Не загрява след смяна на термостати

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от NikVanov » 03 Фев 2012, 12:01

Колеги, да не се отвличаме с климатрониците. Дайте решение по темата-вижте заглавието.
Само добавям, че левите странични копчета на климата не изключват режим ,,auto'', както погрешно предположих. Това важи единствено за горно дясно копче- обдухване на предно стъкло. Извинявам се за грешката.
Последна промяна NikVanov на 03 Фев 2012, 14:49, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2009
Кара: BMW 320d

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от f3lleR » 03 Фев 2012, 12:30

1-во :За да ми излезе колата от синия сектор трябва да седя поне 20 мин на място при минусови температури , 2-ро:ако пусна да върти въздуха само в купето наистина загрява по бързо но тогава идва другия проблем че стъклата се запотяват много , 3-то колата ми е с два термостата и каква е ролята на малкия не ли да загрее още по бързо от нормалните модели с 1 термостат? защото през него минават повторно изгорелите горещи газове?! или аз бъркам ... просто смятам че не е нормално все пак е бмв ддз.. :) , и друго мога ли да си взема печка от някой морга и да си я сложа става ли номера? :)


на мнение съм че може да не са обежвъздушили нещо както трябва или ако всички са като мене значи баси та*ака :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от cherrypopper » 03 Фев 2012, 13:28

Колега най лесното нещо е да загрееш мотора (колкото и време да отнеме) и да видиш дали имаш въздух в системата. Отвий пробката (тази за обезвъздушаване) на радиатора отгоре и виж ако тръгва антифриз, няма проблем, ако излиза въздух или поне балончета, доливай и обезвъздушавай докато тръгне само антифриз.

Идеята е да изключваш причините една по една. От най-лесна към по-сложни. Успех :yes:
Изображение Elegance is the key to success ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от vavilon » 03 Фев 2012, 16:16

JTD написа:
vavilon написа:На климатроника има един бутон, "Auto" се казва! :mhihi: Повярвайте ми знае си работата. Настроен по този начин, с включени бутони за краката и средата, силата на вентилатора постепено се увеличава спрямо температурата на двигателя. Иначе за какво са ни климатрониците, че чак и да ги изключваме? :lol:
При студен старт и пуснато обдухване на предно стъкло, няма как да загрее по-бързо!

А повярвай ми, че предпочитам да не ми е настроен по този начин "включени бутони за краката и средата" защото предпочитам да гледам през предния прозорец.
А все пак бутона е там, за да може да го натиснеш и да го изключиш.
Иначе ако беше идеална ситуацията, която се опитваш да изкараш, или пък да дадеш неуместен съвет, щеше да има просто два бутона за температура плюс и мунус. В крайна сметка за какво са ти другите бутони според теб :ok:

Опс моя е гршката, че ти давам повод да коментираш за някакви си бутони! :mhihi: Приеми, че ми се е подхлъзнала ръката и без да искам съм ги включил! :ok: Аз карам с тях, Ти без тях. Няма значение това. :bchug:
Та с две думи, каквито и бутони да си натиснал или не натиснал, бутона ауто вдига скороста на вентилатора постепено от най-малка степен до най-голяма с нарастването на температурата на двигателя. И не е нужно да се стига до крайност, с цел спиране на вентилатора на климатроника. :driving:
По темата. Колега f3lleR, какви термостати си сложил? Оригинални?

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.05.2009
Кара: BMW 320d

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от f3lleR » 03 Фев 2012, 17:34

голямия
BEHR 2.422.85 термостат BMW 2.0D 98
-------------------------------------------------------------------------------
малкия
BMW 11 71 2 247 723;
ТЕРМОСТАТ EGR СИСТЕМА ВТОРИ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от jivko2828 » 08 Фев 2012, 0:59

Интересно, аз мислех че имам проблем и мислех да сменям термостатите.
При мен излиза от синия сектор доста бързо за 3-4 минути само че колата стои в гараж и паля на +8 градуса при пуснато парно на 32 градуса, auto и циркулация в купето.
Колата загрява сравнително бързо, когато карам със скорост 110-120км/ч, но:
днес карам по Околовръсното от Студентски град към бул. Блъгария. Колата ми е загряла малко над първата черта. Имаше доста голямо задръстване още преди завоя към България и когато влязох в него стрелката мръдна леко назад. За 10-15мин, в които си висях в него, не се качи с повече от 1,5мм, като климатроник на 32, auto, циркулация в купето. При слизането ми надолу загря още малко 3-4мм над първата бяла черта.

Бях сигурен, че съм за смяна на термостати, но след последните изказвания малко се обърках.
А и дали трябва и двата, или само нормалния термостат без този на EGR?
И още нещо - ел. печката ми не работи.
Т.е. загряването над първата бяла черта, може ли да е по-бавно заради проблема с печката, или си зависи само от термостата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от stoimenov_1958 » 08 Фев 2012, 8:28

Tермостатите са ми сменени и пак загрява бавно,факта че има допълнителен електроподгревател ,който работи само когато двигателя бръмчи показва че този проблем си е съществувал.Когато имаме печка за която си мечтая е друго-може да нямаме и подгряващи свещи,защото с таймера си задаваме за колко часа да е подгрята колата и готово.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от slitter » 08 Фев 2012, 12:24

Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от Gqbriel » 08 Фев 2012, 12:40

slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????

До колкото знам на самата печка :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от gugichamp » 08 Фев 2012, 17:35

Gqbriel написа:
slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????

До колкото знам на самата печка :dunno:



Ако има такава,но нека не бъркаме допълнителния
нагревател на водата с печката :angel:
от свинята лебед не става...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от slitter » 08 Фев 2012, 18:16

Точно това пояснение искам - кое е печка и кое е нагревател. Някой ако сложи по една снимка, ще е екстра, щото имам подозрения, че ние тука във форума на нагревателите викаме печки, на всичко викаме печки, а то не е така и аз малко се обърквам с тия печки и нагреватели, а не съм виждал отделно на печките къде се гласи часа на подгреването ми е много интересно. Чувал съм, че такова нещо има Х5 примерно и тия по-новите, на е46 не съм виждал такова животно на живо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от gugichamp » 08 Фев 2012, 18:27

Има още една такава тема,малко по на долу и
там съм пуснал графика на нагревателя.
Даже няма да е лошо някой да направи нещо
по въпроса,че се разискват едни и същи неща
в две различни теми,но както и да е.
Та нагревателя често здава багажа и колата в
тия студове няма загряване и с чисто нови
термостати,особено на къси разстояния.
от свинята лебед не става...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от sub_eleven » 08 Фев 2012, 18:50

Gqbriel написа:
slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????

До колкото знам на самата печка :dunno:

За фабрична печка, през навигацията се управлява. На е39 съм виждал. Е46 няма фабрична, но не виждам защо да не може да се сложи такава от е39.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от slitter » 08 Фев 2012, 22:10

Начи праилно си знам аз, че Е46 печки немат, в сми немат такива, дет да си ги гласиш в 8 сутринта да ти е подгрята колата! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Не загрява след смяна на термостати

Мнение от jivko2828 » 08 Фев 2012, 23:39

slitter написа:Начи праилно си знам аз, че Е46 печки немат, в сми немат такива, дет да си ги гласиш в 8 сутринта да ти е подгрята колата! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Има модели на Е46 с нафтова печка, която мисля не се различава от тази при Е39, и ако имаш нави и печката ти е отключена може да си нагласяш таймера през навито. Това последното мисля, че го бях чел тук из форума.
До колкото знам нафтовата печка се монтира при по-старите модели на Е46, като след фейслифта са само с електрически нагревател, който е по-известен във форума като ел.печка или "бойлерче".
Относно термостатите, след като разгледах другата тема, в която колегата gugichamp е коментирал, съм склонен да мисля че проблема и при мен е в ел. нагревателя, понеже загрее ли колата стрелката не мърда, но просто загрява доста бавно и то след първата бяла черта.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook