Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Принципно таралежа отговаря за вентилатора...
Ако ще сваляш прасето, много работа те чака...
И фреона ще иде ... После трябва да приготвиш мин 60лв. за зареждане
Ако ще сваляш прасето, много работа те чака...
И фреона ще иде ... После трябва да приготвиш мин 60лв. за зареждане
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
jakson написа:Принципно таралежа отговаря за вентилатора...
Ако ще сваляш прасето, много работа те чака...
И фреона ще иде ... После трябва да приготвиш мин 60лв. за зареждане
Преди да се сваля каквото и да било може да се провери на място мотора откача му се буксата и на него плюса е постоянен подава му се само маса на кафявия кабел и ако не работи е ясно, че е мотора.
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Четките на праното са заминали моите ги сменях малко трудно става и самия демонтаж на винтелатора е труден
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Днес от самосебеси тръгна този вентилатор..абсолютно нищо не съм пипал...ей на скимна му тръгна
Все още не съм пипал вентилатора...ако не бях пробвал др таралеж и управление щях да кажа категорично ТАРАЛЕЖА е за смяна,но не е от него
Предпазители здрави,таралеж и управление също...филма е МЪГЛА


Предпазители здрави,таралеж и управление също...филма е МЪГЛА

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
при мене беше абсолютно същото тръгна си сам. само че явно като съм махал тия клеми и тогава се е случило да тръгне просто. тва е много рядко, но го прави така че колегите на които не им върти перката да изчакат просто да и дойде кефа.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
ако е мотора той или работи или не щом е тръгна сигурно проблема е в таралежа или пък буксата му самите пинчета се разхлабват и не правят контакт и при дупка или неравност може да тръгне.
Към колегата по горе на който ме е заработило провери си буксата на таралежа и ако можеш и стисни малко пинчетата така, че да влиза стегнато в таралежа.
Към колегата по горе на който ме е заработило провери си буксата на таралежа и ако можеш и стисни малко пинчетата така, че да влиза стегнато в таралежа.
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Колата не се кара...стои в гаража тъй като пред него има мн сняг 
ей така на място както си стои пробвах един ден и тръгна...работи всичко на 6,изкл колата пак пробвах и не..не работеше , ще проверя буксите на таралежа но ме съмнява..доста стабилно влизат..няма луфт,аххх само това време малко да се подобри знам какво ще напрая ама

ей така на място както си стои пробвах един ден и тръгна...работи всичко на 6,изкл колата пак пробвах и не..не работеше , ще проверя буксите на таралежа но ме съмнява..доста стабилно влизат..няма луфт,аххх само това време малко да се подобри знам какво ще напрая ама

Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Аз като собственик на тази тема..
да се изкажа и аз
.
Благодарение на поста на колегата Jakson и неговата тема по въпроса мотора работи. Свалих така наречения таралеж , който се намира под шофьорската кора на Е36 купе, нагрях залятото и го изчоплих с тънка отверка. Спойките на крайните транзистори(същите като на неговата снимка) изглеждаха доста зле. От годините и от температурата се бяха спукали и явно не са давали контакт. Припоих ги и тръгна. Остава сега да ги залея със топъл силикон и да събирам кората. До колко ще работи ще си покаже.
Още веднъж благодаря за отговорите и мисля, че ще бъде много полезно ако се сложи и този проблем в темата с често срещани проблеми с Е36.


Благодарение на поста на колегата Jakson и неговата тема по въпроса мотора работи. Свалих така наречения таралеж , който се намира под шофьорската кора на Е36 купе, нагрях залятото и го изчоплих с тънка отверка. Спойките на крайните транзистори(същите като на неговата снимка) изглеждаха доста зле. От годините и от температурата се бяха спукали и явно не са давали контакт. Припоих ги и тръгна. Остава сега да ги залея със топъл силикон и да събирам кората. До колко ще работи ще си покаже.
Още веднъж благодаря за отговорите и мисля, че ще бъде много полезно ако се сложи и този проблем в темата с често срещани проблеми с Е36.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
hyperbass написа:Аз като собственик на тази тема..да се изкажа и аз
.
Благодарение на поста на колегата Jakson и неговата тема по въпроса мотора работи. Свалих така наречения таралеж , който се намира под шофьорската кора на Е36 купе, нагрях залятото и го изчоплих с тънка отверка. Спойките на крайните транзистори(същите като на неговата снимка) изглеждаха доста зле. От годините и от температурата се бяха спукали и явно не са давали контакт. Припоих ги и тръгна. Остава сега да ги залея със топъл силикон и да събирам кората. До колко ще работи ще си покаже.
Още веднъж благодаря за отговорите и мисля, че ще бъде много полезно ако се сложи и този проблем в темата с често срещани проблеми с Е36.
Колега, много се радвам, че съм ти бил полезен, а и че си оправил проблема!
Аз лично не се бях сетил да стопя тази заливка, а и не знаех отдолу какво може да има...
Знам сега как се чувстваш след като си решил проблема

Желая ти всичко най-добро!
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Браво на колегата , радвам се за теб
При мен все още не е решен проблема...забелязвам следното явление, колата стои 2 дена не се кара...при първото стартиране РАБОТИ...искл колата пак паля и давам да духа...нема неработи!
след това пак прави този проблем....Таралежа е сменен...управлението работи тествано е ...мотор не съм пипал все още

При мен все още не е решен проблема...забелязвам следното явление, колата стои 2 дена не се кара...при първото стартиране РАБОТИ...искл колата пак паля и давам да духа...нема неработи!
след това пак прави този проблем....Таралежа е сменен...управлението работи тествано е ...мотор не съм пипал все още

Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Ами айде и от мен още една възможна причина със силата на таралежа , че много го набеждавате
. Таралежа какво прави , приема сигнал от управлението за желанието на чоляка да пусне вентилатора със някаква определена скорост , преобразувайки този сигнал пуска към мотора на вентилатора съответното напрежение и той си тръгва с определена скорост . Дотук добре евентуално в буксата на таралежа има вход силов ( + и - ) все пак тази схема вътре трябва да се захрани и изход пак ( + и - ) на изхода може да подадете 12V и да видите бачка ли вентилатора или цъ , след като сте установи че работи другата причина може да е самия таралеж , ама ако сте сложили работещ отдругаде какво остава , петия кабел във въпросната букса , най-тънкия и носител на сигнала от управлението . Тоз кабел е едва 0.25мм и е много уязвим на прекъсвания колкото и невероятно да звучи точно там открих проблем в последната извивка дето прави преди буксата иначе по-нагоре е захванат тук таме и трудно да се мандахерца от друсания и т.н. Та след като поломих явно здрав таралеж опитвайки се да се добера до заветните спойки открих че точно на мен ( по-скоро на баджанака колата ) се падна съвсем друг и мисля не така лесен за отремонтиране таралеж където платката се намира на близо 25мм дълбочина и няма ясно изразени спойки на транзисторите ( ако ги има ) . Та това кабелче прави големи мизерии , вентилатора си тръгва кога си иска никакво повторение в дефекта и кат го разнърдах това кабелче почна да си мени оборотите спира , тръгва , усилва се и т.н. което ясно показва полусксване и лоша връзка като на външен вид нищо не си личеше. Оправията е ново кабелче от упралението до буксата или поне замяната му в някакъв участък до преди управлението където има досег . Живи и здарави . Таралежа за който говоря е Сименсов и наистина няма нищо общо с показаните на снимките в тази и още няколко теми по отремонтиране на таралежи.

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
На един познат така миналия месец му стана на ТДС "м41".Пуска парно но няма никой,ама показва на дисплея зададената температура.гледах ме бушоните ,но бяха добре.След което тръгнахме на път с колата,но като засили идва леко топъл въздух.Спряхме е пред блока и отворихме отсека на моторчето за парното(в двигателния отсек ) и установихме ,че моторчето от студовете е замръзнало(по-трудно се движеше перката).Раздвижихме перката на моторчето напред назад около 1 мин. въртене,след което зглобихме всичко в обратен ред и си дойде струята топъл въздух .може да имаш и ти същия проблем не знам !!! Пробвай ако искаш работата е не повече от 15 мин. зависи ако знаеш какво трябва да правиш ,иначе няма нищо сложно.
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
Направо съм побеснял...мотора работи,пробвахме го....егати случая аз, управление от друга кола+таралеж работещи , не тръгва!Принудително пускане на мотора тръгва.....обаче най интересното е следното: Цял ден човъркане не работи и това е .... вечерта заключвам колата с всичко зглобено , нейните си чарколаци ....поредната нощ в РАЗМИСЛИ и СТРАСТИ
Сутринта зареден с енергия отивам до колата , давам контакт паля я и оопппп магията се случва...всичко работи без абсолютно никви проблеми...сякаш не е тя кола
Радвам се малко на вентилатор , парно около 1-2 мин после викам сега ще те изгася....гася и пак паля.....нъццц никой няма , колата си стои на мястото не се мърда! Е й туй направо ме изкърти... бахти щайгата аз чудата....ще ходя на врачка
друго не намирам като решение за сега

Сутринта зареден с енергия отивам до колата , давам контакт паля я и оопппп магията се случва...всичко работи без абсолютно никви проблеми...сякаш не е тя кола

Радвам се малко на вентилатор , парно около 1-2 мин после викам сега ще те изгася....гася и пак паля.....нъццц никой няма , колата си стои на мястото не се мърда! Е й туй направо ме изкърти... бахти щайгата аз чудата....ще ходя на врачка

друго не намирам като решение за сега
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
по тоците проверявал ли си? заземявания работи?
Re: Проблем на дигиталния климатроник: не работи мотора.
red bulll написа:Направо съм побеснял...мотора работи,пробвахме го....егати случая аз, управление от друга кола+таралеж работещи , не тръгва!Принудително пускане на мотора тръгва.....обаче най интересното е следното: Цял ден човъркане не работи и това е .... вечерта заключвам колата с всичко зглобено , нейните си чарколаци ....поредната нощ в РАЗМИСЛИ и СТРАСТИ![]()
Сутринта зареден с енергия отивам до колата , давам контакт паля я и оопппп магията се случва...всичко работи без абсолютно никви проблеми...сякаш не е тя кола![]()
Радвам се малко на вентилатор , парно около 1-2 мин после викам сега ще те изгася....гася и пак паля.....нъццц никой няма , колата си стои на мястото не се мърда! Е й туй направо ме изкърти... бахти щайгата аз чудата....ще ходя на врачка![]()
друго не намирам като решение за сега
Чете ли ми последния пост и ако да провери ли това кабелче. То няма кво да му проверяваш ами докато си пуснал управлението да върти вентилатора размърдай кабелчето с ръка повечко време и на няколко места достъпни . Това дет си сменил за проба работещо и работещия вентилатор и като теглиш равното в уравнението какво остава непроверено - кабелния сноп от управлението до таралежа. Ей тва си провери и споко има и по-лошо винаги тъй че жив и здрав и успех.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани