запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Dimitroff написа:adovet написа:Eто я как пали мойта с проблемна дюза при -21 градуса - 150к.с дизел
http://www.youtube.com/watch?v=u_lf4H53 ... e=youtu.be
Имаш за смяна май свещ...или реле ?
Прихлопа 2-3-4 пъти преди да успокои - сигурен признак за горното...
П.с. Дали я подграваш 1 път или 10 пъти...все и е тази на 150коньовата
Дюза - правихме диагностика и това излезе. Ти постави диагнозата по телефона с помоща на oci

- malenov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 112
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: chirpan
- Пол: Мъж
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
audi a3 1.8Т
колата е вън, с акумулатора на нея, на -27, -25 както винаги
град Чурпан
			колата е вън, с акумулатора на нея, на -27, -25 както винаги
град Чурпан

This is my FREEDOM
		- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
 Wanna be 1.5 bar.
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда 
			
 
  
 
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- nakoone
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
- RSxRacer
- вълкодав
- 
				  
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
срам те е да се оплачеш първи ли?
 тва е бмв форум забога...
 тва е бмв форум забога...20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
 

		www.bizzart.info
 

- surfboard
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Това че е БМВ форум далеч не означава че всички коли в него, а и по принцип, са в перфектно и изрядно техническо състояние, позволяващо уверен старт дори при -20 градуса.
			
		- vld
- Старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
Май не си прелиствал Е36 радела


- surfboard
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Прелисти го, защото никога и в никакъв случай не е възможно дизелова е46 да има подобен проблем 
			
		
- outworld
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Аз че запалих си запалих перфектно, ама ми угасна на един завой от замръзнала нафта  
 
Нищо, поне майстора ми свали резервоара и го изчисти, че имаше боклуци вътре 
 
нафта - Ромпетрол
			
		 
 Нищо, поне майстора ми свали резервоара и го изчисти, че имаше боклуци вътре
 
 нафта - Ромпетрол

- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Boyadjiev написа:Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда
С един резервоар 313км
 Заболя ме главата като го напълних пак вчера...и пак ми се дава газ мамка му
 Заболя ме главата като го напълних пак вчера...и пак ми се дава газ мамка му 
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
 Wanna be 1.5 bar.
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
(bubsa) написа:Boyadjiev написа:Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда
С един резервоар 313кмЗаболя ме главата като го напълних пак вчера...и пак ми се дава газ мамка му
Мани, трагедия... Като се прибрах стоях далеч от прозореца, че... След 1 вчера беше прекрасно времето, само Сливница беше леко опесъчена, навсякъде другаде беше аууууу
 На 202-ра видях 2-3-ма колеги почиваха в локалното към 12 и нещо
 На 202-ра видях 2-3-ма колеги почиваха в локалното към 12 и нещо  , а и не засякох нито една патрулка никъде, което още повече ми хареса
 , а и не засякох нито една патрулка никъде, което още повече ми хареса 
 
  
 
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Колеги,помагайте!
Снощи паркирах колата около 19:00ч. и я запалих сутринта към 09:00ч.До тук няма проблеми,запали нормално за тези температури - малко повече въртене.После огасих колата пред работата ми след като я изчаках малко за позагрее.
Мина се около час и половина и трябваше да ходя до ено място с нея.Сядам и доста дълго повъртя докато запали,което ми се стори странно.След това пак я паркирах и след още един час отидох да я паля пак и отново запали след доста въртене.
Обикновено,паленето се бави само при първия старт за деня,следващите стартирания са от четвърт.
Някой да има идея какво може да се е получило.Температурите тук са около -10.
След като запали иначе не гасне и си върви номрлно.Преди няколко дни в нафтата сипъх около 3л бензин на около 35л нафта.
Та кажете какво стана днес според вас?
			Снощи паркирах колата около 19:00ч. и я запалих сутринта към 09:00ч.До тук няма проблеми,запали нормално за тези температури - малко повече въртене.После огасих колата пред работата ми след като я изчаках малко за позагрее.
Мина се около час и половина и трябваше да ходя до ено място с нея.Сядам и доста дълго повъртя докато запали,което ми се стори странно.След това пак я паркирах и след още един час отидох да я паля пак и отново запали след доста въртене.
Обикновено,паленето се бави само при първия старт за деня,следващите стартирания са от четвърт.
Някой да има идея какво може да се е получило.Температурите тук са около -10.
След като запали иначе не гасне и си върви номрлно.Преди няколко дни в нафтата сипъх около 3л бензин на около 35л нафта.
Та кажете какво стана днес според вас?


- ShibinG
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
бензина е разбутал гадустите из резервоара и те са отишли в горивния филтър  
			
6>4
		- Mollov
- Мародератор
- 
				  
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Темата не е за технически въпроси и решаване на проблеми.
			
		- nakoone
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
RSxRacer написа:nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
срам те е да се оплачеш първи ли?тва е бмв форум забога...
Не ме е срам.
 
 Проблемите започнаха още при зареждане от SHELL(в една друга тема гласувах за тях).
Температурата беше -15 (по-борд)в 20:00 часа.Прибирах се и точно 50 метра преди вкъщи оборотите се вдигнаха до 4000.Паркирах и изчаках 1-2 минути,оборотите паднаха до 900.Помислих че се е оправило и я загасих.Два дни не я палих.
На третия ден сутринта при -25 градуса(температурен рекорд в Пловдив) и стартиране на двигателя,нищо не работеше както трябва.Оборотите играеха от 500 до 1500,двигателя тресеше и гаснеше.Пробвах още 1-2 пъти и се отказах.
На другия ден ден пак пробвах и пак същите симптоми.Светна и лампата CHECK ENGINE.Този път с помощта на газта,изчаках да вдигне двигателя температура.CHECK ENGINE светваше и угасваше няколко пъти(докато оборотите не заковаха на 900) и накрая угасна.
След това никакви проблеми.
Интересното в случая е,че и друг колега(с друга марка автомобил е) зареждащ в същия ден от Shell и той е имал същите проблеми.Това го разбрах по-късно.
Не знам дали е било от бензина,замръзнал кабел или от студа(3в1) но се случи.
Дали съм бил единствен от форума който си е признал,вие преценете.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana
 
	






 
