318 tds много трудно палене при минусови температури?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
ами явно ако искаш ела и пробвай с нашата и пак ще говорим 

Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Ами то "по елементарно" няма.. Сваляш колекторите и ги отвиваш, друг начин няма.
После ги пускаш с директен ток от акумулатора.
Също така замери с мулти цет или каквото имаш под ръка дали избощо ходи ток до тях.
После ги пускаш с директен ток от акумулатора.
Също така замери с мулти цет или каквото имаш под ръка дали избощо ходи ток до тях.
- kiky_7
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Аз като карах 525тдс в това време правех следното. Давам на контакт да изгасне лампата за подгрев на свещите, връщам ключа и така три пъти. Накрая пали от раз 



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
mgate написа:Пресиян Василев написа:свещи колега ,не мъчи колата повече ,сваляи колектора и сменяи и 4-те .
нафта
Свещи


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Свещи и нафта
и друго има май ама нали било от миналата година карай . Тая дюза кат сълзи що я не правиш колега или чакаш студеното да спреш да палиш. И не подгрявай два пъти профилактично , няма смисъл още в първото мнение-отговор беше на писано , че при една изгоряла се чуди доста тоя матор , лседва значи проверка . А колкото до нафтата тая година и за се чудя как паля на -16 с гориво в резервоара 60 на 40 процента нафта-масло
нямам проблем ,а иначе преди десетина години в София същата темп. запали с много мъки и дърпане един Голф че беше се кашасяла нафтичката.


- svetkos_
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd Touring
- Мечтае да кара: BMW M3/M5
- Детайли за колата: Малкият мук с голяма душа! :)
E36 318d Touring
E46 320d Touring
F11 530xd Touring
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Аз пък чакам да се стопли!
Не ще да запали и при това по няколко подгрева, даже реших да пусна и ток, че вече замина акумулатора - ниенте.
Може и свещи да са, мислих го, уж помпата работи, слагайки ухото я чувах. Не съм развивал да прегледам, но може и да има замръзване, не съм със зимната нафта. Сигурно и това е така. Като се стопли в края на седмицата ще сменят и свещите, освен това, което преди това излезе и колата не е в движение. Скапаният сняг я зари... Трябва ми някой с 4х4. 



- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Има ли течове на нафта вероятноста да гълта въздух е много голяма 

- Steve70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83
- Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
sixsixone написа:......
До колкото разбрах, възможностите са доста:
1-Неработеща подгревателна свещ/и --( ако е възможно някой да каже как най-елементарно да ги проверя, без много разглабяне)--
2-Неработещо реле за подгрева --(как се разбира дали работи и къде се намира???)--
3-Теча от дюзата --(изключвам го като вариант за сега, поради причината, че беше същия и миналата година)--
...
1. Сваляш акумулатора, гумения капак към купето. Има два куплунга, долния е за компа, горния е този които ти трябва.Изваждаш го и мериш с мултицет за късо директно на куплунга не помня номерата но: Едната сонда на дебелите кабели те са към свещите, а другата на маса пак от там мисля че беше кафяв кабел , а може и директно на двигателя. Не свирне ли,или си в безкрайност отиваш да купуваш свещи .
2.Намира се точно там, над компа от точка 1. Даваш на контакт, чакаш да изгасне "ламбата" на подгрева и се ослушваш, след около 10-20 секунди ще го чуеш как изщраква. При разглобено състояние от точка едно, от страна на релето мериш с мултицет или пробна "ламба" на 12 V . на изводите с дебелите кабели това от към релето и даваш на подгрев, ако светне или ти отчете 12 v, значи работи. Пипаме спокойно и внимателно, време има около 40 секунди е подгрева, да не вземеш в бързината да оцъкаш нещо. Ако не е разглобено, с пробна лампа и пробваш да премериш директно на свеща ако светне релето работи.
3. И аз. Ако след като запалиш на толкова въртене и имаш черни кълбета от дим зад тебе с мирис на сурова нафта, прескачаш точка 1 и 2. Купуваш 4 свещи и сменяш. Релето много трудно се прецаква.
Успех. Има вероятност да е желирана нафта, след като запалиш виждаш колко нафта имаш в резервоара и добавяш 10% -15% обикновен бензин. Даже е по евтин от нафтата и добавките

П.П.
Ако някой от термините мултицет и пробна лампа, или мерене с мултицет нищо не ти говори. Съвета ми е да отидеш на майстор. Чичко Мърфи е писал едни закони

Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Със сигурност умната дюза.При много студено ти пада нафтата и въртиш докато качи.Аз го имах същия проблем.
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Благодаря ви много за отговорите
Днес проверихме свещите, бачкат всичките. Релето също е проверено и то работи.
Забелязах обаче, че в прозрачните маркучи около фиктъра, като запаля, минават доста балончета (оставих я да поработи една минута, но не спряха да минават) ... Също в момента на изгасяне забелязах, че в маркучето преди филтъра (от страната на резервоара) сякаш нафтата се дръпна назад към резервоара и се появи голям балон въздух на нейно място.
Това какво трябва да означава, че системата е разхерметизирана? Или възвратния клапан на ел.помпата не работи (ако има такъв де)? Или се разхерметизира само от теча на умната дюза (макар, че споменах само къде се дръпна нафтата, което сякаш изключва дюзата... или греша)?
Какво ще ме посъветвате освен смяната на дюзата. Нещо мога ли да разбера или поправя около ел.помпата?
Също остава въпроса, защо на първо палене, при врътване на ключа светят и "дюзичка" и "подгрев" за около 20 сек и чак след това реално включва подгрева???
П.П. Днес запали от втория път, с по-енергично въртене (демек за по 10-тина сек.), без топли води.

Днес проверихме свещите, бачкат всичките. Релето също е проверено и то работи.
Забелязах обаче, че в прозрачните маркучи около фиктъра, като запаля, минават доста балончета (оставих я да поработи една минута, но не спряха да минават) ... Също в момента на изгасяне забелязах, че в маркучето преди филтъра (от страната на резервоара) сякаш нафтата се дръпна назад към резервоара и се появи голям балон въздух на нейно място.
Това какво трябва да означава, че системата е разхерметизирана? Или възвратния клапан на ел.помпата не работи (ако има такъв де)? Или се разхерметизира само от теча на умната дюза (макар, че споменах само къде се дръпна нафтата, което сякаш изключва дюзата... или греша)?
Какво ще ме посъветвате освен смяната на дюзата. Нещо мога ли да разбера или поправя около ел.помпата?

Също остава въпроса, защо на първо палене, при врътване на ключа светят и "дюзичка" и "подгрев" за около 20 сек и чак след това реално включва подгрева???
П.П. Днес запали от втория път, с по-енергично въртене (демек за по 10-тина сек.), без топли води.

Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Дюзичката светва първоначално на контакт щот компа си прави проверка на системите и трябва да загасне ама не след 20-на секунди ами примерно максимум 3-4сек. , подгрева си светка веднага също и почва да подгрява обаче 20-на сек. пак мноо то за това време вече е изключил даже. Та ако тия времена с в повече на дюзичката примерно мога да го свържа с теча от умната примерно оркъдето ти прави мизериите с паленето , хич не се чуди от това съм патил точно нещеше да откъне къде на третия път палеше само че сълзеше горката. Подгрева да свети токлоз също май не е нормално и нямам обяснение , та бързичко си оправи или смени умната дюза , пък и втора ръка рециклирани също се предлагат като добър вариант. После му мисли ама то вече може и всичко на място да си дойде. Успех.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Може да е само от дифтунгата на дюзата не е задължително да се сменя дюза 

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
И аз съм така, колега, че даже и по-зле... моето палене е 5 минути пред блока. След първото подгряване и въртене на стартера мотора се опитва да пали, но като чели на 2-3 цилиндара, които с всяко въртене на стартера се усещат как "работят" повече (работят е по-скоро да припали мотора на съвсем ниски обороти и само ТРЕСЕ цялата кола
)
Направих ревизия на ГНП-то, смених си маркучите, сложих клапан (еднопосочен). Другото е, че като реши да запали тръгва от някакви можеби да са 200тина оборота и пак тресе цялата кола и лееко по леко оборотите се вдигат до нормалните (за студен тдс ! ), а отзад не виждам блока, на 4 метра от мен от сурова нафта (тъмно СИВ пушек) 4-5 секунди и после си е съвсем нормално всичко. През деня си паля от раз, но престои ли вечерта... за*би... та мисълта ми е, че утре сутринта, пради да съм палил колата ще ида да си купя 4 нови свещи и ще видя как е. Ще пиша за резултат тук до неделя. Поздрави



- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
SHTILL написа:И аз съм така, колега, че даже и по-зле... моето палене е 5 минути пред блока. След първото подгряване и въртене на стартера мотора се опитва да пали, но като чели на 2-3 цилиндара, които с всяко въртене на стартера се усещат как "работят" повече (работят е по-скоро да припали мотора на съвсем ниски обороти и само ТРЕСЕ цялата кола)
Направих ревизия на ГНП-то, смених си маркучите, сложих клапан (еднопосочен). Другото е, че като реши да запали тръгва от някакви можеби да са 200тина оборота и пак тресе цялата кола и лееко по леко оборотите се вдигат до нормалните (за студен тдс ! ), а отзад не виждам блока, на 4 метра от мен от сурова нафта (тъмно СИВ пушек) 4-5 секунди и после си е съвсем нормално всичко. През деня си паля от раз, но престои ли вечерта... за*би... та мисълта ми е, че утре сутринта, пради да съм палил колата ще ида да си купя 4 нови свещи и ще видя как е. Ще пиша за резултат тук до неделя. Поздрави
... та нали обещах резултат - НИТО една изгоряла свещ... и сега какво ?
не ми течат никакви дюзи от никъде, смених маркучетата за излишната нафта, доставящата помпа в резервоара си прави налягане + това НЯМАМ БАЛОНЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ. Никъде не смуче въздух. Кажете как да процедирам. Студена, закачена на диагностика ли ?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
SHTILL написа:SHTILL написа:И аз съм така, колега, че даже и по-зле... моето палене е 5 минути пред блока. След първото подгряване и въртене на стартера мотора се опитва да пали, но като чели на 2-3 цилиндара, които с всяко въртене на стартера се усещат как "работят" повече (работят е по-скоро да припали мотора на съвсем ниски обороти и само ТРЕСЕ цялата кола)
Направих ревизия на ГНП-то, смених си маркучите, сложих клапан (еднопосочен). Другото е, че като реши да запали тръгва от някакви можеби да са 200тина оборота и пак тресе цялата кола и лееко по леко оборотите се вдигат до нормалните (за студен тдс ! ), а отзад не виждам блока, на 4 метра от мен от сурова нафта (тъмно СИВ пушек) 4-5 секунди и после си е съвсем нормално всичко. През деня си паля от раз, но престои ли вечерта... за*би... та мисълта ми е, че утре сутринта, пради да съм палил колата ще ида да си купя 4 нови свещи и ще видя как е. Ще пиша за резултат тук до неделя. Поздрави
... та нали обещах резултат - НИТО една изгоряла свещ... и сега какво ?
не ми течат никакви дюзи от никъде, смених маркучетата за излишната нафта, доставящата помпа в резервоара си прави налягане + това НЯМАМ БАЛОНЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ. Никъде не смуче въздух. Кажете как да процедирам. Студена, закачена на диагностика ли ?
Просто и измери компресията, ако е под 22 на няколо цилидъра , си за ремонт.

37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани