-
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: форсиране на студен мотор М52
NAPSTERS написа:ZLATIST написа:NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямамнезнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.
Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота
ами мисля,че не е нормално, защото всички останали 20,23 и 25-ици при студен старт качват максимум до 1200 об. при мен се е случвало да качи и до 2300. което е кофти за мотора, лампата на маслото още не е угаснала, а мотора е в 2 и кондурма оборота.....дали ти се струва нормално?
Ти сам казваш,че "проблема" е на лице само с 28-цовото ЕКУ,а при другите-не.Сигурно за това не го прави при другите шестаци,а само при 28-цата.Оборотите при студения старт е нормално да се командват от ЕКУ-то взависимост от температурата вън.Лятото ми качва "само" до 1500 к.

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: форсиране на студен мотор М52
Преди малко беше -2,5 и вдигна до 1100, странна работа. 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: форсиране на студен мотор М52
Зависи на каква температура ти е двигателя най-вероятно. Твоята, доколкото знам е автомат и затова не може да направиш разликата. Моят мотор е 2.5 и се форсира до 1200-1300 оборота на около 0 градуса при студен старт. След това, въпреки че тихите обороти падат на място, като я пусна на втора, без газ не мога да я удържа. Имам предвид, че когато е топла спира на втора без газ, а когато е студена, пускам газта и точно преди да почне да спира и да трябва да натисна съединител за да не изгасне тя хуква... Т.е. електрониката регулира сместа така че да постигне най-бързо загряване на катализаторите и въобще работна температура. А първоначалното форсиране е просто почване от по-високи стойности до намиране на оптималните. Над 1500-2000 оборота може да има съмнения за някакви аномалии, но до тези стойности оборота не бих се притеснявал много стига да са в рамките на 1-3 сек. Не е толкова страшно, че не се е качило маслото колкото температурното разширение на различните материали, от които е съставен двигателя. От там нататък вече може да се търси проблем с вакум и причиняващи го замръзващи кондензи в клапан картерни газове, усилвател спирачки... На който му вдига над 1500 да пробва да запали с отворена капачка на маслото или откачен маркуч за клапана на картерните газове.
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: форсиране на студен мотор М52
spacepl написа:Преди малко беше -2,5 и вдигна до 1100, странна работа.
колега и на мен от 4 дни ми пали и ги вдига до 1100 оборота и не се изфорсира до 1,7К ... и най-странното ми беше, че спря да се изфорсира, скед като смених клапана на картерните газове...
Ходих при един майстор и го питах за какви пари ще ми го смени, кат ми каза 40 лв си викам на ум 'ти луд ли си бе човек' ... отидох пред нас и точно за 15 мин го смених + 5 мин да помисля как трябва да стигна до него .... супер лесна е смяната + това си го направих със сигурност по-добре от майсторите.
Мнения дали може да се дължи на това ?
- uBaH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Димитровград / Хасково
- Пол: Мъж
Re: форсиране на студен мотор М52
M52B28TU: Тази сутрин, при температура от точно 3 градуса - 1100 оборота и паднаха. Тия дни ще пътувам с колата всяка сутрин, така че ако захладнее още, ще пиша отново.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: форсиране на студен мотор М52
Тази сутрин при -14 точно 2000 оборота. Сменени са датчици на колянов и разпределителен вал, датчици за темепратура на мотора и входящия въздух - всичко с ново и оригинално + още компютър и две бобини. Освен, че ми е по-спокойно че вече ми е нова електрониката положението си е все същото. Сега ще търся дебитомер за проба.
ПС: balcanbas При теб след смяната на филтъра на картерните газове получавало ли се е това форсиране пак?
ПС: balcanbas При теб след смяната на филтъра на картерните газове получавало ли се е това форсиране пак?
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: форсиране на студен мотор М52
Аз съм с м52б20. Забелезал съм, че когато е -10 или по-студено има форсиране до 2к и падат веднага на нормалните. Но рядко падат толкова тем (до -10) и ест много рядко се получава 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: форсиране на студен мотор М52
ZLATIST написа:NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямамнезнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.
Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота
Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи...

На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: форсиране на студен мотор М52
boksioraE39 написа:ZLATIST написа:NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямамнезнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.
Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота
Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи...![]()
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?!
Ами такива са "умнико" каквито съм ги писал,не си ги измислям

ПП:Не се притеснявай,тия дни има много сняг и няма да я паля!

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: форсиране на студен мотор М52
ZLATIST написа:boksioraE39 написа:ZLATIST написа:NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямамнезнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.
Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота
Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи...![]()
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?!
Имаш ЛС!

Последна промяна boksioraE39 на 31 Яну 2012, 11:08, променена общо 1 път

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: форсиране на студен мотор М52
boksioraE39 написа:ZLATIST написа:boksioraE39 написа:ZLATIST написа:NAPSTERS написа:не е нормално разбирасе, аз когато смених моя мотор и карах с 20-ковото ЕКУ нямах никакъв проблем със студения старт. след като сложих 28-цовото проблема с изфорсирването се появи, но при мен го прави рядко. от една седмица съм с нов акумолатор, че стария се скапа , и проблем за момента нямамнезнам дали има някъква зависимост,но ще пиша ако има промяна след известно време.
Защо си мислиш колега,че не е нормално това изфорсирване?!Моята 328-ца е сток и тази сутрин при 3 грауса температура,като запалих оборотомера отиде до 3000к оборота
Пази я днеска че е -20 да не почне да маа прекъсвачи...![]()
На приятели с 520,525,528,540 няма такова форсиране! Дигат леко но к'ви са тия 3000-оборота на студен матор?!
Ами такива са "умнико" каквито съм ги писал,не си ги измислям![]()
ПП:Не се притеснявай,тия дни има много сняг и няма да я паля!
Смотляк не се напиняи много....![]()
![]()
![]()
Иначе да не ти казвам на кое ми дреме кои от кенефите ще палиш..![]()
Сори за![]()
Ако имаш некви претенцийЛС
![]()
П.П И щото си много ПРОСТ и не разбра какво написах горе го прочети ОТНОВО и пак се извърляи като чикия!
Това можеше ти го пишеш на ЛС,а не да показваш пред всички колко ти е голяма пишката,глупчо!

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани