-

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от ZLATIST » 18 Дек 2011, 13:31

NAPSTERS написа:
ZLATIST написа:
NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямам :roll: незнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.


Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота :wave:

ами мисля,че не е нормално, защото всички останали 20,23 и 25-ици при студен старт качват максимум до 1200 об. при мен се е случвало да качи и до 2300. което е кофти за мотора, лампата на маслото още не е угаснала, а мотора е в 2 и кондурма оборота.....дали ти се струва нормално?


Ти сам казваш,че "проблема" е на лице само с 28-цовото ЕКУ,а при другите-не.Сигурно за това не го прави при другите шестаци,а само при 28-цата.Оборотите при студения старт е нормално да се командват от ЕКУ-то взависимост от температурата вън.Лятото ми качва "само" до 1500 к.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от spacepl » 19 Дек 2011, 1:03

Преди малко беше -2,5 и вдигна до 1100, странна работа. :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от bmw_n00b » 19 Дек 2011, 20:35

Зависи на каква температура ти е двигателя най-вероятно. Твоята, доколкото знам е автомат и затова не може да направиш разликата. Моят мотор е 2.5 и се форсира до 1200-1300 оборота на около 0 градуса при студен старт. След това, въпреки че тихите обороти падат на място, като я пусна на втора, без газ не мога да я удържа. Имам предвид, че когато е топла спира на втора без газ, а когато е студена, пускам газта и точно преди да почне да спира и да трябва да натисна съединител за да не изгасне тя хуква... Т.е. електрониката регулира сместа така че да постигне най-бързо загряване на катализаторите и въобще работна температура. А първоначалното форсиране е просто почване от по-високи стойности до намиране на оптималните. Над 1500-2000 оборота може да има съмнения за някакви аномалии, но до тези стойности оборота не бих се притеснявал много стига да са в рамките на 1-3 сек. Не е толкова страшно, че не се е качило маслото колкото температурното разширение на различните материали, от които е съставен двигателя. От там нататък вече може да се търси проблем с вакум и причиняващи го замръзващи кондензи в клапан картерни газове, усилвател спирачки... На който му вдига над 1500 да пробва да запали с отворена капачка на маслото или откачен маркуч за клапана на картерните газове.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 21.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
Мечтае да кара: F10

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от balcanbas » 20 Дек 2011, 0:05

spacepl написа:Преди малко беше -2,5 и вдигна до 1100, странна работа. :paranoid:



колега и на мен от 4 дни ми пали и ги вдига до 1100 оборота и не се изфорсира до 1,7К ... и най-странното ми беше, че спря да се изфорсира, скед като смених клапана на картерните газове...
Ходих при един майстор и го питах за какви пари ще ми го смени, кат ми каза 40 лв си викам на ум 'ти луд ли си бе човек' ... отидох пред нас и точно за 15 мин го смених + 5 мин да помисля как трябва да стигна до него .... супер лесна е смяната + това си го направих със сигурност по-добре от майсторите.
Мнения дали може да се дължи на това ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Димитровград / Хасково
Пол: Мъж

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от uBaH » 20 Дек 2011, 8:25

M52B28TU: Тази сутрин, при температура от точно 3 градуса - 1100 оборота и паднаха. Тия дни ще пътувам с колата всяка сутрин, така че ако захладнее още, ще пиша отново.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от spacepl » 30 Яну 2012, 15:29

Тази сутрин при -14 точно 2000 оборота. Сменени са датчици на колянов и разпределителен вал, датчици за темепратура на мотора и входящия въздух - всичко с ново и оригинално + още компютър и две бобини. Освен, че ми е по-спокойно че вече ми е нова електрониката положението си е все същото. Сега ще търся дебитомер за проба.

ПС: balcanbas При теб след смяната на филтъра на картерните газове получавало ли се е това форсиране пак?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от twake » 30 Яну 2012, 16:48

Аз съм с м52б20. Забелезал съм, че когато е -10 или по-студено има форсиране до 2к и падат веднага на нормалните. Но рядко падат толкова тем (до -10) и ест много рядко се получава :mhihi:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от boksioraE39 » 31 Яну 2012, 8:51

ZLATIST написа:
NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямам :roll: незнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.


Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота :wave:


Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи... :mhihi:
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?! :kuku:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от ZLATIST » 31 Яну 2012, 10:43

boksioraE39 написа:
ZLATIST написа:
NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямам :roll: незнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.


Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота :wave:


Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи... :mhihi:
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?! :kuku:


Ами такива са "умнико" каквито съм ги писал,не си ги измислям :dummy:
ПП:Не се притеснявай,тия дни има много сняг и няма да я паля!
Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от boksioraE39 » 31 Яну 2012, 10:55

ZLATIST написа:
boksioraE39 написа:
ZLATIST написа:
NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямам :roll: незнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.


Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота :wave:


Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи... :mhihi:
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?! :kuku:


Имаш ЛС! :winky:
Последна промяна boksioraE39 на 31 Яну 2012, 11:08, променена общо 1 път
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: форсиране на студен мотор М52

Мнение от ZLATIST » 31 Яну 2012, 11:04

boksioraE39 написа:
ZLATIST написа:
boksioraE39 написа:
ZLATIST написа:
NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямам :roll: незнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.


Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота :wave:


Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи... :mhihi:
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?! :kuku:


Ами такива са "умнико" каквито съм ги писал,не си ги измислям :dummy:
ПП:Не се притеснявай,тия дни има много сняг и няма да я паля!


Смотляк не се напиняи много.... :winky: ;) ;)
Иначе да не ти казвам на кое ми дреме кои от кенефите ще палиш.. :mhihi:
Сори за :OT:
Ако имаш некви претенций :arrow: ЛС ;)
П.П И щото си много ПРОСТ и не разбра какво написах горе го прочети ОТНОВО и пак се извърляи като чикия! :dummy:


Това можеше ти го пишеш на ЛС,а не да показваш пред всички колко ти е голяма пишката,глупчо!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: -

Мнение от El Diablo » 31 Яну 2012, 13:06

аре свършихте ли със студения старт :mhihi:
що ми ровите теми от летото на 94та

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: -

Мнение от spacepl » 31 Яну 2012, 13:14

Ти кажи оправи ли го, ровенето го остави на нас :)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook