запитване за блокажа на дифаренциала
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
maikooo написа:vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.
Доста го задържах, но и този феномен не се появи при мен, а го очаквах

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
maikooo написа:vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.
Точно така.



- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
vavilon написа:maikooo написа:vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.
Точно така.Бях забравил за това
чак си виках, еее... прееб_х го.
Но след изключване, всикчо си беше ОК.
Да де, ама какъв му е, аджеба смисълът на това задържане. Някой може ли да даде смислен и НЕспорен отговор

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
vladobosh написа:vavilon написа:maikooo написа:vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.
Точно така.Бях забравил за това
чак си виках, еее... прееб_х го.
Но след изключване, всикчо си беше ОК.
Да де, ама какъв му е, аджеба смисълът на това задържане. Някой може ли да даде смислен и НЕспорен отговор
Някои автомобили имат система ASC+T. При еднократно натискане се изключва системата и се активира ADB (Automatic Diff Brake). При задържане от 3 секунди се изключват и двете системи. Това съм го взел като информация от Manual за фейслифт е46.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
dido0o``` написа:vladobosh написа:vavilon написа:maikooo написа:vavilon написа:И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо.
Единственото, което се случва е, че при по-продължително задържане после не може да се активира от бутона, а трябва да се изгаси колата и при следващо стартиране система отново си е активна.
Точно така.Бях забравил за това
чак си виках, еее... прееб_х го.
Но след изключване, всикчо си беше ОК.
Да де, ама какъв му е, аджеба смисълът на това задържане. Някой може ли да даде смислен и НЕспорен отговор
Някои автомобили имат система ASC+T. При еднократно натискане се изключва системата и се активира ADB (Automatic Diff Brake). При задържане от 3 секунди се изключват и двете системи. Това съм го взел като информация от Manual за фейслифт е46.
При мойта е така. Като го натисна веднъж изключва само спирането на задните колела, но като го задържа светва в жълто и една удивителна в кръгче и колата си ми става баш като жигулките едно време.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Аз съm пробвал това на моята, но 4x4 явно не става.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
RaHzElChO написа:Аз съm пробвал това на моята, но 4x4 явно не става.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Задръж повече от 10 секунди бутона без да го пускаш

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Dimitroff написа:RaHzElChO написа:Аз съm пробвал това на моята, но 4x4 явно не става.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Задръж повече от 10 секунди бутона без да го пускаш
Тц, освен, че спря да се пуска и спира, есе едно се прецака нещо. Не пробвах като загасих колата дали се оправи.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
През седмицата ще се обадя да се видим и да погледнем 

- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Тъй като не успях да разбера след неколкократни пътни проби и прочит на темата, варианта в който след продължително натискане на бутон ASC без да светват други лампи освен самото ASC и невъзможност да изгасне освен чрез рестартиране на ДВГ системата за блокаж от кой тип е?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
IVЕ написа:Тъй като не успях да разбера след неколкократни пътни проби и прочит на темата, варианта в който след продължително натискане на бутон ASC без да светват други лампи освен самото ASC и невъзможност да изгасне освен чрез рестартиране на ДВГ системата за блокаж от кой тип е?
Най-простия ,вероятно Е46 98-00 година


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Kak сте в снеговете сега минавате ли от всякъде
Аз тая зима по сериозно я карам и да не чуе дявола не ме е оставяла, миналата седмица бях на ски в Пампорово и минах от всякъде без проблемно. АСЦ-то си помага значително в снега. Имаше на места коли с предно закъсали, но бмв-то минаваше без проблем 


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
spower написа:Kak сте в снеговете сега минавате ли от всякъдеАз тая зима по сериозно я карам и да не чуе дявола не ме е оставяла, миналата седмица бях на ски в Пампорово и минах от всякъде без проблемно. АСЦ-то си помага значително в снега. Имаше на места коли с предно закъсали, но бмв-то минаваше без проблем
И така и иначе....пред нас карам ДСЦ - офф - както и на излизане от гаража...това което забелязах,е че като влезна в някой коловоз и отдолу лед е по-добре с иключена система,поради факта че като почне да върти и до толкова спира колелата,че още малко ще загасне - изключвам и контрола е малко по-добър

Но завиждам на моменти на тези с допълнение Х

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Как да сме...
Само при паркирване имам проблеми, до като излеза или влеза в коловозите. Не изключвам АСЦ, само при фън. Гуми Контита с грайфер на нови, но мноого стар дот. Демек PVC-та, напомпени на 2атм не повече, че става страшно. 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани