Моля за съвет колеги
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Моля за съвет колеги
Здравейте,
поради силният валеж тази вечер ми се случиха много проблеми.
1.При тръгване ми се счупи дясната чистачка пък валеше като из ведро.както ида е ,повдигнах я да не стърже на стъклото.
2.Поради неописуемите огромни локви-язовири докато наближа до дома си проси плувахме.
единият от ремъците взе да свири,ламбдата се намокри а стресът от нея по кръстовищата не мога да го опиша.гасне не пали,га запали не може да тръгне или тръгва но никаква мощ.
3.поради шума от ремъка спрях в дясно на една улица и реших да отворя капака на мотора да видя.по дяволите значи,,,,
беше тъмничко и не видях че дясната чистачка е повдигната и когато повдигнах капака на мотора тя се затегна и с сила се удари на стъклото,понеже нямаше чистачка се удари направо металната част на стъклото и го напука.сърцето ми се сви,не е за говорене.
та желая съвет от вас,
как мога да изолирам ламбдата от вода.?има ли с нещо да я намажа така че да издържи на 400 градуса.
за стъклото какво мога да направя?напуканото започва там от където металната кука опира на стъклото и се разделя нагоре на три линии по 20 см дължина нагоре.стана като цвете.
ако е за смяна какво щв ми предложите?В Кърджали съм.
поради силният валеж тази вечер ми се случиха много проблеми.
1.При тръгване ми се счупи дясната чистачка пък валеше като из ведро.както ида е ,повдигнах я да не стърже на стъклото.
2.Поради неописуемите огромни локви-язовири докато наближа до дома си проси плувахме.
единият от ремъците взе да свири,ламбдата се намокри а стресът от нея по кръстовищата не мога да го опиша.гасне не пали,га запали не може да тръгне или тръгва но никаква мощ.
3.поради шума от ремъка спрях в дясно на една улица и реших да отворя капака на мотора да видя.по дяволите значи,,,,


та желая съвет от вас,
как мога да изолирам ламбдата от вода.?има ли с нещо да я намажа така че да издържи на 400 градуса.
за стъклото какво мога да направя?напуканото започва там от където металната кука опира на стъклото и се разделя нагоре на три линии по 20 см дължина нагоре.стана като цвете.
ако е за смяна какво щв ми предложите?В Кърджали съм.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Моля за съвет колеги
Стъклото го сменяш, надявам се каското да ти покрие щетата (ако имаш каско).
А ламбдата не би трябвало да създава проблеми дори и да се намокри... А чак да гасне и да не пали
Да не е влезнало вода при датчици, свещи?
А ламбдата не би трябвало да създава проблеми дори и да се намокри... А чак да гасне и да не пали

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Моля за съвет колеги
И на мен ми се случи абсолютно същото нещо,но стъклото не ми пострада.Наистина много неприятно беше,та се замислих за това..viewtopic.php?t=42240
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Моля за съвет колеги
vladi_a_i написа:И на мен ми се случи абсолютно същото нещо,но стъклото не ми пострада.Наистина много неприятно беше,та се замислих за това..viewtopic.php?t=42240
здр,
тази кора и аз я имам.,но локвите бяхо поне 30см и като си в движение се надигат поне до 50см.какво ли може да се намокри.стартера въртеше поне 20 секунди.,и така на 2пъти палеше.за свещите не съм сигурен щото много валеше и беше тъмно.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Моля за съвет колеги
На моменти колата в движение въобще не ми даваше да я форсирам,давам газ тя глъхне,на моменти се оправя
,датчика на коленовия вал всичко беше мокро при него-дали омасяваше,че нали е на магнитни импулси и мешаше
.Даже докато бях с пуснати чистачки и ремъка беше понамокрен скороста им намаляваше и посвирваше..но палеше без проблем и сега е вече суха щот излизах на два пъти и сега няма помен от проблема,та затова ще мисля за кора отдолу
.



БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Моля за съвет колеги
Smoocki написа:с какъв двигател си ?
вярно, извинете.от случките забравих.
мотора М43Б16 95г.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Моля за съвет колеги
По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Моля за съвет колеги
Smoocki написа:По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Моля за съвет колеги
Smoocki написа:По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .
Точно това е станало.
vanka7a написа:А ламбдата не би трябвало да създава проблеми дори и да се намокри... А чак да гасне и да не пали![]()
Колега филма е голЕм, мани... Играл съм в него главна роля

Към колегата с темата - откачи буксата да изтече водата, остави я малко да поизсъхне и си ок, ама до другия порой... Иначе погледни отдолу и измисли с какво да я увиеш цялата букса, импровизирай, все ще ти дойде нещо на акъла.
repibg написа:как мога да изолирам ламбдата от вода.?има ли с нещо да я намажа така че да издържи на 400 градуса.
Буксата, колега, не самата сонда на тръбата!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Моля за съвет колеги
Опаковай си буксата в термо шлаух. Самата сонда вижда толкова зор в генерацията, че малко вода и е последния проблем.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Моля за съвет колеги
Благодаря Ви колеги,
ще изолирам буксата на ламбдата.
За стъклото ще ходя да ми надраскат кръкчета да не продължава да се пука.
ще изолирам буксата на ламбдата.
За стъклото ще ходя да ми надраскат кръкчета да не продължава да се пука.
- Ivelin
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 320i
Re: Моля за съвет колеги
Колега,каквото и да изолирваш там, другия път недей гази с Е60 М5 с мотора М43Б16 във вода дето се дига на 50 см, да не се наложи да оставяш колата там.
Все пак не е предвидена за такива водни препятствия машината.
Все пак не е предвидена за такива водни препятствия машината.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Моля за съвет колеги
repibg написа:.....
За стъклото ще ходя да ми надраскат кръкчета да не продължава да се пука.
Стъклото може и да се залепи,но не знам колко дълги са пукнатините.
Ако са много дълги ще струва скъпо,за това по-добре ново или втора ръка от форума.

- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Re: Моля за съвет колеги
Здравей колега.Буксата на Ламбда сондата е закрепена с здрава резба,през която не ми се вярва,че може да премине вода и евентуално да и нанесе някакви щети.При мен проблемите бяха подобни.Нямах мощност при подаване на газ колата заглъхваше и изгасваше.Сменях ламбда,филтър,свещи и правих многократни компютърни диагностики,но проблема си оставаше и всеки си повдигаше рамото и казваше,че не знае какво става.Най-накрая закарах колата при едни "газкаджии",които разбират само от механика и грам на идея си нямат от електроника и те установиха,че компресията на един от буталата е с налягане 5 атмосфери,което е много малко другите три бяха между 10.5 и 11.Оказа се,че имам повредени сегменти(дали счупени или нещо друго не знам) и затова колата губи мощност и лъже ламбда сондата като не може да изгори бензина.Направо ми се реве,защото ремонтът ще струва близо 1000лв.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани