Загрява в задръстванията!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 17 Май 2006, 16:25

Escape написа:
KickingKing написа:1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.


:OT: До къде трябва да е пълен антифриза? Някъде по средата ан резервоара има една разделителна лентичка на която пише отгоре "Kalt" отдолу "Cold". Това значи ли че когато двигателя е студен трябва антифриза да е до тази черта? А лятото трябва ли да се долива антифриз?

Да значи когато е напълно студен трабва да е до тази черта, а по въпроса с антифриза е желателно да си долееш антифризче. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 17 Май 2006, 16:30

170 лв ми излезе със антифриз и работата мисля че струваше 140 и няколко лв ма не съм сигурен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 16:41

Мерси много колеги. Както казах сега ще го проверявам и евентуално оправям. Като има развитие или решение ще пиша та да е полезна темата и за други колеги (недай си боже), че като разтърсих из форума е доста често срещан проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.11.2005

Re:Загрява в задръстванията

Мнение от канадеца » 17 Май 2006, 16:42

Аз имам същия проблем.Колата като работи на място стрелката ми отива към червено.Днес ходих на майстор и той каза че е от виското но когато го сменихме с новото което е 120лв. немско проблема си остана всичко друго е добре замерва ми и термостата и водната помпа но пак загрява !Та вдругиден ще ходия на по голям специалист да ми замери на компютър всичко!Аз си мисля дали пък виското не е менте но пред мен го отвори от кутийката! :confused: ако някой знае каде може да е проблема нека пише пак аз ще кажа като я направя от каде е проблема!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Re:Загрява в задръстванията

Мнение от nqkoisi » 17 Май 2006, 17:17

канадеца написа:Аз имам същия проблем.Колата като работи на място стрелката ми отива към червено.Днес ходих на майстор и той каза че е от виското но когато го сменихме с новото което е 120лв. немско проблема си остана всичко друго е добре замерва ми и термостата и водната помпа но пак загрява !Та вдругиден ще ходия на по голям специалист да ми замери на компютър всичко!Аз си мисля дали пък виското не е менте но пред мен го отвори от кутийката! :confused: ако някой знае каде може да е проблема нека пише пак аз ще кажа като я направя от каде е проблема!



като загрее охлажда ли се после от самосебе си смисъл пак като стой на едно място ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 17 Май 2006, 18:53

Колеги, ако сте изчистили всичко възможно, ще ви дам пример с нещо за което малко хора се сещат. Същото се случи на мой близък с Е34. Стрелката на темп. отива към червеното, после се връща, въобще "играе" и шашкането е задължително. Да, обаче термостат-перфектен, датчик-изправен, виското-работи на 6, антифриз в нормата, двигателят може да го пипаш с ръка, демек нормална работна температура. А таблото с циферблатите е с 2 БАТЕРИИ по 1.5V-ако не се лъжа и с тяхната подмяна /бяха се окислили и дават непостоянно напрежение, та и економайзера не работеше/, проблемът с "фалшивата" температура изчезна. Много малко от нас са сменявали тия батерийки, да не кажа почти никой. Не можеш да си ги купиш от гастронома, различни са :)
Просто споделям нещо за което малко "майстори" знаят и се хващат за най-вероятното. ;)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 17 Май 2006, 19:02

е че нали на е36 нямало батерии в таблото :roll:
или грешно съм прочел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 17 Май 2006, 19:11

Ако си сигурен в това е добре, за Е36 не съм убеден, не съм вадил таблото. Мислех че може би е същото, защото на петицата съм го свалял ;)
П.С. Ако си го прочел от стара тема във форума, човекът също не е сигурен. :confused: И като свалиш таблото, не се виждат, то е от две части които се разглабят, вътре в кутията са /при Е34/. ;)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 17 Май 2006, 19:58

bavareza написа:Ако си сигурен в това е добре, за Е36 не съм убеден, не съм вадил таблото. Мислех че може би е същото, защото на петицата съм го свалял ;)
П.С. Ако си го прочел от стара тема във форума, човекът също не е сигурен. :confused: И като свалиш таблото, не се виждат, то е от две части които се разглабят, вътре в кутията са /при Е34/. ;)



:uups: къде точно се намират тези батерийки на таблото ? :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Май 2006, 20:40

E36 няма батерии .. от виското може да позагрява ,ама не и в това време ( макс 25 градуса) не е от термостата ,водна помпа/малко антифриз или не добре обезвъздушена ,от там почнете .. капачката до 90-100 градуса не играе голяма роля щото антифриза не ври т.е. ако ти е наред всичко и да е скапана няма да изхвърля антифриза ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Мнение от prosto_pi4 » 18 Май 2006, 12:03

И на мен ми се получава тоя проблем и ми се струва че е от силиконовия охладител -т.е. перката върти, но силиконовият охладител не бачка и от там се получава тва загряване. Тва е моята теория и като сменя силиконовия охладител ще проверя дали е вярна :confused:
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 19 Май 2006, 1:57

Аз карам 316 на газ и аз го имам тоя проблем с оборотите! малко са високи струва ми се (1200 някаде) и сащто ми загрява застрашително! оказа се обаче че в долната част на разшерителния съд уплатнението е избило и ми тече (макар и по малко) анифриз! тва става обаче само като спра колата след като е била загряла! днес свалих съда и го уплатних със силикон. след това долях вода и обезвъздуших. надявам се да съм се справил със проблема :confused: утре ще разбера! провери дали и при теб не таи от някаде разшерителния съд, щото като падне нивото и ефиктивността се губи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 19 Май 2006, 13:13

^Joreto написа:Аз карам 316 на газ и аз го имам тоя проблем с оборотите! малко са високи струва ми се (1200 някаде) и сащто ми загрява застрашително! оказа се обаче че в долната част на разшерителния съд уплатнението е избило и ми тече (макар и по малко) анифриз! тва става обаче само като спра колата след като е била загряла! днес свалих съда и го уплатних със силикон. след това долях вода и обезвъздуших. надявам се да съм се справил със проблема :confused: утре ще разбера! провери дали и при теб не таи от някаде разшерителния съд, щото като падне нивото и ефиктивността се губи!


Мерси колега ще погледна дали не е същата система и при мене! Аз едиствено обезвъздуших от болта и излезнаха някакви мехурчета отначало. После пипах дали е топъл радиатора на всякъде равномерно и мисля, че беше! Перката си се върти доста стабилно и не мисля че ще мога да я спра с весник както пишеше в една тема. Друг е въпроса, че не забелязах да си променя оборотите. Мислех си че евентуално ще се оправи след обезвъздушаването, но днеска сутринта пак тръгна да прегрява и набримчих парното на 4 и спадна температурата много бързо!!! Сподели после при теб имало ли е някакъв резултат.!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 20 Май 2006, 21:59

Май към водна помпа отиват работите :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 20 Май 2006, 22:27

Lok-Tar!

Колега днес говорих с един приятел и да те питам... Като пуснеш парното духа ли топло като го сложиш на ЖЕГААААА или и тогава духа студено???
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook