КО ПАК СТАНА ВЕ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

КО ПАК СТАНА ВЕ

Мнение от b2 » 15 Май 2006, 9:04

Не ми се разправя надълго и нашироко така че прилагам видео материял от мястото на събитието:

video 8MB

и съответно последва БМВ пауър пауърд бай лада пауър :mhihi: :

Изображение

не беше от бензина, както така авторитетно предположих :lol:

и така откак изгасна колата на средата на 3та, повече ни звук ни стон от мотора. оказах се сам посредата на летището в сливен без кола :) въртя припалва за 1сек едвам и гасне.

Не се чу нищо да се чупи или да гърми като изгасна. Измерихме компресията - над 11 е на всички цилиндри.

Има ток на свещите. Бензиновата помпа дава налягане, ама така и неможахме да го измерим колко точно няма подходящ уред.

От кво може да е? Нещо ЕКУ-то да е пило вода? Дебитомера да е свършил тотално?

дееба и кошницата

п.с. а възможно ли е нещо ремъка да е прескочил зъб или нещо такова от зора?
м/у другото сефте я тормозя толкоз след осн. ремонт вече 3000км , тамън смених маслото и още куп неща мама й
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 15 Май 2006, 11:29

За дебитомерът съм сигурен, че не е от него. Карам съм си колата, не по мое желание, разбира се :) , без дебитомер и единствената разлика е разхода, вървежа и най-вече - на празен ход си играят оборотите само с интервали от по 500-800 об/мин. Но си вървеше колата - 2 години я карах така.
Късмет :)
Дай 102% от себе си! Винаги...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 15 Май 2006, 12:08

Не е и от ремъка, т.е. не е прехвърлил зъб, иначе щеше поне да пърха, а не да угасне отведнъж. Важно е да провериш налягането на бенз. помпа с манометър.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 15 Май 2006, 12:15

Не съм компетентен но имаш приятен Адидас :D
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Май 2006, 13:34

Много интересно... замери дали има ток на дюзите... :idea:
На контакт трябва да имаш +12 волта на едното от крачетата на дюзите :idea:

И ако няма търси по веригата проблема - ако има провери дали работят дюзите... може би е ЕКУ :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 15 Май 2006, 15:28

Много малко е вероятно , но все пак е вариант -да не би да се е откачил куплинга към компютъра. Много интересно как така изведнъж загуби ума и дума от всякъде :confused:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Май 2006, 15:36

Значи аз пропуснах да разкажа малко предистория:

Миналата Седмица ми направи същия номер, но тогава по същото време барниках дебитомера и модула за запалването и като ми го направи понабутах малко буксите им и то си се оправи, така че аз реших, че съм ги разбутал нещо и това е бил проблема.

Вчера сутринта, пак бутахме точно буксата на дебитомера, на датчика на делкото и на модула за запалването и сутринта ми направи пак същия номер. пак същата процедура - вкарване/изкарване/наместване на буксите и се оправи. колата я оставих работеща отидах да си свърша една работа връщам се паля и ХА - същата работа!

викам си писна ми не ми се занимава. оставих я след 2 часа отивам пак неще, разбутах пак буксите и се оправи. Та реших да отскоча до летището и там си еба мамата тотално :)

Но със сигурност в момента всички букси - на ЕКУ-то на дебитомера на датчика на делкото и на модула за запалването са читави - всмисъл стоят здраво и да не дава контакт е по-малко от 0.0001% вероятно и все пак ще бъде тествано.


и все пак въпреки 3кратното повторение мен ми се струва че тая игра с буксите е само случайно съвпадение а проблема ми е някъде другаде по електрониката (надявам се, че мотора ако трябва да се отваря пак незнам.....)

Но пък странно, че точно се прееба като я поназорих и мен все ме е страх мотора да не гръмне.. а електрониката от зор не се плаши нали? :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 15 Май 2006, 19:33

Да не е нещо от онзи датчик за положението на коляновия вал :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Май 2006, 19:58

при мене няма такъв, има само на делкото който е
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Май 2006, 22:32

Putzmeister написа:За дебитомерът съм сигурен, че не е от него. Карам съм си колата, не по мое желание, разбира се :) , без дебитомер и единствената разлика е разхода, вървежа и най-вече - на празен ход си играят оборотите само с интервали от по 500-800 об/мин. Но си вървеше колата - 2 години я карах така.
Късмет :)


Немога да го кажа със 100% сигурност, но ми се струва, че Джетроника без дебитомер не ще да върви грам (т.е. със изкаран дебитомер нямаш шанс да запалиш или да държиш празен ход, а ако го дръпнеш докато работи загасва веднага), за разлика от Мотроника, който се опитва и то що годе успешно :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 15 Май 2006, 23:15

Пробвай без седмия (студения) инжектор. Дали пак ще запали за секунда-две? Щото ако "истинските" инжектори по някаква причина не бачкат, "студения" го пуска само TTS. Налягането на горивото можеш да измериш точно на маркуча на седмия инжектор.
Л-Джетроника не пали/не работи без дебитомер.
Б2, а с оригиналното ЕКУ ли си още?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 15 Май 2006, 23:20

Имобилайзер случайно да имаш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Май 2006, 23:27

ivantchoG написа:Пробвай без седмия (студения) инжектор. Дали пак ще запали за секунда-две? Щото ако "истинските" инжектори по някаква причина не бачкат, "студения" го пуска само TTS. Налягането на горивото можеш да измериш точно на маркуча на седмия инжектор.
Л-Джетроника не пали/не работи без дебитомер.
Б2, а с оригиналното ЕКУ ли си още?



7мия инжектор е елиминиран. Прав си, че от там е най-удобно да се измери налягането на горивото ама нямахме такъв манометър.
да ЕКУ-то е оригиналното.

mr_petroff написа:Имобилайзер случайно да имаш :mhihi:


мне, антирадар имам. От него да е нещо? :roll:


иначе голям кеф е без гърнета, направо ще взема да се откажа да ги слагам, жалко че на клипчето не може да се пресъздаде звука като на живо.. :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 16 Май 2006, 0:00

Ако питаш мен, това е съдба :!: Сега е момента да сложиш Мегаскуирта :winky: Пък после ще разказваш впечатления :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 16 Май 2006, 17:17

след 1 ден стоене, и малко проби запали без проблеми

без нищо да е променяно!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook