Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Хм... и аз моя го взех от Ауто + преди 4-5 години и до момента нямам ядове. Явно вече са се навъдили ментаци. Твоя от Вари2000 също е Behr нали? Ако не се бъркам е36 заводски е с Behr.
Последна промяна Mpower84 на 09 Окт 2011, 15:03, променена общо 1 път
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Може и такава партида да е хванал, доста се беше филмирал с тези термостати, зима връща зима!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Wahler с уж 10 години гаранция е към 30 лева мисля. Тези за които им се сменя целия корпус са по-скъпите. Мисля, че моя е само елемента.
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.
???!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
ognyan 74 написа:За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.
Той се обдухва и помпата върти, но термостата щом усети, че температурата пада трябва да затвори големия кръг и да остане само малкия да се върти, и така с многократни корекции да поддържа температура. Колегата просто трябва да смени термостата и нещата ще си дойдат в ред.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Jim Beam написа:Wahler с уж 10 години гаранция е към 30 лева мисля. Тези за които им се сменя целия корпус са по-скъпите. Мисля, че моя е само елемента.
Абе верно беше Wahler. Мисля си за Wahler, а пиша Behr.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Jim Beam написа:Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?
Колега, при мен беше така миналата година. Когато се спускам на скорост по надолнище без газ колата изстиваше. Аз знаех обаче, че не е нормално защото преди не правеше така. Друго колеги ме посъветваха, че е термостата и го смених . От тогава няма проблем и 5 км да се спускам стрелката не помръдва от средата.
Обърни внимание на това колко бързо ти загрява колата. Ако загрява бавно значи почти на 100% е от термостата. При мен не са, че изстиваше бързо когато се спускам, а и загряваше по-бавно от преди.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
колеги да не отварям нова тема, при -10градуса навън и парно на макс не е ли нормално да изстине почти до синьото при положение че карам 2-3 км. без газ

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Уж не е нормално кво кат си без газ гориво си върви. А по тоя въпрос наистина ли вярвате че компа не пуска бенз като се спускате на някаква предавка и не натискате педала на газта
( същото твърдение и в друг форум четох ) . Тва е в рамките на абсурдното. Значи ли че ако е вярно кат се натисне съединителя ( по време на въпросното спускане без газ ) и двигателя веднага пали и си работи на празен ход или си се търкаля колицата със загасен двигател . Ами ако направя това упражнение няколко пъти в рамките на две секунди кво ли ще стане,
не може . Ако не работи двигателя при такова спускане не в синьото ами във свръхсиньото ще иде ама той си бачка и докато е така температура ще има и за да е почти постоянна затова се грижи термостата както немалко отбелязаха и причината е той дет се вика .


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:колеги да не отварям нова тема, при -10градуса навън и парно на макс не е ли нормално да изстине почти до синьото при положение че карам 2-3 км. без газ
не е нормално до синьото да връща стрелката никога. последно кога си сменил термостат?
vladobate написа:Уж не е нормално кво кат си без газ гориво си върви. А по тоя въпрос наистина ли вярвате че компа не пуска бенз като се спускате на някаква предавка и не натискате педала на газта( същото твърдение и в друг форум четох ) . Тва е в рамките на абсурдното. Значи ли че ако е вярно кат се натисне съединителя ( по време на въпросното спускане без газ ) и двигателя веднага пали и си работи на празен ход или си се търкаля колицата със загасен двигател
за тебе абсурдно за нас истина. обеснявам: когато си на скорост и си махнеш крака от газта инжекторите прекъсват подаването на гориво и не се подава искра от свещите също. когато оборотите паднат под 1100 или 1000 зависи от мотора, отново се пуска гориво по инжекторите и искра за да не угасне мотора. така ECU-то управлява моторите BMW от доста години назад. затова и разходомера показва 0/100 като се спускаш без газ, а като изключиш от скорост ще видиш минимален разход. а да те питам ти като натиснеш съединителя да не би веднага да спираш коляновия вал от въртене


колкото за свръхсиньото, тва че няма искра и гориво като се спускаш без газ незначи, че валовете и буталата не се въртят! съответно има триене->температура. тва са елементарни неща мислете малко преди да ги "изцепвате"
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
За другото съм съгласен, ама с това "триене->температура" чакай да държиш мотора горещ...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
за тебе абсурдно за нас истина. обеснявам: когато си на скорост и си махнеш крака от газта инжекторите прекъсват подаването на гориво и не се подава искра от свещите също. когато оборотите паднат под 1100 или 1000 зависи от мотора, отново се пуска гориво по инжекторите и искра за да не угасне мотора. така ECU-то управлява моторите BMW от доста години назад. затова и разходомера показва 0/100 като се спускаш без газ, а като изключиш от скорост ще видиш минимален разход. а да те питам ти като натиснеш съединителя да не би веднага да спираш коляновия вал от въртенещото аз не успявам
колкото за свръхсиньото, тва че няма искра и гориво като се спускаш без газ незначи, че валовете и буталата не се въртят! съответно има триене->температура. тва са елементарни неща мислете малко преди да ги "изцепвате"
това е истината

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Не знам за принудителния празен ход дали се охлажда мотора ,ма моя вчера почна да изстудява при подаване на газ
Вчера си карам ,колата загрява с нормални темпове предвид температурите навън,лъха доволно топлина от парното и стрелката тамън докосна 12ч, пускам вентилатора на макс... След малко поглеждам стрелата и
.. върнала се назад .Тва в градски условия ,където понятието инерция и продължителен празен ход са несъвместими понятия в случая. Изтръпнах ,викам си термосата е фирясал ,слизам пипам маркучите ,долния студен на кокъл... шах. Качих се в колата ,върнах малко парното ,температурата отново отиде на 12ч ,набих се в некво задръстване и всичко си дойде на мястото
След това като се паркирах ,пипам пак маркучите и долния вече беше топъл след отваряне на големия кръг. Да е било -12/13 ,ама такова нещо за първи път ми се случи с тая кола от както я имам. Та в тия студове явно парното успява да преохлади мотора ,преди да е отворил термостата и да е развъртял цялата чорба ...

Вчера си карам ,колата загрява с нормални темпове предвид температурите навън,лъха доволно топлина от парното и стрелката тамън докосна 12ч, пускам вентилатора на макс... След малко поглеждам стрелата и



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
plradev написа:Не знам за принудителния празен ход дали се охлажда мотора ,ма моя вчера почна да изстудява при подаване на газ![]()
Вчера си карам ,колата загрява с нормални темпове предвид температурите навън,лъха доволно топлина от парното и стрелката тамън докосна 12ч, пускам вентилатора на макс... След малко поглеждам стрелата и.. върнала се назад .Тва в градски условия ,където понятието инерция и продължителен празен ход са несъвместими понятия в случая. Изтръпнах ,викам си термосата е фирясал ,слизам пипам маркучите ,долния студен на кокъл... шах. Качих се в колата ,върнах малко парното ,температурата отново отиде на 12ч ,набих се в некво задръстване и всичко си дойде на мястото
След това като се паркирах ,пипам пак маркучите и долния вече беше топъл след отваряне на големия кръг. Да е било -12/13 ,ама такова нещо за първи път ми се случи с тая кола от както я имам. Та в тия студове явно парното успява да преохлади мотора ,преди да е отворил термостата и да е развъртял цялата чорба ...
значи го приемам за нормално явление



Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Когато не се дава газ и се кара по инерция компа не пуска гориво. Двигагеля изстива и така.
Парното дърпа изключителна много от топлината.
Когато е студено двигателите загряват бавно. То за това хората са измислили печките.
Парното дърпа изключителна много от топлината.
Когато е студено двигателите загряват бавно. То за това хората са измислили печките.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани