Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Странно,при мен няма такова явление като форсиране до 2000об/мин при студен старт
Студен ,топъл мотор,стрелаката не прехвърля 1300-400 оборота в първия момент. От тая тема разбирам ,че след олекотяване на маховика може да се наблюдава подобна зависимост с оборотите при студено стартиране 



- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Бих искал колегата да сподели динамиката на машината при изкачване на височини, баири - балкански слалом.Въприсчето не случайно го задавам 

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
при мен също няма изфорсиране при студен или топъл старт.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Бумърчето написа:Бих искал колегата да сподели динамиката на машината при изкачване на височини, баири - балкански слалом.Въприсчето не случайно го задавам
Никакви проблеми - пътя за Бистрица го взимам без проблем набира си по добре от преди. Затруднено ускорение имам на 4та и 5та под 1500 оборота, ако това искаш да чуеш

Иначе ще направя филмче за тези които не вярват при студен старт стрелката на оборотомера си подминава 1500 и често стига до 2000оборота.


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Може би не сте разбрали,но аз мисля че съм си с оригиналния маховик и пак така се изфорсира до 2000 ,значи най вероятно не е от маховика !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Здравейте колеги. Мисля че темата е подходяща да попитам някоий правил ли го е на е46 328.
Аз го обмислям но още не съм решил кой маховик да полззвам този 6 кг или 8 ? Колата е евридейка.
Другото което искам да попитам е притискателя от м20б25 не е ли по як от този за б20 и става ли на маховика?
Благодаря
Аз го обмислям но още не съм решил кой маховик да полззвам този 6 кг или 8 ? Колата е евридейка.
Другото което искам да попитам е притискателя от м20б25 не е ли по як от този за б20 и става ли на маховика?
Благодаря

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Става и притискател от б25. По принцип би трябвало да е по "як", но то като влезнеш в каталога на Sachs за съединители излиза, че за м20б20 и м20б25 се предлагат абсолютно еднакви съединители. Надявам се това отговаря на въпроса ти
SACHS 3082 005 134 Clutch Pressure Plate
SACHS 1861 661 133 Clutch Disc
дори и аз ix дават същия съединител, при условие, че ги имам в мазето оригинални и има разлика м/у ix и другите, но явно са направили компромис да не правят 30 вида съединители и всички да са вече с един.
ако ще го правиш, то моя съвет е да сложиш най лекия, иначе не виждам смисъл да се заиграваш. Другия вариант е - виж на Фиданза колко дават за твоя мотор и ще разбереш кой да сложиш.

SACHS 3082 005 134 Clutch Pressure Plate
SACHS 1861 661 133 Clutch Disc
дори и аз ix дават същия съединител, при условие, че ги имам в мазето оригинални и има разлика м/у ix и другите, но явно са направили компромис да не правят 30 вида съединители и всички да са вече с един.
ако ще го правиш, то моя съвет е да сложиш най лекия, иначе не виждам смисъл да се заиграваш. Другия вариант е - виж на Фиданза колко дават за твоя мотор и ще разбереш кой да сложиш.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
За 2.8 афтърмаркет е 3 кила...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Фиданзата е 5.8 за 28-ца. Тия по 3 кила са някакви за "racing use" най-вероятно.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:Фиданзата е 5.8 за 28-ца. Тия по 3 кила са някакви за "racing use" най-вероятно.
Не съм гледал фиданза... 3.5 е за 20-ска, по 3 е за 2.8 от някакви английски тунери ли бяха или тн... Но ! Става си за стрийт употреба... Ако някой ми даде 3кг. няма нито миг да мисля а директно го цопвам в колата... Почти грам разлика няма при нормално каране между 12.5 и 6кг... за това, ако го прави и има пари да го прави читаво и с 3кг ще е екстра... Шумове, простотии... няма да кара на отворена врата че да ги чува а и за мен е силно съмнително да има нещо като цяло, че толкова неправилни неща изчетох за 6кг-мовия, че вече не вярвам много много...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Колеги и аз имам едно въпросче имам един комплект от м20 8кг. демек маховик,притискателен и феродов диск ще го слагам на мотор м52б25ту чудя се дали да му свалям още като килограми или просто да му хванем малко само там където опира в болтовете на картера и ако му хаванем само малко дали после ще иска баланс говорим от порядъка на 1.5мм 

Последна промяна Войводата на 30 Дек 2011, 22:13, променена общо 1 път

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Е то е кощунство да го качите на струга и да не го олекотите под 6кг. ако ще и 0,5мм да му вземеш пак го дебалансираш. Как разбрах ли ,ами първо го олекотихме малко до към 7кг, после го занесох на друг стругар да го свалиме под 6кг и веднага се вижда, че от от сруг до струг имаше разлика, следователно не отнема еднакво по цялата повръхтност. Сега дали ще кара така не балансиран, сигурно няма да има проблеми, но аз лично е застраховах 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
maxpower написа:Сега дали ще кара така не балансиран, сигурно няма да има проблеми, но аз лично е застраховах
http://www.youtube.com/watch?v=ZhLDAc_H ... re=related
Това за да стане трябва да е много преебан може би, но ако е леко небалансиран и често я вкарваш във високи обороти не очаквай двигателя да изкара много.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
този мисля, че е бил дупчен. Ако не се олекотява в центъра, където са болтовете не би трябвало да се стига до такива ексцесии , но въпреки всичко горещо препоръчвам един баланс просто , за да сте спокойни за краката си 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
На фиданза маховика за 328и е 5.896 следователно ще ползвам 6.3кг
За притискателя остава тезата че са еднакви за б20 и б25 така ли ?
Моята вилка става ли или да взема от м20 ?
За притискателя остава тезата че са еднакви за б20 и б25 така ли ?
Моята вилка става ли или да взема от м20 ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани