Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от plradev » 21 Дек 2011, 0:37

Странно,при мен няма такова явление като форсиране до 2000об/мин при студен старт :roll: Студен ,топъл мотор,стрелаката не прехвърля 1300-400 оборота в първия момент. От тая тема разбирам ,че след олекотяване на маховика може да се наблюдава подобна зависимост с оборотите при студено стартиране :paranoid:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Бумърчето » 21 Дек 2011, 1:12

Бих искал колегата да сподели динамиката на машината при изкачване на височини, баири - балкански слалом.Въприсчето не случайно го задавам :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 21 Дек 2011, 10:55

при мен също няма изфорсиране при студен или топъл старт.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 22 Дек 2011, 20:02

Бумърчето написа:Бих искал колегата да сподели динамиката на машината при изкачване на височини, баири - балкански слалом.Въприсчето не случайно го задавам :D

Никакви проблеми - пътя за Бистрица го взимам без проблем набира си по добре от преди. Затруднено ускорение имам на 4та и 5та под 1500 оборота, ако това искаш да чуеш :winky: . Ако трябва да сме реалисти това не е показател, защото съвсем не означава загуба на въртящ момент, просто двигателя се тормози.
Иначе ще направя филмче за тези които не вярват при студен старт стрелката на оборотомера си подминава 1500 и често стига до 2000оборота. :bchug: Иначе нямам проблеми с празния ход, не смуче въздух, моторчето за празен ход работи коректно :angel:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от delas_328 » 23 Дек 2011, 9:39

Може би не сте разбрали,но аз мисля че съм си с оригиналния маховик и пак така се изфорсира до 2000 ,значи най вероятно не е от маховика !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от punish_the_benz » 30 Дек 2011, 19:42

Здравейте колеги. Мисля че темата е подходяща да попитам някоий правил ли го е на е46 328.
Аз го обмислям но още не съм решил кой маховик да полззвам този 6 кг или 8 ? Колата е евридейка.
Другото което искам да попитам е притискателя от м20б25 не е ли по як от този за б20 и става ли на маховика?
Благодаря
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 30 Дек 2011, 19:59

Става и притискател от б25. По принцип би трябвало да е по "як", но то като влезнеш в каталога на Sachs за съединители излиза, че за м20б20 и м20б25 се предлагат абсолютно еднакви съединители. Надявам се това отговаря на въпроса ти :yes:
SACHS 3082 005 134 Clutch Pressure Plate
SACHS 1861 661 133 Clutch Disc
дори и аз ix дават същия съединител, при условие, че ги имам в мазето оригинални и има разлика м/у ix и другите, но явно са направили компромис да не правят 30 вида съединители и всички да са вече с един.
ако ще го правиш, то моя съвет е да сложиш най лекия, иначе не виждам смисъл да се заиграваш. Другия вариант е - виж на Фиданза колко дават за твоя мотор и ще разбереш кой да сложиш. :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 30 Дек 2011, 20:59

За 2.8 афтърмаркет е 3 кила...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 30 Дек 2011, 21:15

Фиданзата е 5.8 за 28-ца. Тия по 3 кила са някакви за "racing use" най-вероятно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 30 Дек 2011, 21:24

bum_bum написа:Фиданзата е 5.8 за 28-ца. Тия по 3 кила са някакви за "racing use" най-вероятно.

Не съм гледал фиданза... 3.5 е за 20-ска, по 3 е за 2.8 от някакви английски тунери ли бяха или тн... Но ! Става си за стрийт употреба... Ако някой ми даде 3кг. няма нито миг да мисля а директно го цопвам в колата... Почти грам разлика няма при нормално каране между 12.5 и 6кг... за това, ако го прави и има пари да го прави читаво и с 3кг ще е екстра... Шумове, простотии... няма да кара на отворена врата че да ги чува а и за мен е силно съмнително да има нещо като цяло, че толкова неправилни неща изчетох за 6кг-мовия, че вече не вярвам много много...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Войводата » 30 Дек 2011, 21:52

Колеги и аз имам едно въпросче имам един комплект от м20 8кг. демек маховик,притискателен и феродов диск ще го слагам на мотор м52б25ту чудя се дали да му свалям още като килограми или просто да му хванем малко само там където опира в болтовете на картера и ако му хаванем само малко дали после ще иска баланс говорим от порядъка на 1.5мм :?:
Последна промяна Войводата на 30 Дек 2011, 22:13, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 30 Дек 2011, 21:59

Е то е кощунство да го качите на струга и да не го олекотите под 6кг. ако ще и 0,5мм да му вземеш пак го дебалансираш. Как разбрах ли ,ами първо го олекотихме малко до към 7кг, после го занесох на друг стругар да го свалиме под 6кг и веднага се вижда, че от от сруг до струг имаше разлика, следователно не отнема еднакво по цялата повръхтност. Сега дали ще кара така не балансиран, сигурно няма да има проблеми, но аз лично е застраховах :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 30 Дек 2011, 23:41

maxpower написа:Сега дали ще кара така не балансиран, сигурно няма да има проблеми, но аз лично е застраховах :yes:


http://www.youtube.com/watch?v=ZhLDAc_H ... re=related

Това за да стане трябва да е много преебан може би, но ако е леко небалансиран и често я вкарваш във високи обороти не очаквай двигателя да изкара много.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 30 Дек 2011, 23:44

този мисля, че е бил дупчен. Ако не се олекотява в центъра, където са болтовете не би трябвало да се стига до такива ексцесии , но въпреки всичко горещо препоръчвам един баланс просто , за да сте спокойни за краката си :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от punish_the_benz » 31 Дек 2011, 2:21

На фиданза маховика за 328и е 5.896 следователно ще ползвам 6.3кг
За притискателя остава тезата че са еднакви за б20 и б25 така ли ?
Моята вилка става ли или да взема от м20 ?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook