Не загрява след смяна на термостати
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Не загрява след смяна на термостати
Колеги, да не се отвличаме с климатрониците. Дайте решение по темата-вижте заглавието.
Само добавям, че левите странични копчета на климата не изключват режим ,,auto'', както погрешно предположих. Това важи единствено за горно дясно копче- обдухване на предно стъкло. Извинявам се за грешката.
Само добавям, че левите странични копчета на климата не изключват режим ,,auto'', както погрешно предположих. Това важи единствено за горно дясно копче- обдухване на предно стъкло. Извинявам се за грешката.
Последна промяна NikVanov на 03 Фев 2012, 14:49, променена общо 1 път
Re: Не загрява след смяна на термостати
1-во :За да ми излезе колата от синия сектор трябва да седя поне 20 мин на място при минусови температури , 2-ро:ако пусна да върти въздуха само в купето наистина загрява по бързо но тогава идва другия проблем че стъклата се запотяват много , 3-то колата ми е с два термостата и каква е ролята на малкия не ли да загрее още по бързо от нормалните модели с 1 термостат? защото през него минават повторно изгорелите горещи газове?! или аз бъркам ... просто смятам че не е нормално все пак е бмв ддз..
, и друго мога ли да си взема печка от някой морга и да си я сложа става ли номера?
на мнение съм че може да не са обежвъздушили нещо както трябва или ако всички са като мене значи баси та*ака


на мнение съм че може да не са обежвъздушили нещо както трябва или ако всички са като мене значи баси та*ака

- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Не загрява след смяна на термостати
Колега най лесното нещо е да загрееш мотора (колкото и време да отнеме) и да видиш дали имаш въздух в системата. Отвий пробката (тази за обезвъздушаване) на радиатора отгоре и виж ако тръгва антифриз, няма проблем, ако излиза въздух или поне балончета, доливай и обезвъздушавай докато тръгне само антифриз.
Идеята е да изключваш причините една по една. От най-лесна към по-сложни. Успех
Идеята е да изключваш причините една по една. От най-лесна към по-сложни. Успех

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Не загрява след смяна на термостати
JTD написа:vavilon написа:На климатроника има един бутон, "Auto" се казва!Повярвайте ми знае си работата. Настроен по този начин, с включени бутони за краката и средата, силата на вентилатора постепено се увеличава спрямо температурата на двигателя. Иначе за какво са ни климатрониците, че чак и да ги изключваме?
![]()
При студен старт и пуснато обдухване на предно стъкло, няма как да загрее по-бързо!
А повярвай ми, че предпочитам да не ми е настроен по този начин "включени бутони за краката и средата" защото предпочитам да гледам през предния прозорец.
А все пак бутона е там, за да може да го натиснеш и да го изключиш.
Иначе ако беше идеална ситуацията, която се опитваш да изкараш, или пък да дадеш неуместен съвет, щеше да има просто два бутона за температура плюс и мунус. В крайна сметка за какво са ти другите бутони според теб
Опс моя е гршката, че ти давам повод да коментираш за някакви си бутони!



Та с две думи, каквито и бутони да си натиснал или не натиснал, бутона ауто вдига скороста на вентилатора постепено от най-малка степен до най-голяма с нарастването на температурата на двигателя. И не е нужно да се стига до крайност, с цел спиране на вентилатора на климатроника.

По темата. Колега f3lleR, какви термостати си сложил? Оригинални?
Re: Не загрява след смяна на термостати
голямия
BEHR 2.422.85 термостат BMW 2.0D 98
-------------------------------------------------------------------------------
малкия
BMW 11 71 2 247 723;
ТЕРМОСТАТ EGR СИСТЕМА ВТОРИ
BEHR 2.422.85 термостат BMW 2.0D 98
-------------------------------------------------------------------------------
малкия
BMW 11 71 2 247 723;
ТЕРМОСТАТ EGR СИСТЕМА ВТОРИ
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Не загрява след смяна на термостати
Интересно, аз мислех че имам проблем и мислех да сменям термостатите.
При мен излиза от синия сектор доста бързо за 3-4 минути само че колата стои в гараж и паля на +8 градуса при пуснато парно на 32 градуса, auto и циркулация в купето.
Колата загрява сравнително бързо, когато карам със скорост 110-120км/ч, но:
днес карам по Околовръсното от Студентски град към бул. Блъгария. Колата ми е загряла малко над първата черта. Имаше доста голямо задръстване още преди завоя към България и когато влязох в него стрелката мръдна леко назад. За 10-15мин, в които си висях в него, не се качи с повече от 1,5мм, като климатроник на 32, auto, циркулация в купето. При слизането ми надолу загря още малко 3-4мм над първата бяла черта.
Бях сигурен, че съм за смяна на термостати, но след последните изказвания малко се обърках.
А и дали трябва и двата, или само нормалния термостат без този на EGR?
И още нещо - ел. печката ми не работи.
Т.е. загряването над първата бяла черта, може ли да е по-бавно заради проблема с печката, или си зависи само от термостата?
При мен излиза от синия сектор доста бързо за 3-4 минути само че колата стои в гараж и паля на +8 градуса при пуснато парно на 32 градуса, auto и циркулация в купето.
Колата загрява сравнително бързо, когато карам със скорост 110-120км/ч, но:
днес карам по Околовръсното от Студентски град към бул. Блъгария. Колата ми е загряла малко над първата черта. Имаше доста голямо задръстване още преди завоя към България и когато влязох в него стрелката мръдна леко назад. За 10-15мин, в които си висях в него, не се качи с повече от 1,5мм, като климатроник на 32, auto, циркулация в купето. При слизането ми надолу загря още малко 3-4мм над първата бяла черта.
Бях сигурен, че съм за смяна на термостати, но след последните изказвания малко се обърках.
А и дали трябва и двата, или само нормалния термостат без този на EGR?
И още нещо - ел. печката ми не работи.
Т.е. загряването над първата бяла черта, може ли да е по-бавно заради проблема с печката, или си зависи само от термостата?
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Не загрява след смяна на термостати
Tермостатите са ми сменени и пак загрява бавно,факта че има допълнителен електроподгревател ,който работи само когато двигателя бръмчи показва че този проблем си е съществувал.Когато имаме печка за която си мечтая е друго-може да нямаме и подгряващи свещи,защото с таймера си задаваме за колко часа да е подгрята колата и готово.
Re: Не загрява след смяна на термостати
Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Не загрява след смяна на термостати
slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????
До колкото знам на самата печка

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Не загрява след смяна на термостати
Gqbriel написа:slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????
До колкото знам на самата печка
Ако има такава,но нека не бъркаме допълнителния
нагревател на водата с печката

от свинята лебед не става...
Re: Не загрява след смяна на термостати
Точно това пояснение искам - кое е печка и кое е нагревател. Някой ако сложи по една снимка, ще е екстра, щото имам подозрения, че ние тука във форума на нагревателите викаме печки, на всичко викаме печки, а то не е така и аз малко се обърквам с тия печки и нагреватели, а не съм виждал отделно на печките къде се гласи часа на подгреването ми е много интересно. Чувал съм, че такова нещо има Х5 примерно и тия по-новите, на е46 не съм виждал такова животно на живо!
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Не загрява след смяна на термостати
Има още една такава тема,малко по на долу и
там съм пуснал графика на нагревателя.
Даже няма да е лошо някой да направи нещо
по въпроса,че се разискват едни и същи неща
в две различни теми,но както и да е.
Та нагревателя често здава багажа и колата в
тия студове няма загряване и с чисто нови
термостати,особено на къси разстояния.
там съм пуснал графика на нагревателя.
Даже няма да е лошо някой да направи нещо
по въпроса,че се разискват едни и същи неща
в две различни теми,но както и да е.
Та нагревателя често здава багажа и колата в
тия студове няма загряване и с чисто нови
термостати,особено на къси разстояния.
от свинята лебед не става...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Не загрява след смяна на термостати
Gqbriel написа:slitter написа:Moга ли да задам един тъп въпрос - къде се намира тоя таймер, дет му задаваш в колко часа да ти подгрее колата???? абе общо взето как става тая работа????
До колкото знам на самата печка
За фабрична печка, през навигацията се управлява. На е39 съм виждал. Е46 няма фабрична, но не виждам защо да не може да се сложи такава от е39.
Re: Не загрява след смяна на термостати
Начи праилно си знам аз, че Е46 печки немат, в сми немат такива, дет да си ги гласиш в 8 сутринта да ти е подгрята колата!




- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Не загрява след смяна на термостати
slitter написа:Начи праилно си знам аз, че Е46 печки немат, в сми немат такива, дет да си ги гласиш в 8 сутринта да ти е подгрята колата!![]()
![]()
Има модели на Е46 с нафтова печка, която мисля не се различава от тази при Е39, и ако имаш нави и печката ти е отключена може да си нагласяш таймера през навито. Това последното мисля, че го бях чел тук из форума.
До колкото знам нафтовата печка се монтира при по-старите модели на Е46, като след фейслифта са само с електрически нагревател, който е по-известен във форума като ел.печка или "бойлерче".
Относно термостатите, след като разгледах другата тема, в която колегата gugichamp е коментирал, съм склонен да мисля че проблема и при мен е в ел. нагревателя, понеже загрее ли колата стрелката не мърда, но просто загрява доста бавно и то след първата бяла черта.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани