КО ПАК СТАНА ВЕ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
КО ПАК СТАНА ВЕ
Не ми се разправя надълго и нашироко така че прилагам видео материял от мястото на събитието:
video 8MB
и съответно последва БМВ пауър пауърд бай лада пауър
:
не беше от бензина, както така авторитетно предположих
и така откак изгасна колата на средата на 3та, повече ни звук ни стон от мотора. оказах се сам посредата на летището в сливен без кола
въртя припалва за 1сек едвам и гасне.
Не се чу нищо да се чупи или да гърми като изгасна. Измерихме компресията - над 11 е на всички цилиндри.
Има ток на свещите. Бензиновата помпа дава налягане, ама така и неможахме да го измерим колко точно няма подходящ уред.
От кво може да е? Нещо ЕКУ-то да е пило вода? Дебитомера да е свършил тотално?
дееба и кошницата
п.с. а възможно ли е нещо ремъка да е прескочил зъб или нещо такова от зора?
м/у другото сефте я тормозя толкоз след осн. ремонт вече 3000км , тамън смених маслото и още куп неща мама й
video 8MB
и съответно последва БМВ пауър пауърд бай лада пауър

не беше от бензина, както така авторитетно предположих

и така откак изгасна колата на средата на 3та, повече ни звук ни стон от мотора. оказах се сам посредата на летището в сливен без кола

Не се чу нищо да се чупи или да гърми като изгасна. Измерихме компресията - над 11 е на всички цилиндри.
Има ток на свещите. Бензиновата помпа дава налягане, ама така и неможахме да го измерим колко точно няма подходящ уред.
От кво може да е? Нещо ЕКУ-то да е пило вода? Дебитомера да е свършил тотално?
дееба и кошницата
п.с. а възможно ли е нещо ремъка да е прескочил зъб или нещо такова от зора?
м/у другото сефте я тормозя толкоз след осн. ремонт вече 3000км , тамън смених маслото и още куп неща мама й
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
За дебитомерът съм сигурен, че не е от него. Карам съм си колата, не по мое желание, разбира се
, без дебитомер и единствената разлика е разхода, вървежа и най-вече - на празен ход си играят оборотите само с интервали от по 500-800 об/мин. Но си вървеше колата - 2 години я карах така.
Късмет

Късмет

Дай 102% от себе си! Винаги...
Не е и от ремъка, т.е. не е прехвърлил зъб, иначе щеше поне да пърха, а не да угасне отведнъж. Важно е да провериш налягането на бенз. помпа с манометър.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Много интересно... замери дали има ток на дюзите...
На контакт трябва да имаш +12 волта на едното от крачетата на дюзите
И ако няма търси по веригата проблема - ако има провери дали работят дюзите... може би е ЕКУ

На контакт трябва да имаш +12 волта на едното от крачетата на дюзите

И ако няма търси по веригата проблема - ако има провери дали работят дюзите... може би е ЕКУ


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Много малко е вероятно , но все пак е вариант -да не би да се е откачил куплинга към компютъра. Много интересно как така изведнъж загуби ума и дума от всякъде 

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Значи аз пропуснах да разкажа малко предистория:
Миналата Седмица ми направи същия номер, но тогава по същото време барниках дебитомера и модула за запалването и като ми го направи понабутах малко буксите им и то си се оправи, така че аз реших, че съм ги разбутал нещо и това е бил проблема.
Вчера сутринта, пак бутахме точно буксата на дебитомера, на датчика на делкото и на модула за запалването и сутринта ми направи пак същия номер. пак същата процедура - вкарване/изкарване/наместване на буксите и се оправи. колата я оставих работеща отидах да си свърша една работа връщам се паля и ХА - същата работа!
викам си писна ми не ми се занимава. оставих я след 2 часа отивам пак неще, разбутах пак буксите и се оправи. Та реших да отскоча до летището и там си еба мамата тотално
Но със сигурност в момента всички букси - на ЕКУ-то на дебитомера на датчика на делкото и на модула за запалването са читави - всмисъл стоят здраво и да не дава контакт е по-малко от 0.0001% вероятно и все пак ще бъде тествано.
и все пак въпреки 3кратното повторение мен ми се струва че тая игра с буксите е само случайно съвпадение а проблема ми е някъде другаде по електрониката (надявам се, че мотора ако трябва да се отваря пак незнам.....)
Но пък странно, че точно се прееба като я поназорих и мен все ме е страх мотора да не гръмне.. а електрониката от зор не се плаши нали?
Миналата Седмица ми направи същия номер, но тогава по същото време барниках дебитомера и модула за запалването и като ми го направи понабутах малко буксите им и то си се оправи, така че аз реших, че съм ги разбутал нещо и това е бил проблема.
Вчера сутринта, пак бутахме точно буксата на дебитомера, на датчика на делкото и на модула за запалването и сутринта ми направи пак същия номер. пак същата процедура - вкарване/изкарване/наместване на буксите и се оправи. колата я оставих работеща отидах да си свърша една работа връщам се паля и ХА - същата работа!
викам си писна ми не ми се занимава. оставих я след 2 часа отивам пак неще, разбутах пак буксите и се оправи. Та реших да отскоча до летището и там си еба мамата тотално

Но със сигурност в момента всички букси - на ЕКУ-то на дебитомера на датчика на делкото и на модула за запалването са читави - всмисъл стоят здраво и да не дава контакт е по-малко от 0.0001% вероятно и все пак ще бъде тествано.
и все пак въпреки 3кратното повторение мен ми се струва че тая игра с буксите е само случайно съвпадение а проблема ми е някъде другаде по електрониката (надявам се, че мотора ако трябва да се отваря пак незнам.....)
Но пък странно, че точно се прееба като я поназорих и мен все ме е страх мотора да не гръмне.. а електрониката от зор не се плаши нали?

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
при мене няма такъв, има само на делкото който е
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Putzmeister написа:За дебитомерът съм сигурен, че не е от него. Карам съм си колата, не по мое желание, разбира се, без дебитомер и единствената разлика е разхода, вървежа и най-вече - на празен ход си играят оборотите само с интервали от по 500-800 об/мин. Но си вървеше колата - 2 години я карах така.
Късмет
Немога да го кажа със 100% сигурност, но ми се струва, че Джетроника без дебитомер не ще да върви грам (т.е. със изкаран дебитомер нямаш шанс да запалиш или да държиш празен ход, а ако го дръпнеш докато работи загасва веднага), за разлика от Мотроника, който се опитва и то що годе успешно

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Пробвай без седмия (студения) инжектор. Дали пак ще запали за секунда-две? Щото ако "истинските" инжектори по някаква причина не бачкат, "студения" го пуска само TTS. Налягането на горивото можеш да измериш точно на маркуча на седмия инжектор.
Л-Джетроника не пали/не работи без дебитомер.
Б2, а с оригиналното ЕКУ ли си още?
Л-Джетроника не пали/не работи без дебитомер.
Б2, а с оригиналното ЕКУ ли си още?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
ivantchoG написа:Пробвай без седмия (студения) инжектор. Дали пак ще запали за секунда-две? Щото ако "истинските" инжектори по някаква причина не бачкат, "студения" го пуска само TTS. Налягането на горивото можеш да измериш точно на маркуча на седмия инжектор.
Л-Джетроника не пали/не работи без дебитомер.
Б2, а с оригиналното ЕКУ ли си още?
7мия инжектор е елиминиран. Прав си, че от там е най-удобно да се измери налягането на горивото ама нямахме такъв манометър.
да ЕКУ-то е оригиналното.
mr_petroff написа:Имобилайзер случайно да имаш
мне, антирадар имам. От него да е нещо?

иначе голям кеф е без гърнета, направо ще взема да се откажа да ги слагам, жалко че на клипчето не може да се пресъздаде звука като на живо..

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Ако питаш мен, това е съдба
Сега е момента да сложиш Мегаскуирта
Пък после ще разказваш впечатления 



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
след 1 ден стоене, и малко проби запали без проблеми
без нищо да е променяно!
без нищо да е променяно!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
75 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани