Направи си сам!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Направи си сам!

Мнение от Yojimbo » 28 Ное 2006, 1:14

Първо искам да отправя молба към модераторите да направят темата важна ако сметнат, че си заслужава. Виждам, че при другите модификаций има такава. Предполагам, че и тук има достатъчно сръчни хора имащи какво да покажат.


Искам да ви представя нещо, за което се дискутира няколко пъти и накрая без особени усилия и загуба на време си направих сам. Става въпрос за кората отдолу на двигателя, по-точно под ремъка и вентилатора. Колата е с двигател М43.

ПРЕДИ
Изображение

СЛЕД
Изображение

А това е и самата кора
Изображение

И малко инфо. Корат съм я направил от алуминиева ламарина като за здравина всеки от ръбовете е с 1см подгъв/получават се 2 слоя/. Размерите, който съм дал са добра отправна точка за всеки желаещ да се потруди. От 78-те см. не може да се избяга - толкова е разстоянието м/у щипките на бронята. Другия размер 53см. може да се коригира с 1-2см/+;-/ според това дали искате да е по-близо или по-далече от рейката. Аз избрах варианта при който кората е по-отдалечена и има 3см. ръб за допълнителна защита от вода. Закрепването към рейката е с две шини, които прекарах през цялата кора за допълнителна якост. Предния край на кората ляга свободно отвътре на бронята. Опасявах се да няма някакви вибраций и шумове, затова по целия преден ръб сложих самозалепващо се силиконово уплътнение за прозорци. При положение, че не бях работил досега с подобен материал се справих по-скоро лесно. Резултата е повече от добър - от два дни съм с нея, няма странични шумове или вибраций, както и следи от вода въпреки мокрото време.
Ако съм пропуснал нещо или имате някакъв въпрос ще отговоря с убоволствие!
Колкото повече, толкова повече.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 28 Ное 2006, 8:16

горе долу по темата .. като гледам как ти е омаслило - смених си семерингата на коляновия вал преди 2 години , от тогава не съм мил двигателя и няма грам масълце ... 8) много добър резултат за няколко лв.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Ное 2006, 9:23

Ламарината от къде е взе?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 28 Ное 2006, 9:27

Евала колега, хубаво е да има повече такива теми!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 28 Ное 2006, 18:25

Ламарината ми я даде един комшия. По формата й съдя, че е била част от термоизолацията на някаква тръба. А омаслението ми е от избила гарнитура на капака на веригата - не давайте да ви сменят маслото пишман майстори.
Колкото повече, толкова повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Ное 2006, 19:54

Yojimbo написа:Ламарината ми я даде един комшия. По формата й съдя, че е била част от термоизолацията на някаква тръба. А омаслението ми е от избила гарнитура на капака на веригата - не давайте да ви сменят маслото пишман майстори.

Какво ощо имат майсторите с маслото?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 28 Ное 2006, 20:38

Ахил написа:
Yojimbo написа:Ламарината ми я даде един комшия. По формата й съдя, че е била част от термоизолацията на някаква тръба. А омаслението ми е от избила гарнитура на капака на веригата - не давайте да ви сменят маслото пишман майстори.

Какво ощо имат майсторите с маслото?
Ми набили са повечко масло най-вероятно.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: София/Перник
Пол: Мъж
Кара: E36, 320i coupe 93'; E91 325xi 07'
Мечтае да кара: M3

Мнение от zipper » 28 Ное 2006, 22:19

Евала,колега за кората! ;) За първи път виждам някой да си направи нещо такова сам. . . :shock: Направо нямам думи,искам и аз нещо подобно,защото като започнат да хвърлят луга и сол по улиците заради снега,няма с какво да си предпазя коша.Ще се разтърся тия дни,за да си сложа и аз.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 28 Ное 2006, 23:10

Колкото и приятно да ми изглежда, аз не бих намерил време да се занимавам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 29 Ное 2006, 0:00

кой каквото има
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 29 Ное 2006, 15:00

И каква е ползата от тази "предпазна кора"?????? 1.Корпуса на рейката открит и незащитен. 2. Картера също. 3. при лек удар в бронята и възможни деформации повреди по ремъци, шайби, въздуходи,РЕЙКА хидравлични маркучи и перката на силиконовия съединител. 4. Шумоизолация никаква . 5.Топлоизолация също.
Не ме разбирайте погрешно, не се опитвам да се заяждам или нещо такова,просто се опитах да разбера ползите и плюсовете на тази handmade кора и не ги видях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 29 Ное 2006, 21:00

Tова че не са във вода или луга динамото, компресора на климатика, ролките и ремъците и че не лети всичката свинщина по мотора мисля че е повече от достатъчен аргумент в полза на кората.

дере дънки сред голи мадами
Аватар
Мнения: 2242
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mamouk » 29 Ное 2006, 23:43

Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: sofia
Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от gedoreto » 01 Дек 2006, 23:18

колега кората е добре направена аз си сложих на моито цяла кора купих я от ИНТЕРКАР 3000 цената бе6е около 70 лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 01 Дек 2006, 23:49

gedoreto написа:
...аз си сложих на моито цяла кора ...


В какъв смисъл "цяла кора"? Можеш ли да дадеш някаква снимчица да видим как седи "фабричната" кора!!!
Колкото повече, толкова повече.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook