Най икономичната Е36ца ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Най икономичната Е36ца ?
bum_bum написа:Нямам нищо против газта, щом се търси икономия. Даже много ме е яд, че не си взех 20-ка на газ, а ТДС- а.
Съпътстващите проблеми за мен на първо място са некачествено монтаж, по-честа смяна на свещи да речем, гниенето на генерацията с проблема с гадното качество на газта.
Ако се сложи добре инсталацията далеч предпочитам газта пред дизела.

- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Най икономичната Е36ца ?
Щом няма вариант за газ и аз бих посъветвал колегата, както много хора преди мен или 318тдс компакт, или 318и седанче от последните. Взимаш по-читавата и си се возиш



- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Най икономичната Е36ца ?
И аз съм ЗА малкия тдс, но компакт, че иначе множко му идва седанчето, камоли комбито.

Re: Най икономичната Е36ца ?
Щом Газ-та там не е добър вариянт, 318tds е колата
Но трябва много да внимаваш при покупката на TDS.. Доказано
Ако гледаш и подбираш внимателно и попаднеш на запазена 318tds, да речем компакт от по-крайните години, - Няма да имаш никакви проблеми.
Аз лично, имам приятел с 318tds Touring, и нямам лоши впечетления (вървеж/разход) незначителна е разликата спрямо Компакта. Убеден съм важи и за седана 318tds... т.е. ако не е Компакт - да не те притеснява.
По лични наблюдения, доста хора имат проблеми на Газ,
основно заради марката ГИ, и изпълнението на поставнето/монтажа й, което съчетано с ходене по майстори и мъки обезсмисля икономията от (за сега ниската) цената на Газ-та. Разбира се, Газовата инжекция е вариянт, но само при коректната инсталация



Ако гледаш и подбираш внимателно и попаднеш на запазена 318tds, да речем компакт от по-крайните години, - Няма да имаш никакви проблеми.
Аз лично, имам приятел с 318tds Touring, и нямам лоши впечетления (вървеж/разход) незначителна е разликата спрямо Компакта. Убеден съм важи и за седана 318tds... т.е. ако не е Компакт - да не те притеснява.
По лични наблюдения, доста хора имат проблеми на Газ,




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Най икономичната Е36ца ?
един резервоар за 3часа нон стоп ,160 обиколки ...средно време 1.03-1.04..калояново..м3 е36... 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Най икономичната Е36ца ?
[...
Това около 25/100 ли е или нещо грешно смятам ?
Това около 25/100 ли е или нещо грешно смятам ?

- Ranchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 16.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко с гуми !
- Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
- Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(
Re: Най икономичната Е36ца ?
Аз съм за газта !
ИС-ката е на бензин но имам ауди 1,8Т с газов инжекцион колата се държи много прилично има малки недостатъци заради турбото в високи обороти прекъсва но при атмосверен мотор нещата ще седят по друг начин .
Зимаи 318ис или 318ти много здрав мотор няма да имаш никакви грижи.Караш си на газчица с една по голяма бутилка и ще преодолеш липсата на газ-станции.(Със сегашната цена на дизела има ли смисъл да се чудиш)
ИС-ката е на бензин но имам ауди 1,8Т с газов инжекцион колата се държи много прилично има малки недостатъци заради турбото в високи обороти прекъсва но при атмосверен мотор нещата ще седят по друг начин .
Зимаи 318ис или 318ти много здрав мотор няма да имаш никакви грижи.Караш си на газчица с една по голяма бутилка и ще преодолеш липсата на газ-станции.(Със сегашната цена на дизела има ли смисъл да се чудиш)
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Най икономичната Е36ца ?
Със малка мъка ще се сългася че много голямо значение за ГИ-то има къде е инсталирано,и как точно,защото аз имах проблем със колата на газ(гаснеше като дам на свободна от високи обороти),и наистина на цената на много мъки и ходения по майстори ми я оправиха да не прави този проблем,(майсторите които ми слагаха ГИ-то са пълни некадърници),така че много трябва да се внимава,подбира,и гледа за тези неща,за това ще е добре колегата хубаво да проучи нещата,и да си направи преценката,моята кола е 318ИС м42 със ГИ,и градско гори между 12 и 15,(зависи много от стила на каране),смятам също че и ТDS-са е добър вариан,но дизеловите колеги ще кажат повече за това



- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Най икономичната Е36ца ?
Колега,имам 318тдс от една година.Навъртял съм му над 30000км и смея да кажа че съм доволен.
По мои наблюдения най-много читави Е36-ци са точно 318тдс.Можеби защото тази кола не те кара да я настъпваш.Тя си е доста куц кон.В града 7-8 извън града 5.5 и на клима 6 със около 100км/ч.
Взимаш я - сменяш предницата,правиш едно облужване на ГНП,сменяш маслата и водната помпа и ти си човека.
Голям плюс е че най вероятно няма да ти се наложи да сменяш съединител,поради слабия мотор държи много.
И наистина гледай да е възможно по-ново.Най-добре от 97 нагоре.
Няма ги проблемите с механизма на седалките,висящи кори и прокъсани тапицерии.Общо взето Е36 от 95г е съвсем различна кола от Е36 след 96г.
Имал съм и Е36 М43Б18 от 94г - нищо общо със сегашното - апсолютен кош!
По мои наблюдения най-много читави Е36-ци са точно 318тдс.Можеби защото тази кола не те кара да я настъпваш.Тя си е доста куц кон.В града 7-8 извън града 5.5 и на клима 6 със около 100км/ч.
Взимаш я - сменяш предницата,правиш едно облужване на ГНП,сменяш маслата и водната помпа и ти си човека.
Голям плюс е че най вероятно няма да ти се наложи да сменяш съединител,поради слабия мотор държи много.
И наистина гледай да е възможно по-ново.Най-добре от 97 нагоре.
Няма ги проблемите с механизма на седалките,висящи кори и прокъсани тапицерии.Общо взето Е36 от 95г е съвсем различна кола от Е36 след 96г.
Имал съм и Е36 М43Б18 от 94г - нищо общо със сегашното - апсолютен кош!

Re: Най икономичната Е36ца ?
Binev_OuT написа:Няма ги проблемите с механизма на седалките,висящи кори и прокъсани тапицерии.
тук все едно говориш за първите е36ци, 90, 91

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Най икономичната Е36ца ?
JOGI написа:Binev_OuT написа:Няма ги проблемите с механизма на седалките,висящи кори и прокъсани тапицерии.
тук все едно говориш за първите е36ци, 90, 91
Ами незнам каква е разликата между Е36 от 91 и Е36 от 94 освен бъбреците,маската и малките двигатели.
Проблема с механизма на седалките мисля е частично решен през 96г.
Проблемите със ел.прозорците май е до края на модела - не съм сигурен.
Аз имах проблеми със стъклата и на тдс-а който е 97г.Но може и при мен проблема да се е получил заради дефектното уплатнение около стъклото.
Аве всичко е до късмет.

Re: Най икономичната Е36ца ?
аз въобще и не знам за проблеми със седалките. иначе до преди 92ра плата, който ползват е страшно здрав, тва не знам каква свиня трябва да си за да го скъсаш. пък при корите дори и да се разлепи не се забелязва, щото си седи по формата на кората, няма увисване. също и таваните нямат разлепване, но тва предполагам е щото няма дунапрен. ама няма значение де, ясно е, че всеки би взел от последните
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: Най икономичната Е36ца ?
Колега карам е36 купе 1.8 ис 97 год и миналата седмица го засякох да гори 10-11 градско и както и да го смятам ако му забия газ инжекция ще ми гори максимум 1 литър повече от бензина и след като гледаме икономията аз си ги смятам 1.25 примерно газ и 2.60 нафта.. както и да го смета ако гори 8 нафта градско са 21 лева,ако гори 12 газ са 15 лева за 100 км.Тва е мое мнение не искам да засягам никой нито да го налагам.Успех!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Най икономичната Е36ца ?
Jorjinio написа:Колега карам е36 купе 1.8 ис 97 год и миналата седмица го засякох да гори 10-11 градско и както и да го смятам ако му забия газ инжекция ще ми гори максимум 1 литър повече от бензина и след като гледаме икономията аз си ги смятам 1.25 примерно газ и 2.60 нафта.. както и да го смета ако гори 8 нафта градско са 21 лева,ако гори 12 газ са 15 лева за 100 км.Тва е мое мнение не искам да засягам никой нито да го налагам.Успех!
Колега искам да сметнеш на тези ниски температури разход с 30% по висок спрямо на загрял мотор.
Да сметнеш поне 10-15 минути работа на безин.
Разхода на газ ти става поне 14+1л безин.
Това при нормална експлоатацив я градски условия.
караш 5-10км. и спираш, след час пак палиш и тръгваш.
Щото не сте всичките бакшиши и тия коли не ги гасите веднъш в седмицата.
Реално има смисъл на газ но в определени ситуации не е по ефтино на нея спрямо дизела.

- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: Най икономичната Е36ца ?
vld написа:Jorjinio написа:Колега карам е36 купе 1.8 ис 97 год и миналата седмица го засякох да гори 10-11 градско и както и да го смятам ако му забия газ инжекция ще ми гори максимум 1 литър повече от бензина и след като гледаме икономията аз си ги смятам 1.25 примерно газ и 2.60 нафта.. както и да го смета ако гори 8 нафта градско са 21 лева,ако гори 12 газ са 15 лева за 100 км.Тва е мое мнение не искам да засягам никой нито да го налагам.Успех!
Колега искам да сметнеш на тези ниски температури разход с 30% по висок спрямо на загрял мотор.
Да сметнеш поне 10-15 минути работа на безин.
Разхода на газ ти става поне 14+1л безин.
Това при нормална експлоатацив я градски условия.
караш 5-10км. и спираш, след час пак палиш и тръгваш.
Щото не сте всичките бакшиши и тия коли не ги гасите веднъш в седмицата.
Реално има смисъл на газ но в определени ситуации не е по ефтино на нея спрямо дизела.
Колега здраве да е изразих мнение просто.Газ инжекциона знаем всички че може да се настрой да минава на газ 1 мин след като запалиш на бензин и тва кои как кара и как е гаси и пали си е индивидуално ся.. не мога да коментирам нещо в което не съм компетентен затова казах на мен как ми гори на моето каране не казвам,че така си горят по принцип.Извинявам се ако съм обидил някой щото напоследък често се случва не искам се разправям с хората за глупости

68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани