво ще попадне и кой как ще го излъже и до година същото напукано положение. Та "тия дни" преди зимата


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Гледай сега...много е просто :
Ако искаш ги махаш и споделяш впечатления.
Ако не искаш - не ги пипаш.
Аз познавам колата си доооооста по-добре от теб и мога да преценя дали има положителен ефект, дали е отрицателен или няма никакъв ефект
Ако искаш ги махаш и споделяш впечатления.
Ако не искаш - не ги пипаш.
Аз познавам колата си доооооста по-добре от теб и мога да преценя дали има положителен ефект, дали е отрицателен или няма никакъв ефект

- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
lyu_records написа:pazokolarov написа:Хъмм... Много странно... При мен определено няма ефект. Освен рязкото натоварване на турбото.
Май трябва да сменям всички маркучи за вакуума![]()
Някой може ли да препоръча магазин от където да си взема маркучета с шермовка, както оригиналните, а не голи маркучета?
Аз трябва да ги сменям също че работата при мен е много зле, преди време смених част от тях ма не всички. Та препоръчвам ти да вземеш оригинални. Един познат работи в "Порше изток" та цената на метър е една и съща както в акционерно дружество "Дарукар" та най-добре да се плати повечко на метър ма да купиш нещо качествено, щото човек не знае на какво ще попадне и кой как ще го излъже и до година същото напукано положение. Та "тия дни" преди зиматаи аз трябва да си ги подменя барабар с ония на ЕГР-а клапанчето. До колкото скъсяването на вакума то е безсмислено. Темите за изолиране на ЕГР също, водили са се една камара спорове и теми по въпроса. Та всеки сам решава какво да прави с автомобила си. Ако е имало смисъл инженерите от БМВ нямаше да добавят още един компонент към вакума (разширителния съд) все пак и той струва пари. С подобна манипулация няма да се вдигне мощността на колата тя пак ще си ускорява по каталог. Цялата тая работа е заблудата в главата на потребителя. Който иска да му е по пъргава колата най-добре да му сложи чип или палърбокс при това читав-и и после да си поеме последствията. Или лично мое мнение е когато искаш нещо по-пъргаво продаваш и си взимаш нещо по а не се занимаваш с манипулации които освен че отнемат време, вървят и към съсипия на други компоненти, което е равно на много = $. Хайде сега =
Колега то и вихровите клапи струват пари, ама са ги сложили колата като мине определени километри да чупят двигателя...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Tц - Светльо, ние сме в грешка - Гюнтер няма как да се обърка...нещо ние не сме разбрали
Щото Гюнтер и Ханс не са хора - те са безгрешни, те са божества...

Щото Гюнтер и Ханс не са хора - те са безгрешни, те са божества...
- dokt0ra
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Retrofit написа:
Резервоара си е точно един вид буфер, както казаха колеги по назад, усигурява по плавна работа на геометрията, ако не се лъжа, когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и търбото се развърта по малко, а когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и завихрянето става по голямо върху турбината на турбото, следователно се развърта повече.
.
Колега само с това не съм съгласен(малко е на обратното иненада ме, защото иначе адекватно е всичко останало което написа) ...цялата тема прочетох.Някой да си направи труда да измери кога колко вакуум има с и без"тумбата".Направете го и сами ще стигните да верния отговор дали е правилна или не тази манипулация.Внушението е голяма работа за пореден път го разбирам.Единствения вариант колата да върви повече е пик във вакуума при рязко подаване на гас и ако е лошо настроена вакуум мембрана на турбото,то да се развърта повече в тези обороти и в момента в който вакуума се стабилизира, то просто няма от къде да дойде разликата.При добре настроена вакуум мембрана ако ще и двоен вакуум да пуснете ефекта ще си е един и същ.
Дерзайте!!!
бяло бяло ,защо не си червено....
- jboss
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d по две
- Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.


Поздрави:Явор
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Няма "Евала" - виж какво казва колегата @dokt0ra - внушаваш си!!...ти, аз и още сумати народ! 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
dokt0ra написа:Retrofit написа:
Резервоара си е точно един вид буфер, както казаха колеги по назад, усигурява по плавна работа на геометрията, ако не се лъжа, когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и търбото се развърта по малко, а когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и завихрянето става по голямо върху турбината на турбото, следователно се развърта повече.
Брее, наистина наобратно съм го написал.
Ето това е правилното:
Когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и турбото се развърта повече понеже въздушния поток пада под 90 градуса върху лопатките на турбинката, а при високи обороти на мотора, когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и ъгъла на атака се намаля, но дебита въздух е достатъчен да развърта турбото и да няма турбо лаг.
Целта на геометрията е именно да се намали турбо лаг-а в ниските обороти, познат при обикновените компресори, също чрез нея се регулира и налягането в смукателния колектор, липсва разтоварващ клапан.
- jboss
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d по две
- Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Dimitroff написа:Няма "Евала" - виж какво казва колегата @dokt0ra - внушаваш си!!...ти, аз и още сумати народ!
Дам то това защото не си познавам колата


Поздрави:Явор
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Та в крайна сметка, какво е положението след месеци каране с тази хватка?
Някой да сподели имал ли е минуси?
Някой да сподели имал ли е минуси?

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
kokoko написа:С КАКВА ЦЕЛ САГАТ ТОВА ,,БУРЕ ,,НЯКОИ ДА КАЖЕ
След 3-4та страница почнаха да го обесняват за какво служи, но всичко е теория, както с пеперудките примерно или "лонг лайф" течностите дето не се сменяли никога.
А нас ни грее на практика какво се случва, за това питах дали някой е имал негативни преживявания от това да се изолира тоя тумбестия.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани