Загрява в задръстванията!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Escape написа:KickingKing написа:1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.
До къде трябва да е пълен антифриза? Някъде по средата ан резервоара има една разделителна лентичка на която пише отгоре "Kalt" отдолу "Cold". Това значи ли че когато двигателя е студен трябва антифриза да е до тази черта? А лятото трябва ли да се долива антифриз?
Да значи когато е напълно студен трабва да е до тази черта, а по въпроса с антифриза е желателно да си долееш антифризче.

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Re:Загрява в задръстванията
Аз имам същия проблем.Колата като работи на място стрелката ми отива към червено.Днес ходих на майстор и той каза че е от виското но когато го сменихме с новото което е 120лв. немско проблема си остана всичко друго е добре замерва ми и термостата и водната помпа но пак загрява !Та вдругиден ще ходия на по голям специалист да ми замери на компютър всичко!Аз си мисля дали пък виското не е менте но пред мен го отвори от кутийката!
ако някой знае каде може да е проблема нека пише пак аз ще кажа като я направя от каде е проблема!

Re:Загрява в задръстванията
канадеца написа:Аз имам същия проблем.Колата като работи на място стрелката ми отива към червено.Днес ходих на майстор и той каза че е от виското но когато го сменихме с новото което е 120лв. немско проблема си остана всичко друго е добре замерва ми и термостата и водната помпа но пак загрява !Та вдругиден ще ходия на по голям специалист да ми замери на компютър всичко!Аз си мисля дали пък виското не е менте но пред мен го отвори от кутийката!ако някой знае каде може да е проблема нека пише пак аз ще кажа като я направя от каде е проблема!
като загрее охлажда ли се после от самосебе си смисъл пак като стой на едно място ?
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Колеги, ако сте изчистили всичко възможно, ще ви дам пример с нещо за което малко хора се сещат. Същото се случи на мой близък с Е34. Стрелката на темп. отива към червеното, после се връща, въобще "играе" и шашкането е задължително. Да, обаче термостат-перфектен, датчик-изправен, виското-работи на 6, антифриз в нормата, двигателят може да го пипаш с ръка, демек нормална работна температура. А таблото с циферблатите е с 2 БАТЕРИИ по 1.5V-ако не се лъжа и с тяхната подмяна /бяха се окислили и дават непостоянно напрежение, та и економайзера не работеше/, проблемът с "фалшивата" температура изчезна. Много малко от нас са сменявали тия батерийки, да не кажа почти никой. Не можеш да си ги купиш от гастронома, различни са
Просто споделям нещо за което малко "майстори" знаят и се хващат за най-вероятното.

Просто споделям нещо за което малко "майстори" знаят и се хващат за най-вероятното.

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Ако си сигурен в това е добре, за Е36 не съм убеден, не съм вадил таблото. Мислех че може би е същото, защото на петицата съм го свалял
П.С. Ако си го прочел от стара тема във форума, човекът също не е сигурен.
И като свалиш таблото, не се виждат, то е от две части които се разглабят, вътре в кутията са /при Е34/. 

П.С. Ако си го прочел от стара тема във форума, човекът също не е сигурен.


Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- gego_n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
bavareza написа:Ако си сигурен в това е добре, за Е36 не съм убеден, не съм вадил таблото. Мислех че може би е същото, защото на петицата съм го свалял
П.С. Ако си го прочел от стара тема във форума, човекът също не е сигурен.И като свалиш таблото, не се виждат, то е от две части които се разглабят, вътре в кутията са /при Е34/.



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
E36 няма батерии .. от виското може да позагрява ,ама не и в това време ( макс 25 градуса) не е от термостата ,водна помпа/малко антифриз или не добре обезвъздушена ,от там почнете .. капачката до 90-100 градуса не играе голяма роля щото антифриза не ври т.е. ако ти е наред всичко и да е скапана няма да изхвърля антифриза ..
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
И на мен ми се получава тоя проблем и ми се струва че е от силиконовия охладител -т.е. перката върти, но силиконовият охладител не бачка и от там се получава тва загряване. Тва е моята теория и като сменя силиконовия охладител ще проверя дали е вярна 

Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Аз карам 316 на газ и аз го имам тоя проблем с оборотите! малко са високи струва ми се (1200 някаде) и сащто ми загрява застрашително! оказа се обаче че в долната част на разшерителния съд уплатнението е избило и ми тече (макар и по малко) анифриз! тва става обаче само като спра колата след като е била загряла! днес свалих съда и го уплатних със силикон. след това долях вода и обезвъздуших. надявам се да съм се справил със проблема
утре ще разбера! провери дали и при теб не таи от някаде разшерителния съд, щото като падне нивото и ефиктивността се губи!

^Joreto написа:Аз карам 316 на газ и аз го имам тоя проблем с оборотите! малко са високи струва ми се (1200 някаде) и сащто ми загрява застрашително! оказа се обаче че в долната част на разшерителния съд уплатнението е избило и ми тече (макар и по малко) анифриз! тва става обаче само като спра колата след като е била загряла! днес свалих съда и го уплатних със силикон. след това долях вода и обезвъздуших. надявам се да съм се справил със проблемаутре ще разбера! провери дали и при теб не таи от някаде разшерителния съд, щото като падне нивото и ефиктивността се губи!
Мерси колега ще погледна дали не е същата система и при мене! Аз едиствено обезвъздуших от болта и излезнаха някакви мехурчета отначало. После пипах дали е топъл радиатора на всякъде равномерно и мисля, че беше! Перката си се върти доста стабилно и не мисля че ще мога да я спра с весник както пишеше в една тема. Друг е въпроса, че не забелязах да си променя оборотите. Мислех си че евентуално ще се оправи след обезвъздушаването, но днеска сутринта пак тръгна да прегрява и набримчих парното на 4 и спадна температурата много бързо!!! Сподели после при теб имало ли е някакъв резултат.!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Колега днес говорих с един приятел и да те питам... Като пуснеш парното духа ли топло като го сложиш на ЖЕГААААА или и тогава духа студено???
Колега днес говорих с един приятел и да те питам... Като пуснеш парното духа ли топло като го сложиш на ЖЕГААААА или и тогава духа студено???

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани