Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Mpower84 » 09 Окт 2011, 15:01

Хм... и аз моя го взех от Ауто + преди 4-5 години и до момента нямам ядове. Явно вече са се навъдили ментаци. Твоя от Вари2000 също е Behr нали? Ако не се бъркам е36 заводски е с Behr.
Последна промяна Mpower84 на 09 Окт 2011, 15:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Nukem » 09 Окт 2011, 15:02

Може и такава партида да е хванал, доста се беше филмирал с тези термостати, зима връща зима!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Jim Beam » 09 Окт 2011, 16:57

Wahler с уж 10 години гаранция е към 30 лева мисля. Тези за които им се сменя целия корпус са по-скъпите. Мисля, че моя е само елемента.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от ognyan 74 » 09 Окт 2011, 18:39

За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.
???!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Dirty M5 driveR » 09 Окт 2011, 18:51

ognyan 74 написа:За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.


Той се обдухва и помпата върти, но термостата щом усети, че температурата пада трябва да затвори големия кръг и да остане само малкия да се върти, и така с многократни корекции да поддържа температура. Колегата просто трябва да смени термостата и нещата ще си дойдат в ред.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Mpower84 » 09 Окт 2011, 18:55

Jim Beam написа:Wahler с уж 10 години гаранция е към 30 лева мисля. Тези за които им се сменя целия корпус са по-скъпите. Мисля, че моя е само елемента.

Абе верно беше Wahler. Мисля си за Wahler, а пиша Behr.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 09 Окт 2011, 19:45

Jim Beam написа:Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?

Колега, при мен беше така миналата година. Когато се спускам на скорост по надолнище без газ колата изстиваше. Аз знаех обаче, че не е нормално защото преди не правеше така. Друго колеги ме посъветваха, че е термостата и го смених . От тогава няма проблем и 5 км да се спускам стрелката не помръдва от средата.
Обърни внимание на това колко бързо ти загрява колата. Ако загрява бавно значи почти на 100% е от термостата. При мен не са, че изстиваше бързо когато се спускам, а и загряваше по-бавно от преди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от mihal » 02 Фев 2012, 0:58

колеги да не отварям нова тема, при -10градуса навън и парно на макс не е ли нормално да изстине почти до синьото при положение че карам 2-3 км. без газ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от vladobate » 02 Фев 2012, 2:14

Уж не е нормално кво кат си без газ гориво си върви. А по тоя въпрос наистина ли вярвате че компа не пуска бенз като се спускате на някаква предавка и не натискате педала на газта :shock: ( същото твърдение и в друг форум четох ) . Тва е в рамките на абсурдното. Значи ли че ако е вярно кат се натисне съединителя ( по време на въпросното спускане без газ ) и двигателя веднага пали и си работи на празен ход или си се търкаля колицата със загасен двигател . Ами ако направя това упражнение няколко пъти в рамките на две секунди кво ли ще стане, :nono: не може . Ако не работи двигателя при такова спускане не в синьото ами във свръхсиньото ще иде ама той си бачка и докато е така температура ще има и за да е почти постоянна затова се грижи термостата както немалко отбелязаха и причината е той дет се вика .

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от b00st » 02 Фев 2012, 3:13

mihal написа:колеги да не отварям нова тема, при -10градуса навън и парно на макс не е ли нормално да изстине почти до синьото при положение че карам 2-3 км. без газ

не е нормално до синьото да връща стрелката никога. последно кога си сменил термостат?

vladobate написа:Уж не е нормално кво кат си без газ гориво си върви. А по тоя въпрос наистина ли вярвате че компа не пуска бенз като се спускате на някаква предавка и не натискате педала на газта :shock: ( същото твърдение и в друг форум четох ) . Тва е в рамките на абсурдното. Значи ли че ако е вярно кат се натисне съединителя ( по време на въпросното спускане без газ ) и двигателя веднага пали и си работи на празен ход или си се търкаля колицата със загасен двигател


за тебе абсурдно за нас истина. обеснявам: когато си на скорост и си махнеш крака от газта инжекторите прекъсват подаването на гориво и не се подава искра от свещите също. когато оборотите паднат под 1100 или 1000 зависи от мотора, отново се пуска гориво по инжекторите и искра за да не угасне мотора. така ECU-то управлява моторите BMW от доста години назад. затова и разходомера показва 0/100 като се спускаш без газ, а като изключиш от скорост ще видиш минимален разход. а да те питам ти като натиснеш съединителя да не би веднага да спираш коляновия вал от въртене :?: щото аз не успявам :mhihi:
колкото за свръхсиньото, тва че няма искра и гориво като се спускаш без газ незначи, че валовете и буталата не се въртят! съответно има триене->температура. тва са елементарни неща мислете малко преди да ги "изцепвате"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от ~Мишо~ » 02 Фев 2012, 9:21

За другото съм съгласен, ама с това "триене->температура" чакай да държиш мотора горещ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от PIPERKOV » 02 Фев 2012, 9:45

за тебе абсурдно за нас истина. обеснявам: когато си на скорост и си махнеш крака от газта инжекторите прекъсват подаването на гориво и не се подава искра от свещите също. когато оборотите паднат под 1100 или 1000 зависи от мотора, отново се пуска гориво по инжекторите и искра за да не угасне мотора. така ECU-то управлява моторите BMW от доста години назад. затова и разходомера показва 0/100 като се спускаш без газ, а като изключиш от скорост ще видиш минимален разход. а да те питам ти като натиснеш съединителя да не би веднага да спираш коляновия вал от въртене :?: щото аз не успявам :mhihi:
колкото за свръхсиньото, тва че няма искра и гориво като се спускаш без газ незначи, че валовете и буталата не се въртят! съответно има триене->температура. тва са елементарни неща мислете малко преди да ги "изцепвате"


това е истината :yes: съвсем нормално е да почне да изтива...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от plradev » 02 Фев 2012, 11:18

Не знам за принудителния празен ход дали се охлажда мотора ,ма моя вчера почна да изстудява при подаване на газ :mhihi:
Вчера си карам ,колата загрява с нормални темпове предвид температурите навън,лъха доволно топлина от парното и стрелката тамън докосна 12ч, пускам вентилатора на макс... След малко поглеждам стрелата и :shock: .. върнала се назад .Тва в градски условия ,където понятието инерция и продължителен празен ход са несъвместими понятия в случая. Изтръпнах ,викам си термосата е фирясал ,слизам пипам маркучите ,долния студен на кокъл... шах. Качих се в колата ,върнах малко парното ,температурата отново отиде на 12ч ,набих се в некво задръстване и всичко си дойде на мястото :mhihi: След това като се паркирах ,пипам пак маркучите и долния вече беше топъл след отваряне на големия кръг. Да е било -12/13 ,ама такова нещо за първи път ми се случи с тая кола от както я имам. Та в тия студове явно парното успява да преохлади мотора ,преди да е отворил термостата и да е развъртял цялата чорба ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от mihal » 02 Фев 2012, 11:26

plradev написа:Не знам за принудителния празен ход дали се охлажда мотора ,ма моя вчера почна да изстудява при подаване на газ :mhihi:
Вчера си карам ,колата загрява с нормални темпове предвид температурите навън,лъха доволно топлина от парното и стрелката тамън докосна 12ч, пускам вентилатора на макс... След малко поглеждам стрелата и :shock: .. върнала се назад .Тва в градски условия ,където понятието инерция и продължителен празен ход са несъвместими понятия в случая. Изтръпнах ,викам си термосата е фирясал ,слизам пипам маркучите ,долния студен на кокъл... шах. Качих се в колата ,върнах малко парното ,температурата отново отиде на 12ч ,набих се в некво задръстване и всичко си дойде на мястото :mhihi: След това като се паркирах ,пипам пак маркучите и долния вече беше топъл след отваряне на големия кръг. Да е било -12/13 ,ама такова нещо за първи път ми се случи с тая кола от както я имам. Та в тия студове явно парното успява да преохлади мотора ,преди да е отворил термостата и да е развъртял цялата чорба ...

значи го приемам за нормално явление :) , че в тия студове да отварям капака да барам маркучи.... най много да ма захлупи по главата тос капак :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от bmw325tds » 02 Фев 2012, 11:28

Когато не се дава газ и се кара по инерция компа не пуска гориво. Двигагеля изстива и така.
Парното дърпа изключителна много от топлината.
Когато е студено двигателите загряват бавно. То за това хората са измислили печките.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook