запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Dimitroff написа:adovet написа:Eто я как пали мойта с проблемна дюза при -21 градуса - 150к.с дизел
http://www.youtube.com/watch?v=u_lf4H53 ... e=youtu.be
Имаш за смяна май свещ...или реле ?
Прихлопа 2-3-4 пъти преди да успокои - сигурен признак за горното...![]()
П.с. Дали я подграваш 1 път или 10 пъти...все и е тази на 150коньовата![]()
Дюза - правихме диагностика и това излезе. Ти постави диагнозата по телефона с помоща на oci

- malenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: chirpan
- Пол: Мъж
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
audi a3 1.8Т
колата е вън, с акумулатора на нея, на -27, -25 както винаги
град Чурпан
колата е вън, с акумулатора на нея, на -27, -25 както винаги
град Чурпан

This is my FREEDOM
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
срам те е да се оплачеш първи ли?

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Това че е БМВ форум далеч не означава че всички коли в него, а и по принцип, са в перфектно и изрядно техническо състояние, позволяващо уверен старт дори при -20 градуса.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
Май не си прелиствал Е36 радела


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Прелисти го, защото никога и в никакъв случай не е възможно дизелова е46 да има подобен проблем 

- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Аз че запалих си запалих перфектно, ама ми угасна на един завой от замръзнала нафта
Нищо, поне майстора ми свали резервоара и го изчисти, че имаше боклуци вътре
нафта - Ромпетрол

Нищо, поне майстора ми свали резервоара и го изчисти, че имаше боклуци вътре

нафта - Ромпетрол

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Boyadjiev написа:Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда
С един резервоар 313км


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
(bubsa) написа:Boyadjiev написа:Абе пак запали от четвърт, ама с тоя сняг си ги удря 20 градско като я топим в 7500, ма нема как с тоя сняг си е направо кощунство човек да не я по пързаля както си му е реда
С един резервоар 313кмЗаболя ме главата като го напълних пак вчера...и пак ми се дава газ мамка му
Мани, трагедия... Като се прибрах стоях далеч от прозореца, че... След 1 вчера беше прекрасно времето, само Сливница беше леко опесъчена, навсякъде другаде беше аууууу






Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Колеги,помагайте!
Снощи паркирах колата около 19:00ч. и я запалих сутринта към 09:00ч.До тук няма проблеми,запали нормално за тези температури - малко повече въртене.После огасих колата пред работата ми след като я изчаках малко за позагрее.
Мина се около час и половина и трябваше да ходя до ено място с нея.Сядам и доста дълго повъртя докато запали,което ми се стори странно.След това пак я паркирах и след още един час отидох да я паля пак и отново запали след доста въртене.
Обикновено,паленето се бави само при първия старт за деня,следващите стартирания са от четвърт.
Някой да има идея какво може да се е получило.Температурите тук са около -10.
След като запали иначе не гасне и си върви номрлно.Преди няколко дни в нафтата сипъх около 3л бензин на около 35л нафта.
Та кажете какво стана днес според вас?
Снощи паркирах колата около 19:00ч. и я запалих сутринта към 09:00ч.До тук няма проблеми,запали нормално за тези температури - малко повече въртене.После огасих колата пред работата ми след като я изчаках малко за позагрее.
Мина се около час и половина и трябваше да ходя до ено място с нея.Сядам и доста дълго повъртя докато запали,което ми се стори странно.След това пак я паркирах и след още един час отидох да я паля пак и отново запали след доста въртене.
Обикновено,паленето се бави само при първия старт за деня,следващите стартирания са от четвърт.
Някой да има идея какво може да се е получило.Температурите тук са около -10.
След като запали иначе не гасне и си върви номрлно.Преди няколко дни в нафтата сипъх около 3л бензин на около 35л нафта.
Та кажете какво стана днес според вас?


- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
бензина е разбутал гадустите из резервоара и те са отишли в горивния филтър 

6>4
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
Темата не е за технически въпроси и решаване на проблеми.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: запалихте ли лесно на -15 градуса днес
RSxRacer написа:nakoone написа:От цял форум един ли не е имал проблеми?
срам те е да се оплачеш първи ли?тва е бмв форум забога...
Не ме е срам.

Проблемите започнаха още при зареждане от SHELL(в една друга тема гласувах за тях).
Температурата беше -15 (по-борд)в 20:00 часа.Прибирах се и точно 50 метра преди вкъщи оборотите се вдигнаха до 4000.Паркирах и изчаках 1-2 минути,оборотите паднаха до 900.Помислих че се е оправило и я загасих.Два дни не я палих.
На третия ден сутринта при -25 градуса(температурен рекорд в Пловдив) и стартиране на двигателя,нищо не работеше както трябва.Оборотите играеха от 500 до 1500,двигателя тресеше и гаснеше.Пробвах още 1-2 пъти и се отказах.
На другия ден ден пак пробвах и пак същите симптоми.Светна и лампата CHECK ENGINE.Този път с помощта на газта,изчаках да вдигне двигателя температура.CHECK ENGINE светваше и угасваше няколко пъти(докато оборотите не заковаха на 900) и накрая угасна.
След това никакви проблеми.
Интересното в случая е,че и друг колега(с друга марка автомобил е) зареждащ в същия ден от Shell и той е имал същите проблеми.Това го разбрах по-късно.
Не знам дали е било от бензина,замръзнал кабел или от студа(3в1) но се случи.
Дали съм бил единствен от форума който си е признал,вие преценете.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани