DIY Скъсени вакуум пътища.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от jomby » 25 Юли 2011, 10:21

Вчера смених въздушния филтър и понеже четох темата реших да поразгледам. Май май при мен няма никаква дилема, мисля, че съм с ел. управление, ако не бъркам.

http://imageshack.us/photo/my-images/593/20110724093724.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/402/20110724093848.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/856/20110724094029.jpg/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Alexi » 25 Юли 2011, 11:06

струва ми се че си ритате турбините с тоя мод :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от svetlioxxx » 27 Юли 2011, 16:33

Предималко си правих опити със скъсяването на турбо пътищата.Разликата със и без него е малка, когато се скъсят наистина колата реагира малко по-бързо и изпущва малко повече(като смачкаш гаста),а когато минават през вакумното резервоарче реагира по-бавно и почти не изпушва, но това с пушекът си го обяснявам, че двигателя се натоварва малко повече със скъсени пътища и затова изпушва малко повече.Аз изолирах резервоарчето...Всеки сам решава какво да прави :yes: :yes: :yes: Извинете ме за дългия пост.... :driving: :driving: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от lyu_records » 05 Авг 2011, 23:45

pazokolarov написа:Хъмм... Много странно... При мен определено няма ефект. Освен рязкото натоварване на турбото.
Май трябва да сменям всички маркучи за вакуума :dunno:
Някой може ли да препоръча магазин от където да си взема маркучета с шермовка, както оригиналните, а не голи маркучета?

Аз трябва да ги сменям също че работата при мен е много зле, преди време смених част от тях ма не всички. Та препоръчвам ти да вземеш оригинални. Един познат работи в "Порше изток" та цената на метър е една и съща както в акционерно дружество "Дарукар" та най-добре да се плати повечко на метър ма да купиш нещо качествено, щото човек не знае на какво ще попадне и кой как ще го излъже и до година същото напукано положение. Та "тия дни" преди зимата :mrgreen: и аз трябва да си ги подменя барабар с ония на ЕГР-а клапанчето. До колкото скъсяването на вакума то е безсмислено. Темите за изолиране на ЕГР също, водили са се една камара спорове и теми по въпроса. Та всеки сам решава какво да прави с автомобила си. Ако е имало смисъл инженерите от БМВ нямаше да добавят още един компонент към вакума (разширителния съд) все пак и той струва пари. С подобна манипулация няма да се вдигне мощността на колата тя пак ще си ускорява по каталог. Цялата тая работа е заблудата в главата на потребителя. Който иска да му е по пъргава колата най-добре да му сложи чип или палърбокс при това читав-и и после да си поеме последствията. Или лично мое мнение е когато искаш нещо по-пъргаво продаваш и си взимаш нещо по а не се занимаваш с манипулации които освен че отнемат време, вървят и към съсипия на други компоненти, което е равно на много = $. Хайде сега = :dummy:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Dimitroff » 06 Авг 2011, 10:59

Гледай сега...много е просто :

Ако искаш ги махаш и споделяш впечатления.
Ако не искаш - не ги пипаш.

Аз познавам колата си доооооста по-добре от теб и мога да преценя дали има положителен ефект, дали е отрицателен или няма никакъв ефект ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от svetlioxxx » 06 Авг 2011, 12:09

lyu_records написа:
pazokolarov написа:Хъмм... Много странно... При мен определено няма ефект. Освен рязкото натоварване на турбото.
Май трябва да сменям всички маркучи за вакуума :dunno:
Някой може ли да препоръча магазин от където да си взема маркучета с шермовка, както оригиналните, а не голи маркучета?

Аз трябва да ги сменям също че работата при мен е много зле, преди време смених част от тях ма не всички. Та препоръчвам ти да вземеш оригинални. Един познат работи в "Порше изток" та цената на метър е една и съща както в акционерно дружество "Дарукар" та най-добре да се плати повечко на метър ма да купиш нещо качествено, щото човек не знае на какво ще попадне и кой как ще го излъже и до година същото напукано положение. Та "тия дни" преди зимата :mrgreen: и аз трябва да си ги подменя барабар с ония на ЕГР-а клапанчето. До колкото скъсяването на вакума то е безсмислено. Темите за изолиране на ЕГР също, водили са се една камара спорове и теми по въпроса. Та всеки сам решава какво да прави с автомобила си. Ако е имало смисъл инженерите от БМВ нямаше да добавят още един компонент към вакума (разширителния съд) все пак и той струва пари. С подобна манипулация няма да се вдигне мощността на колата тя пак ще си ускорява по каталог. Цялата тая работа е заблудата в главата на потребителя. Който иска да му е по пъргава колата най-добре да му сложи чип или палърбокс при това читав-и и после да си поеме последствията. Или лично мое мнение е когато искаш нещо по-пъргаво продаваш и си взимаш нещо по а не се занимаваш с манипулации които освен че отнемат време, вървят и към съсипия на други компоненти, което е равно на много = $. Хайде сега = :dummy:


Колега то и вихровите клапи струват пари, ама са ги сложили колата като мине определени километри да чупят двигателя...

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Dimitroff » 06 Авг 2011, 18:54

Tц - Светльо, ние сме в грешка - Гюнтер няма как да се обърка...нещо ние не сме разбрали :mhihi:
Щото Гюнтер и Ханс не са хора - те са безгрешни, те са божества...

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от dokt0ra » 06 Авг 2011, 23:56

Retrofit написа:
Резервоара си е точно един вид буфер, както казаха колеги по назад, усигурява по плавна работа на геометрията, ако не се лъжа, когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и търбото се развърта по малко, а когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и завихрянето става по голямо върху турбината на турбото, следователно се развърта повече.
.

Колега само с това не съм съгласен(малко е на обратното иненада ме, защото иначе адекватно е всичко останало което написа) ...цялата тема прочетох.Някой да си направи труда да измери кога колко вакуум има с и без"тумбата".Направете го и сами ще стигните да верния отговор дали е правилна или не тази манипулация.Внушението е голяма работа за пореден път го разбирам.Единствения вариант колата да върви повече е пик във вакуума при рязко подаване на гас и ако е лошо настроена вакуум мембрана на турбото,то да се развърта повече в тези обороти и в момента в който вакуума се стабилизира, то просто няма от къде да дойде разликата.При добре настроена вакуум мембрана ако ще и двоен вакуум да пуснете ефекта ще си е един и същ.
Дерзайте!!!
бяло бяло ,защо не си червено....

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d по две
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от jboss » 09 Дек 2011, 17:45

:yes: Много доволен,незнам за вас,но при мен ефекта е впечетляващ.Евала Ванка :bowdown:
Поздрави:Явор

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Dimitroff » 10 Дек 2011, 9:41

Няма "Евала" - виж какво казва колегата @dokt0ra - внушаваш си!!...ти, аз и още сумати народ! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Retrofit » 10 Дек 2011, 12:35

dokt0ra написа:
Retrofit написа:
Резервоара си е точно един вид буфер, както казаха колеги по назад, усигурява по плавна работа на геометрията, ако не се лъжа, когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и търбото се развърта по малко, а когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и завихрянето става по голямо върху турбината на турбото, следователно се развърта повече.


Брее, наистина наобратно съм го написал.
Ето това е правилното:
Когато се приложи вакум върху актуатора на геометрията, лопатките се затварят и турбото се развърта повече понеже въздушния поток пада под 90 градуса върху лопатките на турбинката, а при високи обороти на мотора, когато вакума се отнеме, лопатките се отварят и ъгъла на атака се намаля, но дебита въздух е достатъчен да развърта турбото и да няма турбо лаг.
Целта на геометрията е именно да се намали турбо лаг-а в ниските обороти, познат при обикновените компресори, също чрез нея се регулира и налягането в смукателния колектор, липсва разтоварващ клапан.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d по две
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от jboss » 11 Дек 2011, 1:48

Dimitroff написа:Няма "Евала" - виж какво казва колегата @dokt0ra - внушаваш си!!...ти, аз и още сумати народ! :D

Дам то това защото не си познавам колата :mhihi: Яяяя аз съм имал май две такива,така да поясня имам две 320Д и двете са автомати.Едната е чипната към 2000 развърта,но от място и в ниските се зачудваше,вчера след колебание пробвах и познайте :shock: лекичко станах изтребител,но като се има предвид какво казва колегата @dokt0ra - внушаваш си!! Та така колите не ги разбирам ,но за сметка на това мога да карам добре и познавам колата си.
Поздрави:Явор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от makaveli316 » 12 Фев 2012, 21:46

Та в крайна сметка, какво е положението след месеци каране с тази хватка?
Някой да сподели имал ли е минуси?
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от kokoko » 12 Фев 2012, 22:28

С КАКВА ЦЕЛ САГАТ ТОВА ,,БУРЕ ,,НЯКОИ ДА КАЖЕ :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от makaveli316 » 12 Фев 2012, 22:37

kokoko написа:С КАКВА ЦЕЛ САГАТ ТОВА ,,БУРЕ ,,НЯКОИ ДА КАЖЕ :bchug:


След 3-4та страница почнаха да го обесняват за какво служи, но всичко е теория, както с пеперудките примерно или "лонг лайф" течностите дето не се сменяли никога.
А нас ни грее на практика какво се случва, за това питах дали някой е имал негативни преживявания от това да се изолира тоя тумбестия.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook