Направи си сам!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Направи си сам!
Първо искам да отправя молба към модераторите да направят темата важна ако сметнат, че си заслужава. Виждам, че при другите модификаций има такава. Предполагам, че и тук има достатъчно сръчни хора имащи какво да покажат.
Искам да ви представя нещо, за което се дискутира няколко пъти и накрая без особени усилия и загуба на време си направих сам. Става въпрос за кората отдолу на двигателя, по-точно под ремъка и вентилатора. Колата е с двигател М43.
ПРЕДИ
СЛЕД
А това е и самата кора
И малко инфо. Корат съм я направил от алуминиева ламарина като за здравина всеки от ръбовете е с 1см подгъв/получават се 2 слоя/. Размерите, който съм дал са добра отправна точка за всеки желаещ да се потруди. От 78-те см. не може да се избяга - толкова е разстоянието м/у щипките на бронята. Другия размер 53см. може да се коригира с 1-2см/+;-/ според това дали искате да е по-близо или по-далече от рейката. Аз избрах варианта при който кората е по-отдалечена и има 3см. ръб за допълнителна защита от вода. Закрепването към рейката е с две шини, които прекарах през цялата кора за допълнителна якост. Предния край на кората ляга свободно отвътре на бронята. Опасявах се да няма някакви вибраций и шумове, затова по целия преден ръб сложих самозалепващо се силиконово уплътнение за прозорци. При положение, че не бях работил досега с подобен материал се справих по-скоро лесно. Резултата е повече от добър - от два дни съм с нея, няма странични шумове или вибраций, както и следи от вода въпреки мокрото време.
Ако съм пропуснал нещо или имате някакъв въпрос ще отговоря с убоволствие!
Искам да ви представя нещо, за което се дискутира няколко пъти и накрая без особени усилия и загуба на време си направих сам. Става въпрос за кората отдолу на двигателя, по-точно под ремъка и вентилатора. Колата е с двигател М43.
ПРЕДИ
СЛЕД
А това е и самата кора
И малко инфо. Корат съм я направил от алуминиева ламарина като за здравина всеки от ръбовете е с 1см подгъв/получават се 2 слоя/. Размерите, който съм дал са добра отправна точка за всеки желаещ да се потруди. От 78-те см. не може да се избяга - толкова е разстоянието м/у щипките на бронята. Другия размер 53см. може да се коригира с 1-2см/+;-/ според това дали искате да е по-близо или по-далече от рейката. Аз избрах варианта при който кората е по-отдалечена и има 3см. ръб за допълнителна защита от вода. Закрепването към рейката е с две шини, които прекарах през цялата кора за допълнителна якост. Предния край на кората ляга свободно отвътре на бронята. Опасявах се да няма някакви вибраций и шумове, затова по целия преден ръб сложих самозалепващо се силиконово уплътнение за прозорци. При положение, че не бях работил досега с подобен материал се справих по-скоро лесно. Резултата е повече от добър - от два дни съм с нея, няма странични шумове или вибраций, както и следи от вода въпреки мокрото време.
Ако съм пропуснал нещо или имате някакъв въпрос ще отговоря с убоволствие!
Колкото повече, толкова повече.
- Se7ven
- ентусиаст
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Ламарината ми я даде един комшия. По формата й съдя, че е била част от термоизолацията на някаква тръба. А омаслението ми е от избила гарнитура на капака на веригата - не давайте да ви сменят маслото пишман майстори.
Колкото повече, толкова повече.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми набили са повечко масло най-вероятно.....Ахил написа:Yojimbo написа:Ламарината ми я даде един комшия. По формата й съдя, че е била част от термоизолацията на някаква тръба. А омаслението ми е от избила гарнитура на капака на веригата - не давайте да ви сменят маслото пишман майстори.
Какво ощо имат майсторите с маслото?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- zipper
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E36, 320i coupe 93'; E91 325xi 07'
- Мечтае да кара: M3
Евала,колега за кората! За първи път виждам някой да си направи нещо такова сам. . . Направо нямам думи,искам и аз нещо подобно,защото като започнат да хвърлят луга и сол по улиците заради снега,няма с какво да си предпазя коша.Ще се разтърся тия дни,за да си сложа и аз.
И каква е ползата от тази "предпазна кора"?????? 1.Корпуса на рейката открит и незащитен. 2. Картера също. 3. при лек удар в бронята и възможни деформации повреди по ремъци, шайби, въздуходи,РЕЙКА хидравлични маркучи и перката на силиконовия съединител. 4. Шумоизолация никаква . 5.Топлоизолация също.
Не ме разбирайте погрешно, не се опитвам да се заяждам или нещо такова,просто се опитах да разбера ползите и плюсовете на тази handmade кора и не ги видях.
Не ме разбирайте погрешно, не се опитвам да се заяждам или нещо такова,просто се опитах да разбера ползите и плюсовете на тази handmade кора и не ги видях.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Tова че не са във вода или луга динамото, компресора на климатика, ролките и ремъците и че не лети всичката свинщина по мотора мисля че е повече от достатъчен аргумент в полза на кората.
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Вече я има тук -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11820
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- gedoreto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: sofia
- Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
- Мечтае да кара: E30 M3
колега кората е добре направена аз си сложих на моито цяла кора купих я от ИНТЕРКАР 3000 цената бе6е около 70 лв
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
gedoreto написа:
В какъв смисъл "цяла кора"? Можеш ли да дадеш някаква снимчица да видим как седи "фабричната" кора!!!
...аз си сложих на моито цяла кора ...
В какъв смисъл "цяла кора"? Можеш ли да дадеш някаква снимчица да видим как седи "фабричната" кора!!!
Колкото повече, толкова повече.
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани